Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Widzę, że właśnie wprowadzacie nowy wygląd Sales Center (swoją drogą czy naprawdę nie mamy dla tego narzędzia polskiej nazwy?).
Mam kilka pytań:
Z jakiego powodu zdecydowano się na tę zmianę?
Co konkretnie było nie tak z poprzednim widokiem?
Jakie nowe funkcje lub udogodnienia wprowadzone zostały na plus?
Pytam szczerze bo może coś przegapiłem, a nie chciałbym nie docenić dobrych zmian.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Client:80340374 polskiej nazwy nie będzie bo sprzedają też z Czech, Słowacji i ma być coraz więcej krajów 🙂
Jest bardziej czytelne, mi się podoba 🙂
@Client:80340374 głównym celem nowego widoku jest pokazanie najważniejszych informacji sprzedażowych w jednym, łatwo dostępnym miejscu, ma to ułatwić śledzenie najważniejszych informacji na temat sprzedaży.
Nikt nie twierdzi, że z poprzednim widokiem było coś nie tak, ale dodaliśmy kilka opcji (szczegóły poniżej), dzięki którym jest jeszcze lepiej 😉
Wdrożyliśmy kafelki z licznikami do śledzenia kluczowych aktywności w tym: zamówień do obsłużenia, zwrotów do obsłużenia, paczek do wysłania, zaległych przesyłek, nieprzeczytanych wiadomości i dyskusji. Dodaliśmy także nowy kafelek z podsumowaniem wczorajszej sprzedaży oraz podsumowaniem sprzedaży ofert. Przebudowaliśmy również kafelki zamówień i zwrotów, a także kafelek finansowy.
Co do nazwy, to już kostas odpowiedział, nazwa jest angielska, ponieważ nie działamy już tylko na polskim rynku.
@la_nika mam teraz w tym panelu ogromną ilość zamówień do obsłużenia. Co to znaczy "obsłużone" zamówienie?
Dla mnie na wielki minus brak tego panelu gdzie były statystyki (zamówienia, wizyty) z ostatnich 7-30 dni jak. Na jeszcze większy minus brak informacji ile tylko dzisiaj jest zamówień opłaconych z góry/za pobraniem/zwrotów itd.
To co wyrabiacie w tym roku jeśli chodzi o zmiany to jakaś tragedia i tylko jedną z nich oceniam pozytywnie... Jakbyście chcieli pójść na rękę sprzedawcom, wprowadzilibyście kafelki które można dowolnie przemieszczać i modyfikować, tak by każdy mógł mieć to spersonalizowane pod siebie.
Nie wiem czy Szanowne Koleżeństwo zauważyło ale w "nowym widoku" nie ma już dolnego paska przy pomocy którego można było kontaktować się z "pomocą" lub "wejść" na "Gadane" ..........
@kakabe_2007 zgłoszę, że tego Ci brakuje, a w razie czego:
Pomoc - https://allegro.pl/pomoc/kontakt,
nasz zawsze znajdziesz tutaj.
prośba o przywrócenie statystyk wizyt w ciągu ostatnich dni, bo to była bardzo przydatna funkcja
@kovek jako "do obsłużenia" widoczne są zamówienia z ostatnich 3 miesięcy, które mają status "nowe". Czyli obsłużone to takie, dla którego zmieniłeś status.
Przekazałam Twoją opinię i sugestię do zespołu, który zajmuje się tą zakładką.
Z ciekawości, jaką zmianę oceniasz pozytywnie?
@la_nika w kategorii w której sprzedaję w końcu po tylu latach przedmioty fizyczne są oddzielone od tych cyfrowych. Tylko niestety w większości przypadków nie reagujecie na na podpięte pod produkty fizyczne wersje cyfrowe które są oznaczone jako "nowe" i lepiej się pozycjonują. Ale i tak to jest na plus.
Co do "do obsłużenia", powinny tam się wyświetlać zamówienia które nie mają dodanej nr. przesyłki. W ogóle nie bawię się w zmianę statusu zamówień (prócz tych anulowanych)
Mi w zamówieniach „do obsłużenia” pojawiają się same takie 😉
@Health___Beauty to przez to, że status zamówienia to "NOWE". Przyznaję, mogłoby to sprawniej działać, zgłaszam 🙂
@la_nika W ogóle to sformułowanie „do obsłużenia” jakieś takie niefortunne. Może lepiej by było „do realizacji”?
@Health___Beauty przekazane 👍
Bardzo proszę o dodanie do nowego widoku przycisku przekierowującego bezpośrednio do wszystkich zamówień, bez filtrowania. Obecnie, żeby wyświetlić wszystkie zamówienia musimy klikać: 1) Strzałka przy loginie, 2) Przejdź do sales center, 3) Zamówienia do obsłużenia, 4) Kasowanie filtra z datą, 5) Kasowanie filtra "Nowe". Potrzeba 5 kliknięć, żeby wyświetlić wszystkie zamówienia. Żaden inny marketplace jaki znamy, nie ma (ani nie miał - w przypadku tych już nieistniejących) tak zagmatwanego panelu zamówień! Wcześniej potrzeba było na to tylko trzech kliknięć, a to i tak dużo.
@ogryz7 a przez panel boczny nie łatwiej ?
@ogryz7 zapisz se ten link w przeglądarce, https://salescenter.allegro.com/orders szukasz dziury w całym przecież tylko zmienili główny wygląd reszta się nie zmieniła po lewej masz menu, dwa kliki i masz co potrzebujesz 😄
@mdrogeria w kafelku środkowym zamówienia i zwroty też przenosi do tej samej zakładki ze wszystkimi zamówieniami 😄
No i chyba taki link będę musiał sobie zapisać.
Tylko nie o to chodzi, żeby kombinować, tylko żeby z interfejsu korzystało się intuicyjnie, wygodnie i szybko. Kiedyś było super: Moje Allegro -> Moja sprzedaż. Po prostu, ze strony głównej portalu.
gdzie teraz najdę zakładkę
@la_nika napisał(a):@Health___Beauty to przez to, że status zamówienia to "NOWE". Przyznaję, mogłoby to sprawniej działać, zgłaszam 🙂
Gdzie znajdę teraz zakładkę
Środki i historia operacji ? przez ten nowy wyglad nie wiem kto zapłacił