Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
8 @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ marca odjęto mi ponad 100 punktów. W szczegółach nie mam żadnych informacji za co zostały one odjęte.
@Quantum-System Punkty nie zostały odjęte, tylko nie zostały przyznane (nie masz żadnych dyskusji, dlatego nie dostałeś punktów za czas odpowiedzi). Zamiast tego otrzymałeś punkty w innych miarach: Brak pytań od klientów i Brak wiadomości w Dyskusjach. W zakładce Jakość mojej sprzedaży możesz pobrać raport i wszystko sprawdzić.
Przepraszam ale nie mogę tego zrozumieć. Otrzymałem punkty za to że nie miałem wiadomości w dyskusjach jednocześnie nie przyznano mi punktów za czas odpowiedzi w dyskusjach. Te informacje są sprzeczne.
@Quantum-System Zapoznaj się proszę z informacjami, jak przyznawane są punkty w różnych miarach: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/jakosc-mojej-sprzedazy/jak-przyznajemy-punkty-w-kazdej-z-...
Jeśli nie miałeś żadnej dyskusji, to punkty za czas odpowiedzi w dyskusji nie mogą zostać przyznane, ponieważ nie udzielono odpowiedzi na żadną wiadomość. W takich przypadkach punkty sa przyznawane w innych miarach.
nie rozumiem logiki przyznawania tych punktów. Skoro sprzedaje towar zgodny z opisem, sprzedaje produkty dobre jakościowo i klienci są zadowoleni z obsługi, a chyba są bo nie zakładają dyskusji. To w zamian allegro nie przyznaje mi punktów przez co tracę oznaczenie super sprzedawca. Czy aby zostać super sprzedawcą trzeba mieć niezadowolonych klientów?
Tak. Żeby sprawdzić jak sobie z nimi radzi.
@Quantum-System Tak . Musisz mieć też niezadowolonych i mimo że to brzmi dziwnie to ci niezadowoleni mogą Ci pomóc zakładając dyskusje czy robiąc zwroty.
ale gdzie tu jest logika w tym działaniu?
nie musi być logiki. Ważne że ktoś mundry wymyślił i może zgarnął premie za pomysly racjonalizatorskie 🙂
proponuje nakładać kary na klientów za niezakładanie dyskusji
dzisiaj spadło mi 90 pkt przez to, też nie rozumiem logiki 😞 wszystko robisz tip top , rano się budzisz i masz -90pkt. Za co ?
@funtazzyART Widzę, że otrzymałeś już pełne wyjaśnienie w zgłoszeniu mailowym numer 44551971. Punkty utraciłeś, ponieważ w przeciągu ostatnich 30 dni żaden z kupujących nie założył dyskusji, ani nie zadał Ci pytania, a tym samym nie musiałeś udzielać na nie odpowiedzi w ciągu 24 godzin. W ramach rekompensaty w takiej sytuacji przyznawane są punkty.
W mierze brak pytań od kupujących punktujemy w zależności od ilości ofert:
9 ofert lub mniej — otrzymasz 10 punktów
10 lub więcej ofert — otrzymasz 15 punktów
100 ofert lub więcej – otrzymasz 30 punktów
200 ofert i więcej — otrzymasz 40 punktów
300 ofert i więcej — otrzymasz 50 punktów
400 ofert i więcej — otrzymasz 60 punktów
500 ofert i więcej — otrzymasz 70 punktów.
W mierze brak wiadomości w dyskusjach, zależy to od ilości zamówień:
9 zamówień lub mniej — otrzymasz 10 punktów
10 lub więcej zamówień — otrzymasz 15 punktów
100 lub więcej zamówień — otrzymasz 30 punktów
200 lub więcej zamówień — otrzymasz 40 punktów
300 zamówień lub więcej — otrzymasz 50 punktów
400 zamówień i więcej — otrzymasz 60 punktów
,,Punkty utraciłeś, ponieważ w przeciągu ostatnich 30 dni żaden z kupujących nie założył dyskusji, ani nie zadał Ci pytania ,,
@funtazzyART jutro też będzie dzień .
Tak , otrzymałem. Czyli musze robić tak by klient do mnie pisał? Bo straciłem prawie super sprzedawcę z tego powodu, że przez 30 dni nikt do mnie nie pisał. I wspomniana przez Ciebie rekompensata nie wyrównała mi straconych punktów. Jak to rozumieć?
Poproś kogoś z rodziny żeby raz w miesiącu do ciebie napisał
Tak, też mi to się nasunęło. Ale dalej nie rozumiem 😄
Bo ty myślisz że masz świetnie napisaną ofertę że nie ma do niej pytań i wszystko jest jasne
ludzie w Allegro są z innego świata. Oni myślą że jak nikt o nic nie pyta to znaczy że w ogóle twoja oferta jest niegodna zainteresowania i niepotrzebna
Jeśli lubisz oglądać skecze, kabarety czy śmieszne filmiki to zapewne rozumiesz, że bardzie pojechanego miejsca w świecie żartu i absurdów nie ma 😉
Mam też taką teorie, czy przypadkiem nie jest tak, by szukać odjęcia punktów bo za dobrze też nie może być? W takim sensie, że sprzedawca wiedząc, że spada mu jakość co za tym idzie pozycjonowanie ofert, wtedy musi dorzucić do reklamy by nadrobić pozycję ?
Po prostu musisz kogoś poprosić o otwarcie dyskusji, szybko odpowiedzieć i niech "kupujący" zamknie dyskusję rozwiązaną. Punktów przybedzie.
Takie są wymagania....😁