anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

odjęto mi punkty i nie wiem za co

Quantum-System
#8 Zapaleniec#

8 @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ marca odjęto mi ponad 100 punktów. W szczegółach nie mam żadnych informacji za co zostały one odjęte.

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@Quantum-System Punkty nie zostały odjęte, tylko nie zostały przyznane (nie masz żadnych dyskusji, dlatego nie dostałeś punktów za czas odpowiedzi). Zamiast tego otrzymałeś punkty w innych miarach: Brak pytań od klientów i Brak wiadomości w Dyskusjach. W zakładce Jakość mojej sprzedaży możesz pobrać raport i wszystko sprawdzić. 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

Quantum-System
#8 Zapaleniec#

Przepraszam ale nie mogę tego zrozumieć. Otrzymałem punkty za to że nie miałem wiadomości w dyskusjach jednocześnie nie przyznano mi punktów za czas odpowiedzi w dyskusjach. Te informacje są sprzeczne.

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@Quantum-System Zapoznaj się proszę z informacjami, jak przyznawane są punkty w różnych miarach: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/jakosc-mojej-sprzedazy/jak-przyznajemy-punkty-w-kazdej-z-... 

Jeśli nie miałeś żadnej dyskusji, to punkty za czas odpowiedzi w dyskusji nie mogą zostać przyznane, ponieważ nie udzielono odpowiedzi na żadną wiadomość. W takich przypadkach punkty sa przyznawane w innych miarach. 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

Quantum-System
#8 Zapaleniec#

nie rozumiem logiki  przyznawania tych punktów. Skoro sprzedaje towar zgodny z opisem, sprzedaje produkty dobre jakościowo i klienci są zadowoleni z obsługi,  a chyba są bo nie zakładają dyskusji. To w zamian allegro nie przyznaje mi punktów przez co tracę oznaczenie super sprzedawca. Czy aby zostać super sprzedawcą trzeba mieć niezadowolonych klientów?

oznacz moderatorów

Monika__L
#15 Entuzjasta#

Tak. Żeby sprawdzić jak sobie z nimi radzi.

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@Quantum-System Tak . Musisz mieć też niezadowolonych i mimo że to brzmi dziwnie to ci niezadowoleni mogą Ci pomóc zakładając dyskusje czy robiąc zwroty.

oznacz moderatorów

Quantum-System
#8 Zapaleniec#

ale gdzie tu jest logika w tym działaniu?

oznacz moderatorów

Monika__L
#15 Entuzjasta#

nie musi być logiki. Ważne że ktoś mundry wymyślił i może zgarnął premie za pomysly racjonalizatorskie 🙂

oznacz moderatorów

Quantum-System
#8 Zapaleniec#

proponuje nakładać kary na klientów za niezakładanie dyskusji

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

Po prostu musisz kogoś poprosić o otwarcie dyskusji, szybko odpowiedzieć i niech  "kupujący"  zamknie dyskusję rozwiązaną.  Punktów przybedzie.

Takie są wymagania....😁

oznacz moderatorów

Monika__L
#15 Entuzjasta#

Dokładnie, potwierdzam.

Tylko trzeba mmieć zaufanego "kupującego", który na pewni tę dyskusję zamknie, bo można wylać dziecko z kąpielą 😞

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@Quantum-System "za cichy chód po ulicy" > jak byś miał dyskusje, zwroty > to wtedy byś dostawał punkty za załatwianie w/w spraw > a jak jesteś za porządny, to cóż "kara musi być, marsz do kąta"

oznacz moderatorów