Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Co jakiś czas klienci zwracają uwagę, że widza w ofertach tylko odbiór osobisty a nie mają możliwości złożenia zamówienia z dostawą do domu. Bez zalogowania jest widoczna dostawa kurierem a po zalogowaniu klient widzi tylko odbiór osobisty, Oferty mają ustawioną tylko dostawę kurierską bo przesyłki są dużych rozmiarów. Ja widzę, że wszystko jest w porządku. SMART aktywny. Dostawa kurierem zarówno przedpłata jak i pobranie.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
W czym może być problem?
@Oktawo_PC no faktycznie. Chyba UPS nie odsługuje Zamościa bo ja tez tylko widzę odbiór osobisty.
@Oktawo_PC Próbowałeś dodać DPD lub DHL?
Obsługuje. Codziennie kilka zamówień jest wysyłanych ale niektórzy niestety nie widzą tej opcji dostawy. Nie ma opcji dodania większej liczby przewoźników bo SMART wtedy nie działa. Tylko jeden kurier ma być ustawiony.
@Oktawo_PC to pewnie u mnie nie obsługuje 😎
A taaa też to miałam gdy jakaś inna kobieta zgłaszała to. Na forum sprawdzają od miesiąca i jeszcze odpowiedzi nie widziałam. Sama się domyśliłam dlaczego. Przykładowo normalnie firmy kurierskie rozwoziły po całej Polsce. W momencie kiedy dodają je do delivery to przestają obsługiwać niektóre kody. Wtedy klienci przeglądając ofertę widzę szumne powiadomienie o dostawie w smarcie. A przechodząc do płatności już tego nie mają, bo ich kodu nie obsługuje. Gdzie ten sam kurier bez delivery spokojnie dostarcza w tym rejonie. Ot taki standardzik jakości dostaw. Chcesz się upewnić to spytaj czy klientka jest z dużego miasta czy mniejszej miejscowości. Dam sobie rękę i nogę uciąć, że z mniejszej, a je dyskryminują.
Dziękuję