anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie widać w ofercie informacji o wysyłce tego samego dnia

ppmnalewajko
#9 Pomysłodawca#

Pomimo spełnienia warunków tj. wysyłki 100% przesyłek w ciągu tego samego dnia, nadal nie widać informacji "kup do 12:00 wyślemy dzis" w ofertach. Co może być problemem?

oznacz moderatorów
35 ODPOWIEDZI 35

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@DrapexPL Nie, nie powinno mieć to znaczenia, ale przekazałam już informację do zespołu technicznego, że problem jest u Ciebie nadal aktualny. Prace nad rozwiązaniem tej sytuacji wciąż trwają, dlatego proszę jeszcze o cierpliwość. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

ppmnalewajko
#9 Pomysłodawca#

U mnie niestety znowu nie pojawia się informacja...

oznacz moderatorów

DrapexPL
#12 Orędownik#

@nat_not problem nadal występuje... ilość przesyłek nadanych tego samego dnia wzrasta, skuteczność nadal 100%, ustawiony inpost do 13:15, wysyłka 24h... i nadal brak informacji...

 

w aukcjach, w szczegółach dostawy jest info:

Paczkomat InPost 8,99 zł pt. 4 gru. - pon. 7 gru. w punkcie
 
więc teoretycznie podaje info, że jutro może być dostawa ale nie ma na stronie produktu powiadomienia, zamów do godziny xxx....
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@DrapexPL Prace nad usunięciem przyczyny problemu jeszcze się nie zakończyły. Przepraszamy, że czas oczekiwania na poprawę się wydłuża.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

ppmnalewajko
#9 Pomysłodawca#

Zauważyłem, że oprócz braku samej informacji o wysyłce tego samego dnia, nie pojawia się nawet np. "Przewidywana dostawa: wt. 8 gru. u Ciebie" pod kosztem dostawy.

oznacz moderatorów

ppmnalewajko
#9 Pomysłodawca#

Problem znowu wrócił. Co gorsza u konkurencji pokazuje się przewidywana dostawa. U mnie nie.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@ppmnalewajko teraz może to być związane z okresem przedświątecznym. Od 21.12 w obliczeniach czasu dostawy 24.12 traktujemy jako dzień świąteczny  dlatego wydłuża on przewidywany czas dostawy. Jeżeli minęła godzina, do której deklarowałeś wysyłkę tego samego dnia, to przewidywany czas dostawy wydłużył się o święta. Tutaj znajdziesz informację na ten temat. Jeżeli to nie wyjaśnia Twojej sprawy wstaw proszę zrzuty ekranu, będzie mi łatwiej się rozeznać.  

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

ppmnalewajko
#9 Pomysłodawca#

Screen z dzisiaj. Pomijam już brak informacji, że jak ktoś zakupi do 12:00 to wyślę dziś. Nie ma nawet informacji o przewidywanej dostawie.screen1.jpg

Tak to wygląda u konkurencji:
screen2.jpg

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@ppmnalewajko czy problem wciąż występuje? Pytam, ponieważ tą ofertę sprawdzało kilka osób na różnych komputerach i widzimy informację o przewidywanym czasie dostawy. Dołączam zrzut ekranu z mojego komputera.

 

la_nika_2-1609164779844.png

 

 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

ppmnalewajko
#9 Pomysłodawca#

Rzeczywiście w tej chwili działa. Jeżeli jest informacja przewidywanej dostawie to pewnie będzie działać również "kup do..."

Dziękuje za zainteresowanie.

oznacz moderatorów

DrapexPL
#12 Orędownik#

@_HolaOla_ 

 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@DrapexPL Tak, błąd został już naprawiony, dlatego takie problemy nie powinny już występować. Podaj mi proszę przykładowy numer oferty, której dotyczy ta sytuacja, a sprawdzimy to ponownie. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

DrapexPL
#12 Orędownik#

@_HolaOla_ 

na przykład oferta nr oferty: 5830940080

w szczegółach dostawy widnieje możliwość dostawy na jutro przy paczkomacie. 

brak info o zakupach w do 13:15.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@DrapexPL dziękuję! W Twoich ofertach nie pojawia się informacja o wysyłce tego samego dnia, ponieważ w zakładce "Skuteczność wysyłki" dla "Wysyłka tego samego dnia" mimo posiadania 100%, masz to tylko  17 zamówień, a musi ich być  minimum 20. Jeśli wpadną Ci jeszcze 3 takie zamówienia i wyślesz je zgodnie z deklaracją. to ta informacja pojawi się automatycznie. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

ppmnalewajko
#9 Pomysłodawca#

Wszystko spełniam. Jeżeli chodzi o przesyłki zintegrowane to chyba zalicza się do nich manager przesyłek inPost i podpisana umowa z Pocztą Polską. Z jednego i drugiego serwisu numer nadania dodaje się sam.

oznacz moderatorów