Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć! Moje przesyłki zostały już wysłane i dostarczone kurierem, który nie jest zintegrowany, ale nie są uwzględniane w ocenie jakości dostaw.
Czy jest sposób, aby je poprawnie oznaczyć, żeby się uwzględniły? @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Prolinea11 Aby przesyłki dostarczone przez kurierów niezintegrowanych były uwzględniane w ocenie jakości dostaw, musisz nadawać przesyłki przez 'Wysyłam z Allegro'. Jeśli korzystasz z niezintegrowanego przewoźnika, wybierz opcję 'Dostawa przez sprzedającego'.
Doprecyzuj, do czego miałyby się uwzględnić? Jaką konkretnie miarę masz na myśli? Podaj numery zamówień.
Witam, zamówienie ma numer 62ac4b50-a6b7-11f0-b9bf-2795de008363, zostało dostarczone nawet kilka dni przed terminem, ale nie jest liczone jako dostarczone, co negatywnie wpływa na jakość sprzedaży.
@Prolinea11 jeśli nadajesz zamówienia metodami dostaw, które nie są z nami zintegrowane musisz podawać poprawny, zamaskowany adres e-mail kupujących, abyśmy otrzymali informację o statusie przesyłki.
W zamówieniu, które podałeś, przesyłka została nadana po deklarowanym czasie, powinno się to zadziać do 17.10.2025, a została utworzona dopiero 20.10.2025.
Rozwiązanie to albo udostępnianie Dostawy przez sprzedającego (takie zamówienia nie są brane pod uwagę w jakości sprzedaży) albo przekazywanie zamaskowanego adresu e-mail (wtedy dostaniemy informację od przewoźnika o statusach przesyłki).
Mogę skonsultować, czy wyjątkowo możemy wykluczyć zamówienia, dla których nie otrzymaliśmy statusu z jakości Twojej sprzedaży, ale potrzebowałabym numery zamówień, które nadałeś zgodnie z deklarowanym czasem wysyłki.
Dzień dobry,
Proszę o informację, jak poprawnie wykorzystać maskowany adres e-mail kupującego w Allegro, aby system powiadomień działał prawidłowo.
Dziękuję i pozdrawiam,
Dzień dobry @Prolinea11 🙂 Jest to wyjaśnione w artykule, który podesłałam.
Podczas nadawania przesyłki powinieneś jako adres e-mail odbiorcy przesyłki podać ten, który widoczny jest przy tym konkretnym zamówieniu (w tej zakładce), jest to właśnie zamaskowany adres e-mail, dzięki któremu otrzymamy informacje o statusie przesyłki.
Cześć,
Czy mogę prosić o pomoc w sprawdzeniu następujących zamówień, ponieważ **adres e-mail maskowany nie został wprowadzony z mojej winy**? Zamówienia zostały już **wysłane i dostarczone**, ale nie są oznaczone jako „wysłane“ w Allegro.
Zamówienia do sprawdzenia:
- 68ef9e83-ae56-11f0-a03c-b90bc0d992c8
- f1f607f0-aab9-11f0-9b0c-e511fc7361fa
- f73e7aa0-aaa8-11f0-8f5f-f179125990d6
- b0654e11-a9d6-11f0-a7e6-e92a69422b4c
Z góry dziękuję za pomoc!
Cześć @Prolinea11! Te zamówienia niestety zostały nadane po dacie kiedy powinny zostać nadane, dlatego nie będziemy mogli ich wykluczyć. Ponieważ jesteś w programie Pierwsze kroki w jakości sprzedaży, uratowało Cię to przed spadkiem sprzedaży na poziom wymaga poprawy. Teraz pilnuj proszę tego, aby przekazywać adres e-mail kupujących oraz musisz te przesyłki nadawać w deklarowanym w ofertach czasie.
Używając zamaskowany adres e-mail, pomimo opłacenia przesyłki u brokera, zostaną doliczone ponowne opłaty za przesyłkę od Allegro, plus ewentualna dopłata za przekroczenie gabarytów/wymiarów określonych w regulaminie Allegro. Przynajmniej w naszym przypadku tak było 🙂