anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nieopłacone zamówienia

991221
#11 Animator

Witam,

Czasami zdarza się, że klient składa zamówienie i go nie opłaca. Po kilku dniach Allegro zwraca prowizję. Następnie po tygodniu lub dłużej klient je opłaca nawet jak zmieniam status na anulowane. Dlaczego klient może takie zamówienie opłacić? Przecież nie będę trzymać towaru w nieskończoność. Skoro klient nie opłaca zamówienia, prowizja jest mi zwracana, to taki towar ponownie wystawiam na sprzedaż. Klient nie powinien mieć możliwości opłacenia takiego zamówienia. Powinien od nowa złożyć zamówienie. Dodam jeszcze, że gdy takie anulowane zamówienie klient opłaci, to nawet nie wyświetla się one jako do wysłania. 

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

w_kiwi
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@991221 Klient nie powinien mieć możliwości opłacenia takiego zamówienia. Czy możesz podać przykład? 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

991221
#11 Animator
a480d070-b6fa-11f0-a671-b1cee7a2e33b
takie na przykład.
oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@991221 Dziękuję. Już to wyjaśniam. Proszę Cię o chwilę cierpliwości. Wrócę tutaj z odpowiedzią. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:74250890
#8 Zapaleniec

@991221 Klient ma 7 dni na opłacenie. 

oznacz moderatorów