anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

odjęto mi punkty i nie wiem za co

Quantum-System
#8 Zapaleniec#

8 @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ marca odjęto mi ponad 100 punktów. W szczegółach nie mam żadnych informacji za co zostały one odjęte.

oznacz moderatorów
21 ODPOWIEDZI 21

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Quantum-System Punkty nie zostały odjęte, tylko nie zostały przyznane (nie masz żadnych dyskusji, dlatego nie dostałeś punktów za czas odpowiedzi). Zamiast tego otrzymałeś punkty w innych miarach: Brak pytań od klientów i Brak wiadomości w Dyskusjach. W zakładce Jakość mojej sprzedaży możesz pobrać raport i wszystko sprawdzić. 

oznacz moderatorów

Quantum-System
#8 Zapaleniec#

Przepraszam ale nie mogę tego zrozumieć. Otrzymałem punkty za to że nie miałem wiadomości w dyskusjach jednocześnie nie przyznano mi punktów za czas odpowiedzi w dyskusjach. Te informacje są sprzeczne.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Quantum-System Zapoznaj się proszę z informacjami, jak przyznawane są punkty w różnych miarach: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/jakosc-mojej-sprzedazy/jak-przyznajemy-punkty-w-kazdej-z-... 

Jeśli nie miałeś żadnej dyskusji, to punkty za czas odpowiedzi w dyskusji nie mogą zostać przyznane, ponieważ nie udzielono odpowiedzi na żadną wiadomość. W takich przypadkach punkty sa przyznawane w innych miarach. 

oznacz moderatorów

Quantum-System
#8 Zapaleniec#

nie rozumiem logiki  przyznawania tych punktów. Skoro sprzedaje towar zgodny z opisem, sprzedaje produkty dobre jakościowo i klienci są zadowoleni z obsługi,  a chyba są bo nie zakładają dyskusji. To w zamian allegro nie przyznaje mi punktów przez co tracę oznaczenie super sprzedawca. Czy aby zostać super sprzedawcą trzeba mieć niezadowolonych klientów?

oznacz moderatorów

Monika__L
#16 Inspirator#

Tak. Żeby sprawdzić jak sobie z nimi radzi.

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@Quantum-System Tak . Musisz mieć też niezadowolonych i mimo że to brzmi dziwnie to ci niezadowoleni mogą Ci pomóc zakładając dyskusje czy robiąc zwroty.

oznacz moderatorów

Quantum-System
#8 Zapaleniec#

ale gdzie tu jest logika w tym działaniu?

oznacz moderatorów

Monika__L
#16 Inspirator#

nie musi być logiki. Ważne że ktoś mundry wymyślił i może zgarnął premie za pomysly racjonalizatorskie 🙂

oznacz moderatorów

Quantum-System
#8 Zapaleniec#

proponuje nakładać kary na klientów za niezakładanie dyskusji

oznacz moderatorów

funtazzyART
#8 Zapaleniec#

dzisiaj spadło mi 90 pkt przez to, też nie rozumiem logiki 😞 wszystko robisz tip top , rano się budzisz i masz -90pkt. Za co ?

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@funtazzyART Widzę, że otrzymałeś już pełne wyjaśnienie w zgłoszeniu mailowym numer 44551971. Punkty utraciłeś, ponieważ w przeciągu ostatnich 30 dni żaden z kupujących nie założył dyskusji, ani nie zadał Ci pytania, a tym samym nie musiałeś udzielać na nie odpowiedzi w ciągu 24 godzin. W ramach rekompensaty w takiej sytuacji przyznawane są punkty.

 W mierze brak pytań od kupujących punktujemy w zależności od ilości ofert:

9 ofert lub mniej — otrzymasz 10 punktów
10 lub więcej ofert — otrzymasz 15 punktów
100 ofert lub więcej – otrzymasz 30 punktów
200 ofert i więcej — otrzymasz 40 punktów
300 ofert i więcej — otrzymasz 50 punktów
400 ofert i więcej — otrzymasz 60 punktów
500 ofert i więcej — otrzymasz 70 punktów.

W mierze brak wiadomości w dyskusjach, zależy to od ilości zamówień:
9 zamówień lub mniej — otrzymasz 10 punktów
10 lub więcej zamówień — otrzymasz 15 punktów
100 lub więcej zamówień — otrzymasz 30 punktów
200 lub więcej zamówień — otrzymasz 40 punktów
300 zamówień lub więcej — otrzymasz 50 punktów
400 zamówień i więcej — otrzymasz 60 punktów

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

,,Punkty utraciłeś, ponieważ w przeciągu ostatnich 30 dni żaden z kupujących nie założył dyskusji, ani nie zadał Ci pytania ,,

@funtazzyART jutro też będzie dzień .

oznacz moderatorów

funtazzyART
#8 Zapaleniec#

Tak , otrzymałem. Czyli musze robić tak by klient do mnie pisał? Bo straciłem prawie super sprzedawcę z tego powodu, że przez 30 dni nikt do mnie nie pisał. I wspomniana przez Ciebie rekompensata nie wyrównała mi straconych punktów. Jak to rozumieć?

oznacz moderatorów

Monika__L
#16 Inspirator#

Poproś kogoś z rodziny żeby raz w miesiącu do ciebie napisał 

oznacz moderatorów

funtazzyART
#8 Zapaleniec#

Tak, też mi to się nasunęło. Ale dalej nie rozumiem 😄

oznacz moderatorów

Monika__L
#16 Inspirator#

Bo ty myślisz że masz świetnie napisaną ofertę że nie ma do niej pytań i wszystko jest jasne

ludzie w Allegro są z innego świata. Oni myślą że jak nikt o nic nie pyta to znaczy że w ogóle twoja oferta jest niegodna zainteresowania i niepotrzebna 

oznacz moderatorów

bosek_2804
#10 Popularyzator#

Jeśli lubisz oglądać skecze, kabarety czy śmieszne filmiki to zapewne rozumiesz, że bardzie pojechanego miejsca w świecie żartu i absurdów nie ma 😉 

oznacz moderatorów

funtazzyART
#8 Zapaleniec#

Mam też taką teorie, czy przypadkiem nie jest tak, by szukać odjęcia punktów bo za dobrze też nie może być? W takim sensie, że sprzedawca wiedząc, że spada mu jakość co za tym idzie pozycjonowanie ofert, wtedy musi dorzucić do reklamy by nadrobić pozycję ?

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

Po prostu musisz kogoś poprosić o otwarcie dyskusji, szybko odpowiedzieć i niech  "kupujący"  zamknie dyskusję rozwiązaną.  Punktów przybedzie.

Takie są wymagania....😁

oznacz moderatorów