Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień Dobry
Znalazłem podobny przypadek ale z 2022 "Kupująca zamówiła dzisiaj paczkę za pobraniem po pół godz zgłosił zwrot, co zrobić?" - nie wiem czy w moim przypadku mam tak samo zrobić?
Klient kupił produkt ale później w rozmowie telefonicznej przyznał, że chce anulować zamówienie. Poinstruowałem jak ma to zrobić.
Minęło kilka dni - mi Allegro potraktowało zamówienie jako niezrealizowane w terminie i policzyło punkty ujemne za jakość sprzedaży.
Prowizję oczywiście została pobrana.
Forma płatności pobranie.
Przesyłka nie została wysłana a klient rozpoczął procedurę zwrotu towaru. Mi wyskoczyła opcja zwrotu i mogę uznać zwrot pieniędzy (których nie otrzymałem) lub odrzucić wniosek o zwrot pieniędzy.
Co zrobić?
Czy prowizja zostanie zwrócona w całości i zostaną cofnięte ujemne punkty za jakość sprzedaży?
Dotyczy to zamówienia : 01c76980-5600-11f0-bc55-0be4377bd1f1
@Aquarolgro już to weryfikuję, wrócę do Ciebie z informacją.
@Aquarolgro odmów przy decyzji zwrotowej - potem złóż wniosek o rabat transakcyjny, automatycznie go zaakceptujemy. Równocześnie wykluczymy wtedy zamówienie z jakości
@Syrena_zT takie działanie może być sprzeczne z prawami konsumenta