Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@_HolaOla_ Witam, proszę moderatora o interwencję w usunięciu jednego z trzech zarzutów wpisanych przez Kupującego do Oceny Sprzedającego, zamówienie nr: 56b04350-065e-11f0-9400-11313e2eb6a1 . Kupujący w uruchomionej Dyskusji zarzucił że zmieniłem dobrowolnie deklarowany przez niego paczkomat. Przedstawiłem mu Print Screen z dnia zakupu jaki wybrał i że wysłałem towar na ten deklarowany. Allegro też mu w Dyskusji odpowiedziało że wysłałem dobrze. Mimo zwróconej mu uwagi, że się myli, w Ocenie Sprzedającego i tak wpisał to jako zarzut wobec mnie.
@SPodimexGK Konsultuję możliwość usunięcia takiego komentarza z odpowiednim zespołem.
Witam, kłamstwo Kupującego w wystawionym mi komentarzu od 10 dni nadal widnieje. Może Allegro troszkę się pospieszy.
Bo sarkastycznie powiem że gdybym publicznie was oczernil, jak mi to zrobił kupujący w komentarzu, i zarzucił Allegro że moje pieniądze ze sprzedaży wysłaliście komuś innemu. Szybko byście zareagowali, odpowiedzieli i prostowali moja wypowiedź. A w moim przypadku cisza. GK
@SPodimexGK wysłałam ponaglenie w Twojej sprawie i gdy otrzymam odpowiedź - wrócę z informacją.
Ale tu nie ma co weryfikować ocen dostawy nie ma obecnie na allegro a to zrobił kupujący w polu ocena sprzedawcy @Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ komentarz do usunięcia
ŹLE TRAKTUJECIE NAS SPRZEDAJĄCYCH, a jesteście beneficjentem naszych starań o klienta. Czternaście dni po powrocie towaru, jako nie odebrany z paczkomatu dostałem od was odmowę zwrotu prowizji. Uzasadnienie: 1. Kupujący nie odpowiedział na wasze zapytanie odnośnie transakcji (dziwne że jego zachowaniem wobec Allegro obarczacie mnie) 2. Nie macie info o odstąpieniu Kupującego od umowy (No ale w swoich tabelach macie info że przesyłka Smart wróciła do mnie jako nie odebrana i że ZWRÓCIŁEM pieniążki . 3. Kupujący otworzył Dyskusję (28.03 w dniu powrotu, nieodebranej przesyłki) pod tytułem ,, nie otrzymałem produktu" a w opisie problemu pyta,, dlaczego sprzedający dobrowolnie zmienił paczkomat odbioru". Co jest Nieprawdą, którą jemu w Dyskusji też przedstawiliście. Podsumowując: po tej transakcji zostałem z oceną Sprzedającego zawierającą kłamstwo i nie zwróconą prowizją. Bagatela tylko 75,00 pln. Poza nerwami, poświęconym i straconym czasem, kosztami.
@SPodimexGK witaj na allegro - portal pozwala na kłamstwa w komentarzach lub pomawianie tam sprzedawcy - podobno takie opinie mają dać konsumentowi prawdziwy i rzetelny obraz sprzedawcy
Dokładnie tego właśnie doświadczyłem!!!! Szkoda słów, czasu.
@SPodimexGK bardzo mi przykro, przekazałam wszystkie informacje dotyczące tego zamówienia, jednak otrzymałam odpowiedź, że komentarz nie zostanie usunięty, ponieważ kupujący porusza w nim kilka wątków, których nie możemy zweryfikować, np. dotyczące kontaktu.
Ocena nie wlicza się do jakości Twojej sprzedaży, jako pierwsza negatywna w ciągu 30 dni.
W pierwszym zadaniu pierwszego postu napisałem:..,, że proszę o usunięcie jednego z trzech zarzutów w Ocenie sprzedającego.. " NIE o usunięcie całego Komentarza. Ja mam średni czas odpowiedzi w Wiadomościach 28 minut, a w Dyskusjach 19 minut i to osobiście odpowiadam nie Autoresponder. To o jakim Braku kontaktu Kupujący pisze i Wy, mu przyklaskując. Jednym słowem mamy A.Bacę na hali, S.barany i K.święte krowy.
@SPodimexGK nie możemy edytować wystawionej przez kupującego oceny i usunąć części.
Rozumiem, że jesteś niezadowolony z tej odpowiedzi, bardzo mi przykro, ale nie jestem w stanie pomóc, nie do mnie należy decyzja w tej sprawie.