Nie wskakują dodawane oferty

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam , czy jest jakaś awaria , nie wskakują oferty dodawane przez formularz , nie pojawiają się nigdzie..
w zadnym kafelku (sprawdzane odrzucone)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@tomidomifirma Ile czasu minęło od próby wystawienia tych ofert?
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
sporo.. z poł h
po za tym po wystawieniu oferty nie ma jej ani w szkicu , ani w sprawdzanych nigdzie..
wskakują tylko oferty z "wystaw podobą" z formularza nie ma nic..

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziewczyny dowiedziałybyście się co się dzieje, bo coś się dzieje. Wznawiałam po 7 rano ponad 300 ofert. Niby wyglądały na aktywne, bo jedną aktywną nawet anulowałam. Ale kilka minut po wznowieniu przyszedł mail, że 20 moich ofert zostało sprawdzone. Po południu przyszedł drugi mail, że 146 moich ofert zostało sprawdzone przez allegro. Do tej pory nie wiem co z resztą. Może są, a może jeszcze sprawdzają. Nie ma ich i nie było w żadnym kafelku. I co najważniejsze nie było ani jednego maila o wznowieniu. A na prywatnym koncie zawsze mi przychodzą.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Ale za to właśnie sprawdziłam i nowe na firmowym bezproblemowo wchodzą.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U mnie nie widzę póki co problemów . Wystawiłem wieczorem kilkadziesiąt pozycji i wygląda na to że wszystkie są sprawdzone i zatwierdzone .

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
nie wiem co się dzieje , ale np. na jednym koncie były wrzucone 5 nowych ofert i nigdzie nie ma po niech śladu , ani sprawdzane ani odrzucone ani aktywne jakby wogle nie zostały wystawione.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@tomidomifirma @AnnaG-Antyki Poprosiłam o weryfikację tej sytuacji. Proszę Was o cierpliwość.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@tomidomifirma @AnnaG-Antyki Na tym etapie nie uzyskałam potwierdzenia występowania błędów technicznych.
Żeby zgłoszenie mogło zostać ponownie przeanalizowane, konieczne jest wskazanie przykładowych ofert, z którymi jest problem. Rozumiem, że może to być trudne. Ale czy nie udałoby Wam się wykonać zrzutów ekranu z widokiem próby wystawienia oferty, która nigdzie później się nie zapisuje?
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Więc tak, wszystko co się kończyło wczoraj po 22giej wznawiałam dziś rano. Nie dostałam ani jednej wiadomości o wznowieniu. Było to ponad 300 ofert, chyba 340 jak mnie pamięć nie myli. Maile o sprawdzeniu przyszły w sumie o 166 ofertach czyli gdzieś do połowy. Sadząc po ogólnej sumie ofert w Moim asortymencie wydają się wszystkie aktywne. Maile o wznowieniu ofert jeszcze wczoraj przychodziły, więc to dziwne. Dodam, ze maile z lokalnego dochodzą bez problemu, to samo z drugiego konta, więc to raczej nie wina poczty. Ustawień żadnych nie zmieniałam, nawet nie pamiętam gdzie się tego szuka.
Przykładowe oferty to np. 16222791487, 16222789130

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wznowiłam 5 ofert kilka minut temu, znowu żadnego powiadomienia. zakładki do ofert sprawdzanych i odrzuconych puste. Oczywiście folder spam na poczcie również.
Za to mail o zakończeniu innej oferty już po wznowieniu tamtych przyszedł bez problemu.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Cześć @AnnaG-Antyki. Sprawdziłam wskazane oferty i widzę, że obie są już aktywne. Czy problem nadal występuje?
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Aktywne chyba są ale maila o wznowieniu nadal żadnego nie mam ani z wczoraj ani z dzisiaj. A o zakończeniu przychodzą normalnie. Nie zmieniałam ustawień, nie ma w spamie... I z lokalnego o wznowieniu licytacji maile przychodzą normalnie. Więc co się stało z tymi z głównego?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@AnnaG-Antyki, dziękuję za sygnał. Przekażę sprawę do naszego działu technicznego i gdy tylko otrzymam odpowiedź, powrócę do Ciebie z wyjaśnieniami.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dział techniczny to sobie znowu robi z nas jaja:) @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Od wczoraj szukacie odpowiedzi, a oni sobie znowu coś zmieniają. Zobaczcie tę ankietę, szczególnie od jej połowy. To mniej więcej jest odpowiedź na moje pytania. Skasowali osobne powiadomienia na rzecz jednego z bliżej nieokreślonej liczby ofert. Ogólnie z dnia wczorajszego brakuje mi maila mi do połowy ofert. Masakra. Przedtem widziałam od razu co się wystawiło. Teraz trzeba czekać kilka godzin i informacja, że z ponad 300 ofert wznowili 160, nawet bez wiedzy które nic mi nie mówi....