- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zakupił nowy przedmiot, w folijkach. Używając stwierdził że nie działa tak jak sobie życzy, że niby wadliwy. Teraz chciałby zwrócić, ale nie jestem firmą. Mogłabym przyjąć ale nie używany/ lub bez przerwanych folii. Bo teraz nie wiem czy odeśle mi dobry, w stanie używanym ale idealnym, czy sam coś zepsuł, poza tym jest dużo instrukcji do obsługi bo chodzi tylko o błąd jaki mu wyskakuje. W internecie są różne rozwiązania na to.
Więc czy muszę przyjąć ten zwrot mimo że nie chcę? Czy jak nie przyjmę to jakiś będzie problem występował?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@xxdarc Nie musisz i Ja bym nie przyjmował zwrotu bez podania przyczyny, jeśli salda reklamację to musisz ją rozpatrzyć i możesz ją przyjąć - coś zaproponować, zniżkę naprawę itd. albo odrzucić i w 14dni.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przyczyna to błąd po podłączeniu urządzenia, ale rozwiązania są w Internecie, mógłby także poczytać poradniki. Nie wiem czy czasem nie chce odesłać mi zużytego tego samej firmy, łatwiej by było jakby to było osobiście, przy odbiorze.
No ale zobaczę co będzie jeszcze chciał owy Pan, jestem trochę zaskoczona.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@xxdarc jak założył dyskusję to w dyskusji jak nie to przez panel wiadomości najpierw poproś o zdjęcia przedmiotu i opis uszkodzenia. Następnie podejmij decyzję czy ma ci przedmiot odesłać by można było reklamację rozpatrzeć w terminie 14 dni od 1 zgłoszenia i tego terminu pilnuj jak oka w głowie bo jak nie wydasz decyzji to domyślnie akceptujesz reklamację. Zwrotu nie musisz przyjmować, reklamację musisz rozpatrzeć. Jeśli zaakceptujesz reklamację to ty wybierasz naprawiasz / wymieniasz / zwracasz kasę za towar i paczkę. Czyli po odesłaniu towaru możesz sprawdzić co nie działa i dlaczego jeśli towar sprawny to odrzucasz reklamację i wzywasz kupującego do odbioru np poprzez przesłanie ci opłaconej etykiety
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Oki dziękuję za informację tak spróbuję zrobić
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W sumie rozpoczął dyskusje, więc już poczekam, allegro zdecyduje skoro tak. Napisał że miał takie urządzenie więc teraz jeszcze bardziej to dziwne, myślę że mógłby chcieć odesłać używane zamiast mojego nowego. 🙈 no nic, zobaczymy, jakby odesłał to samo to dobra.. ok
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@xxdarc I co piszę w tej dyskusji chce zwrotu czy że niesprawny?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Że wysłałam mu wadliwy towar, i chce zwrotu, a tak naprawdę jest sprawny, bo kupowany na urodziny dwa egzemplarze, i bratu działa a jemu nie, analizując po prostu nie doczytał specyfikacji, i nie pasuje to jego urządzenia (pilot smart tv) i uważa że to ja specjalnie wysłałam wadliwy. W co nie wierzę, obawiam się że mógł zniszczyć, lub źle użyć, ale jak cudem odeśle (jeśli allegro tak nakaże) i cudem będzie całe to sobie sprawdzę na tv u siebie. Ten pilot ma kilka wymogów.. więc wybrał źle aby mnie obwinić. No nic, oby tylko ew gdyby odesłał cały to będzie ok, chyba że decyzja będzie że nie muszę odsyłać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Na zwrot bez podania przyczyny nie zgadzaj się ale jak pisali reklamację musisz rozpatrzyć, widać że chcesz żeby odesłał i masz do tego prawo- odeśle sprawdź i podejmij decyzję.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Allegro nam odpisało, że dany Pan ma do wyboru reklamację, czyli wymianę na inny lub naprawę mógłby wybrać, chyba że niezgodność jest istotna, to wtedy mogę zwrócić część pieniędzy lub całość.
Ma, odpisać co wybiera, i co ja oferuje.
Czyli w sumie najpierw np wysłał by mi rzecz, jeśli wszystko gra to mogę mu odesłać/ w tych ramach naprawy (choć to raczej wina jego tv i u niego nic się nie zmieni) lub przyjąć zwrot, jeśli chcę i odesłać mu pieniądz
Bo wymiana nie wchodzi w grę, nie mam drugiego
Czyli dobrze to rozumiem?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Bardzo dobrze rozumiesz, pamiętaj że jak mu nie zadziała to i tak będzie się pieklił, więc jak pilot jest cały nieuszkodzony to zwróć kasę i pozbyj się problemu, tak uważam ale to tylko moje zdanie. I na CL.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Kupujący odesłał produkt, wszystko było z nim okej, dostał zwrot. W dyskusji allegro wstawiłam pdf z potwierdzeniem. Jednak sprzedający nie zakończył dyskusji, oraz allegro napisało do niego że jeśli się nie udało rozwiązać problemu to przysługuje mu zwrot z allegro protect. Czyli co, podwójnie dostanie pieniądze? Co z dyskusją?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@xxdarc w dyskusji nie napisaliśmy, że przysługuje mu zwrot z Allegro Protect, tylko że może
" [...] wystąpić o zwrot pieniędzy z Allegro Protect". Przy weryfikacji sprawdzamy, czy kupujący nie otrzymał już zwrotu od sprzedającego. Natomiast dyskusję to on musi zakończyć i oznaczyć jako rozwiązaną. My zrobimy to jeśli nie określi się w ciągu 30 dni.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Okej dziękuję za odpowiedź:)

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Allegro dziwnie działa. Ja sprzedałem np. firmie stację filtrującą do wody za ponad 300 zł. Za 2 dni piszą mi , że na każdym śrubunku cieknie woda, a stacje montował hydraulik. Odrzuciłem reklamację, a raczej rozpatrzyłem ja negatywnie, stwierdzając, żeby reklamacje odnośnie montażu kierowali do tego pseudo hydraulika. Oczywiście nie przedstawili mi FV wystawionej przez hydraulika za wykonana usługę. 1- Wystarczyło dokręcić złączki, 2.- zimna woda mogła się skraplać na metalowych złączkach w ciepłym pomieszczeniu.
Co robi Allegro? - ano piszą kupującemu, że może wystąpić do Allegro Protect o zwrot kasy (ponad 300 zł) a sprzedawca nie będzie tym obciążony. Ciekawe - kto zapłaci za taką rozrzutność Allegro? Kupujący zatrzyma sprawny towar za ponad 300 zł i jeszcze otrzyma za niego zwrot kasy. Gratulacje dla serwisu....
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dosłał zdjęcia że jesy cały, to dobrze, czyli zostaje to że nie przeczytał wymogów pilota, i myślał że może zadziała, eh.:)

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Brak kompatybilności zakupionego produktu ze sprzętem klienta nie jest wadą, chyba że sprzedawca zapewniał, że urządzenia będzie kompatybilne.
A co do zwrotu, to "widziały gały, co kupowały".
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak pomyślałam, specyfikacje były podane, ew jeszcze dokładniejsze wystarczyło wygooglować, bo może nie zamieściłam każdej jaka była możliwa, choć gdyby spytał to bym mu wyszukała. Widocznie coś poszło nie tak z podstawą doinformowania się.