anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący zgłosił zwrot przesyłki za pobraniem - PRZED OTRZYMANIEM TOWARU

MAMY ROZWIĄZANIE!
Aquarolgro
#7 Wielbiciel#

Dzień Dobry

Znalazłem podobny przypadek ale z 2022 "Kupująca zamówiła dzisiaj paczkę za pobraniem po pół godz zgłosił zwrot, co zrobić?" - nie wiem czy w moim przypadku mam tak samo zrobić?

Klient kupił produkt ale później w rozmowie telefonicznej przyznał, że chce anulować zamówienie. Poinstruowałem jak ma to zrobić.

Minęło kilka dni - mi Allegro potraktowało zamówienie jako niezrealizowane w terminie i policzyło punkty ujemne za jakość sprzedaży. 

Prowizję oczywiście została pobrana.

Forma płatności pobranie.

Przesyłka nie została wysłana a klient rozpoczął procedurę zwrotu towaru. Mi wyskoczyła opcja zwrotu i mogę uznać zwrot pieniędzy (których nie otrzymałem) lub odrzucić wniosek o zwrot pieniędzy.

Co zrobić? 

Czy prowizja zostanie zwrócona w całości i zostaną cofnięte ujemne punkty za jakość sprzedaży?

Dotyczy to zamówienia : 01c76980-5600-11f0-bc55-0be4377bd1f1

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@Aquarolgro już to weryfikuję, wrócę do Ciebie z informacją. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@Aquarolgro odmów przy decyzji zwrotowej - potem złóż wniosek o rabat transakcyjny, automatycznie go zaakceptujemy. Równocześnie wykluczymy wtedy zamówienie z jakości

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów
RED
#21 Demiurg#

@Syrena_zT takie działanie może być sprzeczne z prawami konsumenta

oznacz moderatorów