Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie można wczytać zamówienia. Upewnij się, czy wybrane zamówienie istnieje i jest przypisane do twojego konta.
@malgola67 Czy problem pojawia się w zakładkach Allegro czy w narzędziu zewnętrznym?
W zakładkach Allegro. Na innych kontach działa, a na jednym nie chce
@malgola67 w takim razie poproszę o cały zrzut Twojego ekranu wraz z widoczną datą i godziną oraz numer zamówienia, którego dotyczy ta sytuacja.
wszystkich od dnia 1 sierpnia
@malgola67 poproszę o zrzut ekranu.
Jaki zrzut ekranu? Wysłałam bezpośrednio przez DPD, żeby Klient nie czekał
@malgola67 w takim razie gdzie pojawia się komunikat, który wskazałaś w pierwszej wiadomości?
weszłam na stronę: zamówienia. w lewym górnym rogu zaznaczyłam co chcę wysłać i kliknęłam po prawej stronie nadaj przesyłkę. Wtedy przeniosło mnie na kolejną stronę z komentarzem:
Wybrane zamówienia: 0
Nie można wczytać zamówienia. Upewnij się, czy wybrane zamówienie istnieje i jest przypisane do twojego konta.
@malgola67 poproszę w takim razie numer tego zamówienia.
@malgola67 dziękuję. Sprawdziliśmy te zamówienia i wszystko działa poprawnie, więc prawdopodobnie jesteś zalogowana pierwotnie na innym koncie niż to, do którego należą te zamówienia. Spróbuj się proszę przelogować na właściwe konto.
Bardzo mi przykro, ale jestem na właściwym koncie
ale jestem na sales center, nie mogę wrócić do poprzedniej, starej strony. Tam wszystko działało bez zarzutu, a tutaj muszę w rogu wybrać konto bo są powiązane i wybieram m malgola67 i nie działa. Np. na koncie kontoSBM działa poprawnie, a tutaj nie
@malgola67 z tego co tutaj napisałaś, wynika, że jesteś zalogowana na koncie kontoSBM i samo przełączenie się na malgola67 nie zadziała w Wysyłam z Allegro, bo to narzędzie nie obsługuje jeszcze kont powiązanych. Dlatego też powinnaś się od początku zalogować na konto malgola67, a nie tylko przełączyć i to powinno pomóc.
loguję się na malgola67 i wchodząc na zakładkę sprzedaż przenosi mnie na stronę gdzie wybieram wszystkie konta. Dlatego proszę, wytłumacz mi jak mogę wrócić do poprzednich ustawień
@malgola67 dziękuję, ten problem jest spowodowany przekierowaniem między nowym Sales Center a Wysyłam z Allegro. Konsultuję już z zespołem co możemy Ci zaproponować w tej sytuacji.
Dziękuję, mam nadzieję, że pomożecie 🙂
Dzień dobry, czy wiemy już jak to naprawić, bo problem nadal jest🤢