Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Sprzedałem przedmiot z płatnością za pobraniem, niestety kupująca Jadwiga (Client:102769321) odmówiła odbioru. Co z poniesioną stratą? Zapłaciłem firmie kurierskiej za przesyłkę i Allegro pobrało prowizję, więc jestem do tyłu z kasą 😞
Czy w takim przypadku Allegro ma jakieś sposoby na wyegzekwowanie od kupującej poniesionych kosztów? Bo nie mam zamiaru się sądzić za kilkadziesiąt złotych 😕 (założenie sprawy pewnie wyższe)
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
@Klocek77 przykro mi, jednak w takiej sytuacji mogę jedynie poprosić Cię o wysłanie wiadomości za pomocą tego formularza z potwierdzeniem nieodebrania przesyłki przez kupującą, aby otrzymać zwrot prowizji za to zamówienie.
A jak mam dołączyć potwierdzenie że kupująca odmówiła odbioru? Bo nie widzę tam takiej możliwości
Masz potwierdzenie braku odbioru? dołącz.
Obrazka nie widzę!
@Klocek77 Spokojnie zwrócą, masz dowód. ale jak możesz to nie udostępniaj ani pobrań ani odbioru osobistego, trudno odzyskać prowizję.
@Klocek77 gdy wybierzesz wysłanie wiadomości e-mail, pojawi się możliwość przesłania pliku, może to być np. zrzut ekranu z informacją od kuriera o odmowie odebrania przesyłki przez kupującą.