Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient nie odebrał przesyłki i wróciła do nas. Czy bez zgłoszenia zwrotu lub anulacji możemy oddać pieniądze za zakupiony towar i odzyskać prowizję?
tak - robisz zwrot wpłaty i dostajesz zwrot prowizji
@Client:45084346 To, że klient nie odebrał przesyłki niestety nie oznacza, że zrzekł się zakupu. Skontaktuj się z nim w tej sprawie i dopytaj.
Był kontakt, klient towaru nie chce. Po prośbie o anulowanie zamówienia lub zrobienie zwrotu odmowa z jego strony.
W zasadzie nie, towar nadal jest własnością i najlepszym rozwiązaniem byłoby skontaktować się z kupującym. Ale jak nie ma kontaktu to zwróćcie śrdoki, nie ma wyjścia.
klienci niestety nie znają prawa i ja kiedyś tez chciałam być taka do przodu i czekałam na informacje odstąpienia od kupna do czasu.
pojawił się klient co nie odebrał paczki - mimo moich prób kontaktów nie odpisywał i nie odbierał tel. - potem zrobil mi syf dyskusja - dlaczego nie zrobiłam zwrotu i do tego negatyw, allegro wtedy nic nie zrobi bo przecież klient ma racje i ma prawo do swojej oceny 😂
@Client:45084346 wyślij mu przez panel allegro wiadomość że paczki nie odebrał i oczekujesz wpłaty za ponowną wysyłkę na nr konta w kwocie x cena wysyłki + y kwota za nieodebrany zwrot jeśli została naliczona. Lub że oczekujesz odstąpienia i wtedy zwrócisz kasę ustawowo - kasa za nieodebrany zwrot.
Klient nie chce odstąpić od umowy ale towaru nie chce.
@Client:45084346 napisz mu że ma czas na złożenie odstąpienia zgodnie z prawem polskim albo zaczynasz naliczać bezumowne magazynowanie bo to dalej jest jego towar i po upływie wyznaczonego terminu naliczasz x pln za dzień np 1zł