Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry! W ostatnim czasie ze względu na dość atrakcyjne ceny produktów na tle innych sprzedawców w branży borykamy się z nieuczciwymi działaniami konkurencji. W ostatnich dniach jeden z użytkowników zakupił w naszym sklepie produkt który oczywiście wysłaliśmy i otrzymał go oraz odebrał w czasie jaki deklarujemy, lecz w efekcie otrzymaliśmy negatywną ocenę z dość złośliwym negatywnym komentarzem i łapką w dół. Niewątpliwie jest to działanie owej konkurencji bo taką inforamcję otrzymaliśmy od zaufanego sprzedawcy, a psuje to nam dobrą renomę którą sobie wypracowaliśmy i pracujemy nad nią cały czas. Pytanie brzmi - czy jest możliwość unieważnienia oceny i komentarza po weryfikacji przebiegu transakcji przez allegro lub inny sposób aby ta ocena, która nijak ma się do jakości naszych usług zniknęła? Dziękujemy za odpowiedź!
Kupujący usunął swoją ocenę po naszej prośbie więc na ten moment na szczęście nie trzeba wchodzić na drogę prawną. Dziękujemy za wszystkie cenne wskazówki i na pewno przydadzą nam się w przyszłości. Pozdrawiamy serdecznie i dziękujemy za dyskusję!