Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient kupił produkt lecz twierdził że część jest niekompletna więc ją zwrócił, niestety nie zauważono że towar zwrócono do nas więc nie odsyłano pieniędzy,
Klient otworzył dyskusję z powodu nie uregulowania zwrotu pieniędzy, niestety nie zauważono tej dyskusji i zablokowano mi moją sprzedaż.
pieniądze już zostały zwrócone i dyskusja została rozwiązana, jednak sprzedaż mam nadal zablokowaną i nie mogę wystawić kolejnych produktów, jak odblokować sprzedaż abym mógł wystawić towar? W póżniejszym czasie zwrócony produkt został znaleziony @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@TradingCo Cześć. 🙂 Czekamy na odpowiedź na naszego wczorajszego mejla (treść: abyśmy mogli zdjąć ograniczenia z konta, proszę o przedstawienie planu działania na poprawę poziomu jakości sprzedaży, tak, aby w przyszłości nie odnotować spadku).
Odpisz w korespondencji numer 43285377
@ko_alka a możemy prosić o plan działania na poprawę jakości One Kuriera, tak aby w przyszłości nie było problemów 😄