Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam @Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Kilka dni temu dostałam maila, że zmieniliście kategorię produktu w którym miałam wcześniej wystawioną aukcję. W dniu dzisiejszym miałam dostawę i chciałam ją ponownie wystawić. Zmieniłam w Baselinker kategorię na tą nową, którą nadaliście produktowi i standardowo pojawił się problem. Nie mogę wystawić ponownie aukcji, a nie będę tworzyć nowej, bo ta ma dwuletnią historię - coś na co ciężko pracowałam. Poproszę o rozwiązanie sytuacji, którą jak zwykle wygenerowało Allegro. Wasz techniczny zespół potrafi zniszczyć dosłownie wszystko, a co najgorsze uchodzi Wam to płazem i co lepsze macie to kompletnie w poważaniu. Równia pochyła. Nigdy nie miałam tego złego doświadczenia z żadną firmą.
@Alora-Hurtownia Cześć, dziękuje za zgłoszenie.
Jaki jest powód problemu z wystawieniem nowej aukcji?
Czy pojawia się komunikat, który to uniemożliwia? Jeśli tak, to podaj proszę jego treść.
Bardzo mi to pomoże w rozwiązaniu Twojej sprawy 🙂
W chwili, gdy edytuję aukcję parametr "marka" jest uzupełniony i poszerzony, co wskazuje na to, że i tak nie da się go zmienić. Natomiast parametru "Przeznaczenie" nie ma w ogóle.
@Alora-Hurtownia Podaj proszę EAN produktu, o który chodzi.
5903240821594
@Alora-Hurtownia zgłosiłam ofertę do weryfikacji i dam znać gdy otrzymam odpowiedź. 😊
@Sa_nova dziękuję. Niemniej mija zaraz trzeci dzień od momentu, gdy poinformowałam o problemie. Nie mogę wystawić produktów z winy Allegro, co za tym idzie mam ucięty zarobek. Jak rozumiem skoro spółka leci sobie w kulki i ogranicza moją sprzedaż swoim zaniedbaniem i swoimi irracjonalnymi zmianami, to pokryje teraz w pełni lukę zarobkową jaką wygenerowała przez ten okres?
Wprowadzacie zmiany w kategoriach bez większego pomyślunku. Produkty pod danym EAN'em powinny być automatycznie przeniesione do nowych kategorii z tym samym EAN'em. Obecna sytuacja jest absurdalna! Nie mogę wystawić produktu z EAN'em producenta w nowej kategorii, którą utworzyliście, bo ORYGINALNY EAN jest przypisany do błędnej kategorii. Proszę mi wytłumaczyć co za ludzie tworzą zespół odpowiedzialny za techniczne kwestie w tej spółce? Dosłownie na każdym kroku Allegro się wykłada. Tyle lat doświadczenia, tyle budżetu na wykwalifikowanych pracowników i wszystko w błoto. Czy Allegro ma w ogóle zespół beta-testerów, którzy każdą zmianę sprawdzają pod kątem błędów? Czy po prostu stado ... techników ... wprowadza zmiany i yolo? Bo tak to wygląda. Produktyzacja to jeden wielki żart i na każdym kroku pojawiają się z nią problemy. W tym momencie od trzech dni mam obciętą sprzedaż przez jakąś bezmyślną osobę/zespół i co najlepsze PO TRZECH DNIACH w dalszym ciągu problem istnieje.
Wiem, że to nie Wasza wina, ale Was chyba też wkurza fakt, że musicie świecić oczami za bandę osłów, która potrafi s****zyć nawet najprostszą rzecz? To na Was skupiają się pretensje, które w 99% powinny być skupione na osłach z działu technicznego. Napiszcie do kogoś z "góry" i wytłumaczcie jak wygląda sytuacja. Może "góra" pomyśli i zatrudni kompetentnych ludzi, którzy wiedzą czym jest UX. Na chwilę obecną wygląda to jakby dział techniczny programował przy pomocy GPT.
TRZY DNI BEZ SPRZEDAŻY dzięki Allegro!
@Alora-Hurtownia Bardzo dziękuje za cierpliwość.
Dodaj proszę ofertę do kategorii Allegro > Uroda > Pielęgnacja > Dłonie i stopy > Kremy do stóp
Daj proszę znać, czy udało się poprawnie dodać ofertę do kategorii 🙂
Hej, udało się ponownie wystawić aukcję. Jest tylko jeden problem. Z poziomu aukcji widoczna jest stara kategoria przedmiotu, natomiast gdy wchodzę w edycję aukcji produkt jest w odpowiedniej kategorii - tej, którą zmieniłam zgodnie z sugestią Allegro.
@Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ witam. Nie wiem czy jakiś pracownik w dziale odpowiedzialnym za produktyzację robi mi na złość, ale produkt o którym niedawno pisałam znowu wrócił do starej kategorii i został przez Was przeniesiony. Co za tym idzie ZNOWU USUNĘLIŚCIE MI AUKCJĘ.
Czy to są jakieś jaja? Nie mam już na Was siły. Ciągłe przepychanie się i zmiany, które są niczym nieuzasadnione. Zróbcie nam sprzedawcą tę przyjemność i po prostu się od nas odczepcie. Jeśli jako firma nie chcecie w żaden sposób pomagać, a jedynie drenować nasz portfel, to chociaż nie przeszkadzajcie i nie generujcie problemów tam gdzie ich nie ma. Znowu będę czekać kilka dni na odpowiedź, a następnie kilka dni na rozwiązanie po stronie działu technicznego. Reasumując kilka dni bez sprzedaży, bo jakiś **piiip**a bawi się kategoriami.
Bardzo proszę o pokrycie strat jakie zostaną poniesione brakiem sprzedaży przez kolejne dwa dni, bo na pewno do poniedziałku (MINIMUM) sytuacja nie zostanie naprawiona. Ograniczanie handlu w takiej formie jest niezgodne z prawem, której obowiązuje w Polsce, a wy jako lider e-commerce powinniście tym bardziej mieć tego świadomość. Błąd po stronie systemu lub błąd ludzki nie jest żadnym usprawiedliwieniem!
Witam @Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ jak w temacie. Tworzę kolejny wątek, bo chcę, żeby sprawa była ekspresowo załatwiona. Ostatnio czekałam cztery dni na wznowienie sprzedaży, która została zamknięta z winy działu technicznego! Produkty,, które ostatnio przeniesione do innej kategorii, a co za tym idzie aukcje zostały zamknięte są PONOWNIE w starej kategorii, a sprzedaż ZNOWU została zamknięta.
Proszę mi wytłumaczyć o co chodzi? Czy to taki problem zostawić sprzedawców w spokoju i dać im pracować w normalnych warunkach? ZNOWU nie będę miała sprzedaży przez kilka dni, bo jakiś baran SPECJALNIE przeniósł produkty do starej kategorii - najwidoczniej moja ostatnia wiadomość kogoś bardzo zabolała w dziale 'technicznym', bo jak inaczej wytłumaczyć sytuację. Czyżbyście mieli taki bałagan w systemie, że ten samoistnie przerzuca produkty z jednej do drugiej kategorii? Spodziewam się po Waszej stronie pokrycia strat finansowych jakich doświadczam. Ograniczanie handlu w takiej formie jest niezgodne z prawem polskim i jestem pewna, że UOKiK potwierdzi moje słowa. Na pewno nie zostawię tej sytuacji samej sobie, jeśli nie otrzymam formy 'odszkodowania' za błędy po Waszej stronie.
I stara wiadomość:
Po dziewięciu dniach ktoś stwierdził, że jednak przeniesiemy produkt do starej kategorii ...
@Alora-Hurtownia bardzo Cię przepraszam za tę sytuację! Właściwą kategorią dla tego produktu jest Uroda, zgłosiłam to już i poprosiłam o jak najszybsze przeniesienie produktu do odpowiedniej kategorii.