Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Czasami zdarza się, że klient składa zamówienie i go nie opłaca. Po kilku dniach Allegro zwraca prowizję. Następnie po tygodniu lub dłużej klient je opłaca nawet jak zmieniam status na anulowane. Dlaczego klient może takie zamówienie opłacić? Przecież nie będę trzymać towaru w nieskończoność. Skoro klient nie opłaca zamówienia, prowizja jest mi zwracana, to taki towar ponownie wystawiam na sprzedaż. Klient nie powinien mieć możliwości opłacenia takiego zamówienia. Powinien od nowa złożyć zamówienie. Dodam jeszcze, że gdy takie anulowane zamówienie klient opłaci, to nawet nie wyświetla się one jako do wysłania.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@991221 Klient nie powinien mieć możliwości opłacenia takiego zamówienia. Czy możesz podać przykład?
@991221 Dziękuję. Już to wyjaśniam. Proszę Cię o chwilę cierpliwości. Wrócę tutaj z odpowiedzią.
@991221 Klient ma 7 dni na opłacenie.