Od paru dni czekam na weryfikację konta aby wypłacić pieniądze już ponowilam przelew i wysłałam dowó

Client:93151203
#7 Wielbiciel#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
25-04-2023
07:31
oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
25-04-2023
12:50
@Client:93151203 prześlij proszę potwierdzenie przelewu weryfikacyjnego na adres spolecznosc@allegro.pl skonsultuję to z operatorem 🙂 Zwróć uwagę czy przelew został wykonany do operatora PayU (bo na tym saldzie są środki do wypłaty).
Monika
Moderatorka
Moderatorka
oznacz moderatorów