Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam mam problem z managerem Inpost, mianowicie nie mogę wygenerować etykiety dla żadnej z paczek. Wszystkie płatności są opłacone z góry, konto mam połączone z allegro. Czy to że jest weekend ma jakieś znaczenie?
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Na AL?
Tak na allegro, ale paczki musze wysłać przez stronę inpostu bo to do paczkomatów. Wygląda to następująco
@JustPixel Niestety, nic nie widać. U mnie Menedżer Paczek działa prawidłowo, nie ma znaczenia, czy jest weekend czy noc (chyba że jest jakaś przerwa serwisowa, ale dziś nie ma). Pamiętaj że musisz zacząć od "import Allegro InPost", dopiero potem etykiety pokazują się w zakładce "Allegro"
Zacząłem od import allegro Inpost, kliknąłem przygotuj ale w zakładce przesyłki etykiety nie są dostępne.
@JustPixel A czy one są nadal widoczne w zakładce "import Allegro InPost"? Bo jeśli tak, to import nie był poprawny.
Tak nadal są widoczne w import. Jak to wykonać poprawnie w takim razie?
@JustPixel rozumie że to allegro ? nie allegro lokalnie ( w takim dziel dałeś post ) masz umowę z InPostem ? a jak nie to czy masz zrobioną przedpłatę ? wcześniej normalnie przechodziły ?
@kostas11 Tak jest to allegro, nie wiem czemu post jest o allegro lokalnie. Nie posiadam umowy z Inpostem, pierwszy raz realizuje wysyłkę paczek. Przedpłaty prawdopodobnie nie mam zrobionej choć nie wiem gdzie mogę to sprawdzić.
@JustPixel to żeby wydrukować etykiety po imporcie musisz mieć zrobioną przedpłatę w menadżerze paczek 🙂
Rozumiem że import i łączenie przeszło bez problemów, import też się pojawiły ?
Aby doładować konto prepaid w Managerze Paczek wejdź w zakładkę Płatności i wybierz opcję Doładuj konto.
Wartość doładowania możesz określić na dwa sposoby:
Wybierając wartość i ilość poszczególnych produktów z widocznej listy.
Podając dowolną kwotę w polu Cena w prawym dolnym rogu.
W kolejnym kroku potwierdź kwotę doładowania, klikając przycisk Doładuj. Po zatwierdzeniu zostaniesz przekierowany do operatora płatności, gdzie nastąpi płatność. Po pozytywnym zakończeniu transakcji zostaniesz przekierowany do Managera Paczek i otrzymasz stosowne potwierdzenie doładowania konta. Informacje o historycznych doładowaniach odnajdziesz w zakładce Płatności - Raport Doładowań.
To wszystko! Od tej chwili możesz zacząć nadawać paczki w Managerze Paczek.
@kostas11 czyli rozumiem że aby nadać paczkę z zamówienia, nawet jeżeli została ona opłacona razem z przesyłką to muszę opłacić przesyłkę na początek na własny koszt. Zgadza się?
@JustPixel nie ważne czy to dostawa smart za 0 zł czy to płatna za 9,99 zł musisz doładować konto MP 🙂 nawet przy darmowej wysyłce, mimo że nie pobiorą musisz mieć doładowane konto 🙂
Co to znaczy na własny koszt, przecież dostałeś kasę od kupującego 🙂 teraz doładuj menadżer i nadawaj 🙂
@JustPixel Jeśli są nadal widoczne, to znaczy, że nie zaimportowano tych przesyłek. Musisz kliknąć wszystkie okienka, czyli zaznaczyć przesyłki i potwierdzić, że akceptujesz regulamin. Nie musisz mieć umowy, ale musisz mieć na koncie w InPost środki na opłacenie przesyłek 🙂