Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam problem z jednym klientem. Wielokrotnie już dokonywa…ł zakupów, ale nigdy transakcja nie doszła do skutku. Kończy się na "płatność rozpoczęta" i po kilku godzinach, czasami następnego dnia gość anuluje transakcję. Jest to mega irytujące, nie wiem na co liczy, że w ferworze walki wyślemy mu paczkę? Co robicie z takim umilaczem życia? Wiem, że teraz już nie można blokować takich klientów. Może jest inny sposób? Co robić, jak żyć? 😉
@AROMATIQ nic z tym nie zrobisz , trzeba uważać , dobrze ,że anuluje , nie musisz czekać z towarem , aż zrobi to automat.
zablokuj na 180 dni
Ale wg nowych wytycznych to nie jest powód do blokady.
@az1rael sprawdź jak obecnie wyglądają te blokady - allegro w wielu aspektach chce tzw "dowodów"
@RED nie wiem jak wyglądają bo nie sprzedaję a od drugiej strony też nikt nie ma za co mnie zablokować bo zrobiłem 1 zwrot i 3 reklamacje przez 12 lat zakupów. Dla mnie to działanie szkodliwe na niekorzyść sprzedawcy i blokada się należy za bycie niepoważnym kupującym
@AROMATIQ A może poprosić moderację o interwencję > @Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_