anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupująca odmówiła odebrania przesyłki za pobraniem - co z prowizją i moją stratą za wysyłkę?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Klocek77
#9 Pomysłodawca#

Witam
Sprzedałem przedmiot z płatnością za pobraniem, niestety kupująca Jadwiga (Client:102769321) odmówiła odbioru. Co z poniesioną stratą? Zapłaciłem firmie kurierskiej za przesyłkę i Allegro pobrało prowizję, więc jestem do tyłu z kasą 😞 
Czy w takim przypadku Allegro ma jakieś sposoby na wyegzekwowanie od kupującej poniesionych kosztów? Bo nie mam zamiaru się sądzić za kilkadziesiąt złotych 😕  (założenie sprawy pewnie wyższe) 
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Klocek77 przykro mi, jednak w takiej sytuacji mogę jedynie poprosić Cię o wysłanie wiadomości za pomocą tego formularza z potwierdzeniem nieodebrania przesyłki przez kupującą, aby otrzymać zwrot prowizji za to zamówienie. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Klocek77
#9 Pomysłodawca#

A jak mam dołączyć potwierdzenie że kupująca odmówiła odbioru? Bo nie widzę tam takiej możliwości 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Masz potwierdzenie braku odbioru? dołącz.

oznacz moderatorów
Klocek77
#9 Pomysłodawca#
oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Obrazka nie widzę!

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@Klocek77  Spokojnie zwrócą, masz dowód. ale jak możesz to nie udostępniaj ani pobrań ani odbioru osobistego, trudno odzyskać prowizję.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Klocek77 gdy wybierzesz wysłanie wiadomości e-mail, pojawi się możliwość przesłania pliku, może to być np. zrzut ekranu z informacją od kuriera o odmowie odebrania przesyłki  przez kupującą. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów