anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Płatność rozpoczęta... trudny klient

AROMATIQ
#9 Pomysłodawca#

Mam problem z jednym klientem. Wielokrotnie już dokonywa…ł zakupów, ale nigdy transakcja nie doszła do skutku. Kończy się na "płatność rozpoczęta" i po kilku godzinach, czasami następnego dnia gość anuluje transakcję. Jest to mega irytujące, nie wiem na co liczy, że w ferworze walki wyślemy mu paczkę? Co robicie z takim umilaczem życia? Wiem, że teraz już nie można blokować takich klientów. Może jest inny sposób? Co robić, jak żyć? 😉

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

mdrogeria
#21 Demiurg#

@AROMATIQ nic z tym nie zrobisz , trzeba uważać , dobrze ,że anuluje , nie musisz czekać z towarem , aż zrobi to automat.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

zablokuj na 180 dni

oznacz moderatorów

AROMATIQ
#9 Pomysłodawca#

Ale wg nowych wytycznych to nie jest powód do blokady.

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@az1rael sprawdź jak obecnie wyglądają te blokady - allegro w wielu aspektach chce tzw "dowodów"

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@RED nie wiem jak wyglądają bo nie sprzedaję a od drugiej strony też nikt nie ma za co mnie zablokować bo zrobiłem 1 zwrot i 3 reklamacje przez 12 lat zakupów. Dla mnie to działanie szkodliwe na niekorzyść sprzedawcy i blokada się należy za bycie niepoważnym kupującym

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów