Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Witam.
"W jednej podkategorii wystawisz maksymalnie dwie oferty z tym samym produktem i stanem stan Nowy – niezależnie od liczby kont, z których korzystasz."
Moja oferta byla jedna i od razu zostala usunieta. Inni maja po 4. To albo mozna albo nie mozna ?
@kadus_ms_fb decyzję o usunięciu oferty z powodów naruszenia zasad (opis oferty, niedozwolony przedmiot) podejmuje doradca zespołu Jakości Ofert i Prawa Konsumenckiego na podstawie indywidualnej analizy naruszeń, które miały miejsce w przypadku danego konta. Jeśli chcesz przyspieszyć proces weryfikacji ofert, zachęcam do zgłaszani dubli przez formularz "Zgłoś naruszenie", który jest dostępny w każdej trwającej ofercie. Takie zgłoszenie możesz nam też wysłać dowolnym kanałem (jak wolisz). Oczywiście nie musisz tego robić. Nasz dział weryfikacji ofert robi to na bieżąco.