Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam wszystkich .Chciałem poruszyć poważny problem Allegro przez, który Firmy padają jedna za drugą przez działanie nie uczciwej konkurencji tak zwanych cwaniaków. Nasza Firma też padła ofiarą tych cwaniaków i po przeprowadzonym wewnętrznym śledztwie jesteśmy w posiadaniu screenów jak ludzie są werbowani do tych działań i jak są opłacani przez cwaniaków . Nasz prawnik już działa w tej sprawie i sprawa jest już zgłoszona do prokuratury wraz z wszystkimi dowodami , screenami itp .
Co sądzicie o tym artykule ?
@Client:135276428 masz rację ale to wszędzie można wykończyć konkurencję w necie 😞
Na allegro daj mi małego sprzedawcę a wykończę go w 2-3 mc nawet allegro się nie połapie i nie powiąże tego, na większego trzeba trochę zainwestować bo znajomi to za mało 😄
Tak samo Protect jak wiesz jak działa możesz śmiało wyłudzić sprawny produkt i kasę z protect a na dodatek bez obciążania sprzedawcy, w plecy będzie allegro 😄
@kostas11 od kiedy w necie zaczęły się pojawiać poradniki jak wydymać Allegro na AP, to troszkę to ukrócili😉
Widzę,że jesteś w temacie i wiesz o co chodzi . Chciałbym żeby z Allegro ktoś się wypowiedział w tym temacie czy mają zamiar coś z tym zrobić . Na innej platformie rozwiązali ten problem i algorytm nie reaguje na takie działania jak jesteś vip . Konkurencja próbuje wykończyć a aukcje na stałym poziomie i zastanawiają się czemu nie spadają 😀
@Client:135276428 oczywiście możemy zaprosić do tej rozmowy pracowników Allegro
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ @msniezek @gdvorek
Ale jedyne co się dowiesz to, że sprawę przekazali do odpowiedniego działu, a dalsze kroki są tajne/poufne i nie dowiesz się nic więcej jakie działania zostały podjęte😉
@Client:135276428 cześć! W przypadku podejrzenia, że transakcja została zawarta jedynie w celu zaszkodzenia, możesz się z nami skontaktować. Zweryfikujemy sytuację i konto kupującego. W artykule, który przesłałeś, wspomniane jest wystawianie negatywnych komentarzy. W większości wymienionych przypadków: anulowanie zakupu, nieopłacenie zakupu, nie odebranie przesyłki pobraniowej - komentarze są usuwane lub kupujący nie ma możliwości ich wystawienia. Staramy się, aby zakupy na naszej platformie były bezpieczne i uczciwe dla obu stron. Nie możemy też ograniczać kupującym przysługującym im ustawowo praw.
Jeżeli jesteś w stanie wskazać konkretny przypadek, daj znać, przeanalizujemy go.
cyt:"Staramy się, aby zakupy na naszej platformie były bezpieczne i uczciwe dla obu stron."
@Syrena_zT Zdecydowanie mylisz pobożne życzenia z rzeczywistością.
Istnieje różnica pomiędzy traktowaniem sprzedawców, a kupujących - teksty moderacji w dyskusjach pokazują to wybitnie.
Oficjalny sklep allegro działa poza regulaminem allegro - pokaż mi ile razy miał zawieszoną sprzedaż? Powodów jest wiele - widać to w komentarzach negatywnych:
"Obsługa złośliwa, arogancka być może dlatego, że ośmieliłem się zwrócić kupiony u nich przedmiot. Bo nie rozumiem dlaczego kazali mi czekać na zwrot pieniędzy przez pełne 2 tygodnie? Mają do tego prawo ale ja też mam prawo wystawić odpowiedni, subiektywny komentarz"
"Zakupiłem produkt przeznaczony na rynek włoski a dostałem dużo gorszą kawę przeznaczoną na rynek rosyjski, po kontakcie dostałem odpowiedź że nie mają tej co sprzedawali, żenada"
"Zakupiłem dwa Leżaki jeden wysłali w kolorze czarnym gdzie miał być cappuccino dyskusja trwa już trzy dni cały czas coś sprawdzają ją kupiłem od allegro myślałem, że to porządny dostawca. Żądają od innych sprzedawców aby sprawnie załatwili sprawę z klientami a sami nie potrafią działać sprawnie. Masakra"
"Od przeszło miesiąca czekam na zwrot za sandały jestem odsyłana do przewoźnika do allegro do sprzedającego i tak codziennie a mam potwierdzenia dostarczenia zwrotu."
Jako osoba będąca na allegro ponad 25lat, jako sprzedawca znający mechanizmy działania allegro jestem w stanie tak pokierować zakupami, reklamacjami, zwrotami u dowolnego sprzedawcy by maksymalnie mu zaszkodzić wykorzystując do tego tylko i wyłącznie moderatorów allegro. Metod jest wiele. Oczywiście etyka mi nie pozwala - ale są branże gdzie ona nie istnieje i wszystkie chwyty są dozwolone - mam wiele takich informacji od znajomych użytkowników platformy.
@Syrena_zT Dyskusja to nie reklamacja, reklamacja to nie dyskusja - niech to w końcu dotrze do pracowników allegro.
Regulaminy allegro są jawne i dostępne przed zakupem - dlaczego sprzedawca w reklamacji musi wyjaśniać nie swoje zapisy regulaminów?
Witam Syrena_zT i dziękuję za wypowiedź ale twoja wypowiedź jest taka sama co odpisało Allegro temu Panu co pisał artykuł . Nikt nie chce żeby ograniczać komukolwiek ustawowych praw bo nie o to chodzi . Znacie problem bardzo dobrze i nic z tym nie robicie a wystarczy trochę pogrzebać w algorytmie żeby problemu nie było . Jakiś czas temu przesłałem wam screeny jak to się odbywa to poradziliście zgłosić to do odpowiednich organów co uczyniliśmy . Blokujecie konta słupów, słupów którzy biorą parę groszy za zrobienie zakupu . Znamy ceny takich usług i gdzie są łapani klienci do tych czynów . Na nasze szczęście paru zdecydowało się zeznawać w tej sprawie i i zdradzili cały proceder i jak to wygląda . Mamy cały regał zamówień opłaconych i nie odebranych zamówień ,brak kontaktu z kupującym w ogóle się nie interesują swoimi zakupami bo dostali pieniądze żeby tak zrobić . Odstąpienia ,anulacje zaraz po zakupie nie odbierane paczki i wiele innych . Wszystko ok ale czemu przy tym że kupujący nie opłaci zamówienia albo odstapi od umowy lub anuluje itp spada nam cała sprzedaż na Allegro Mimo jakości 500 punktów . Według mnie i mojego prawnika jest to zorganizowana grupa przestępczą ,która działa na szkodę przedsiębiorcy na co są artykuły . Już wiemy kto to robi tylko potrzebujemy potwierdzenia z Policji co niedługo nastąpi i będziemy się domagać żeby te podmioty usunąć ze społeczności Allegro ale tym już się zajmie nasza kancelaria
Zdaje się, że kupujący mają inne zdanie w tym temacie. Tak mi się rzuciło w oczy w komentarzach...