Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Pokazuje mi na moim koncie sprzedawcy na allegro przewidywany czas dostawy z opóźnieniem (problem na dzień 2.11.23 godz: 15.30). Mam wysyłkę 100% w terminie, czas wysyłki ustawiony na 2 dni, ale wszystko jest wysłane w ciągu 1 dnia. Pokazuje klientom że przewidywana dostawa w dniu 7.11, gdzie na zaprzyjaźnionych kontach pokazuje dostawę do punktu na sobotę 4.11, a kuriera na poniedziałek 6.11.. na tych zaprzyjaźnionych kontach czas dostawy i realizacja wysyłki jest tak jak u mnie, a w jednym przypadku realizacja jest dłuższa a przewidywany czas dostawy i tak mają szybciej.
O co chodzi? nie muszę mówić że wpływa to negatywnie na moją sprzedaż i jest to praktyka niesprawiedliwa?
Rozumiem, że nie jesteście tego w stanie wyjaśnić i tyle. Szkoda że nikt nie postanowił odpowiedzieć na ten wątek wczoraj, widzielibyście czarno na białym co i jak się wyświetla.
Moje zamówienie które tu wysyłasz jest tak jak napisałaś z godzinny 13, nie po 15 kiedy pojawił się problem 🙂
a możesz sprawdzić jaki czas się pojawiał przy moim zamówieniu nr c9204760-79c8-11ee-959f-8dfacd8c2675 ? zamówienie z 2.11 godz. 22:43 - zgodnie z tymi wiadomościami (warunki o widocznej dostawie w sobotę) powinno być że dostawa 4.11, czy tak było?
@GasparPL Dla zamówienia c9204760-79c8-11ee-959f-8dfacd8c2675 przewidywany czas dostawy to 07.11.2023 (zwróć jednak uwagę na to, że to zamówienie sprzed 23:00). Jaką godzinę masz ustawioną w zakładce Wysyłka tego samego dnia?
Nie mam ustawionej godziny. Ale warunki które mi przysłałaś były spełnione:
"Żeby w ofercie była informacja o przewidywanym czasie dostawy w sobotę, muszą być spełnione wszystkie poniższe warunki:
Skoro warunki były spełnione to powinno pokazywać przewidywaną dostawę na sobotę. Prawda?
@GasparPL Nie, musisz również uzupełnić zakładkę Wysyłka tego samego dnia. Najlepiej od razu zaktualizuj też deklarowany czas wysyłki na jeden dzień, skoro właśnie w takim czasie nadajesz paczki.
Czyli są dodatkowe warunki których nie ma w warunkach?
Ogólnie na podstawie obserwacji z poprzednich tygodni, jak pokazywało przewidywaną dostawę uważam ze wczoraj wystąpił błąd. Próbujesz na różne sposoby wmówić mi że nie, ale wiem że tak było. Rozumiem że nie możesz tego zweryfikować.. trudno.
Wczoraj pokazywało dostawę na wtorek, dzisiaj też pokazuje na wtorek.. jak twierdzisz 1 dzień na wysyłkę dziś, 2 jutro. Skoro nie mam ustawionej godziny wysyłki tego samego dnia, więc algorytm nie powinien brać pod uwagę wysyłki dzisiaj według Ciebie. W takim razie powinien pokazywać 1 dzień na wysyłkę w pn, 2 dzień na wysyłkę we wtorek, więc u klienta w środę - nie pokazuje tak. Pokazuje dostawę na wtorek tak jak i wczoraj pokazywało, a dziś już nie zostaną wyslane nowe zamówienia.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Widzę że sytuację uważasz za wyjaśnioną. Wracam po godzinie 15, przewidywaną dostawę pokazuje na wtorek. Czyli jest tak jak zakładałem, że będzie. Dziś pokazuje prawidłowo, czyli wczoraj pokazywało błędnie (wczoraj na wtorek, dziś na wtorek). Czyli to ja mam rację, co świadczy o tym że Twoje wyjaśnienia mijały się z prawdą.
Nie zakładałbym wątku gdybym nie widział, że mam rację i nie miał przekonania że pojawił się problem. Mam wrażenie że pracownicy Allegro sami się gubią w tym jak działa allegro. Trochę strata mojego czasu na wyjaśnianiu tego problemu... minęła doba a nic nie zostało wyjaśnione. Tylko po co mi na róże sposoby próbować wmawiać że to ja nie mam racji...
@GasparPL Przewidywany czas dostawy obliczamy, używając zestawu algorytmów, w oparciu o dane dostępne na platformie. Czynniki, które bierzemy pod uwagę w obliczeniach, to m.in.:
Zweryfikuj swoją godzinę graniczną (np. za pomocą kodu pocztowego na stronie https://inpost.pl/godziny-odbiorow). Jest to przeważnie godzina 15:00. Po godzinie 15:00 paczki nadane w Paczkomacie mogą nie zostać odebrane. Czy zmieniłeś deklarację zgodnie z moją sugestią, dodałeś godzinę graniczną? Wtedy wyliczenia będą bardziej dokładne.
Opisywane algorytmy wyłapały 3 opóźnione wysyłki (DPD odebrało sobotnią paczkę we wtorek, a zawieziona do punktu Pickup przy sortowni DPD wyjechała z niej po 30 godz., OneBox -UPS-owiec nie wyjął z automatu, mimo zapewnień). To wystarczyło, że przy małym ruchu na długo (powyżej 30 dni) spadłem w trafnościach wyszukiwania i pokazywany przewidywany czas dostawy był późniejszy niż rzeczywisty (co z zaskoczeniem odnotował Klient w ocenie transakcji), przez co ilość zamówień była bardzo mała -rekord to 1 zamówienie po tygodniu (bez 2 godzin).
Ale nie ma co się żalić; ciężka praca, wożenie do sortowni DPD czy InPostu przezwyciężyło to i nareszcie pojawiło się (ustawione wcześniej) "kup do 15:15 - dostawa jutro". Pokazuje to przy samej ofercie, w box-ie "Inne oferty tego produktu", ale gdy kliknę "NAJSZYBCIEJ" (moje) to mojej oferty tam NIE MA! Są inne, ale nie moja! We "Wszystkie" i "Najtańsze" OK, ale w "NAJSZYBCIEJ" nie ma.
Dotyczy np. LEGO Technic LEGO Technic LEGO 42000, LEGO Technic LEGO 42064, LEGO Technic Klocki LEGO Technic Pojazd straży pożarnej 42068 (nazewnictwo to osobny problem, zgłaszany wielokrotnie), LEGO Elves 41077 Sanie pegaza Airy (tu nazwa wg zasad).
Czy można liczyć, że to zostanie naprawione?