Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Pomimo spełnienia warunków tj. wysyłki 100% przesyłek w ciągu tego samego dnia, nadal nie widać informacji "kup do 12:00 wyślemy dzis" w ofertach. Co może być problemem?
@DrapexPL Nie, nie powinno mieć to znaczenia, ale przekazałam już informację do zespołu technicznego, że problem jest u Ciebie nadal aktualny. Prace nad rozwiązaniem tej sytuacji wciąż trwają, dlatego proszę jeszcze o cierpliwość.
U mnie niestety znowu nie pojawia się informacja...
@nat_not problem nadal występuje... ilość przesyłek nadanych tego samego dnia wzrasta, skuteczność nadal 100%, ustawiony inpost do 13:15, wysyłka 24h... i nadal brak informacji...
w aukcjach, w szczegółach dostawy jest info:
@DrapexPL Prace nad usunięciem przyczyny problemu jeszcze się nie zakończyły. Przepraszamy, że czas oczekiwania na poprawę się wydłuża.
Zauważyłem, że oprócz braku samej informacji o wysyłce tego samego dnia, nie pojawia się nawet np. "Przewidywana dostawa: wt. 8 gru. u Ciebie" pod kosztem dostawy.
Problem znowu wrócił. Co gorsza u konkurencji pokazuje się przewidywana dostawa. U mnie nie.
@ppmnalewajko teraz może to być związane z okresem przedświątecznym. Od 21.12 w obliczeniach czasu dostawy 24.12 traktujemy jako dzień świąteczny dlatego wydłuża on przewidywany czas dostawy. Jeżeli minęła godzina, do której deklarowałeś wysyłkę tego samego dnia, to przewidywany czas dostawy wydłużył się o święta. Tutaj znajdziesz informację na ten temat. Jeżeli to nie wyjaśnia Twojej sprawy wstaw proszę zrzuty ekranu, będzie mi łatwiej się rozeznać.
Screen z dzisiaj. Pomijam już brak informacji, że jak ktoś zakupi do 12:00 to wyślę dziś. Nie ma nawet informacji o przewidywanej dostawie.
Tak to wygląda u konkurencji:
@ppmnalewajko czy problem wciąż występuje? Pytam, ponieważ tą ofertę sprawdzało kilka osób na różnych komputerach i widzimy informację o przewidywanym czasie dostawy. Dołączam zrzut ekranu z mojego komputera.
Rzeczywiście w tej chwili działa. Jeżeli jest informacja przewidywanej dostawie to pewnie będzie działać również "kup do..."
Dziękuje za zainteresowanie.
czy problem został usunięty? Minęło już sporo czasu, warunki spełnione, a informacji na aukcjach brak...
Według poradnika należy czas ustawić wysyłki na "natychmiast" lub "24 godziny". Może problem w tym, że nie ma opcji 24 godziny a "dzień"?
W każdym bądź razie, u mnie nadal się nie pojawia informacji o wysyłce tego samego dnia przy zakupach do 13:15, inpost.
@DrapexPL Tak, błąd został już naprawiony, dlatego takie problemy nie powinny już występować. Podaj mi proszę przykładowy numer oferty, której dotyczy ta sytuacja, a sprawdzimy to ponownie.
na przykład oferta nr oferty: 5830940080
w szczegółach dostawy widnieje możliwość dostawy na jutro przy paczkomacie.
brak info o zakupach w do 13:15.
@DrapexPL dziękuję! W Twoich ofertach nie pojawia się informacja o wysyłce tego samego dnia, ponieważ w zakładce "Skuteczność wysyłki" dla "Wysyłka tego samego dnia" mimo posiadania 100%, masz to tylko 17 zamówień, a musi ich być minimum 20. Jeśli wpadną Ci jeszcze 3 takie zamówienia i wyślesz je zgodnie z deklaracją. to ta informacja pojawi się automatycznie.
@ppmnalewajko Może ma to związek z tym https://allegro.pl/dla-sprzedajacych/wysylka-tego-samego-dnia-dla-wybranych-przez-ciebie-przewozniko...
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Wszystko spełniam. Jeżeli chodzi o przesyłki zintegrowane to chyba zalicza się do nich manager przesyłek inPost i podpisana umowa z Pocztą Polską. Z jednego i drugiego serwisu numer nadania dodaje się sam.