Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Zainteresowany klient prosił mnie o adres e-mail ponieważ nie może dokończyć płatności za przedmiot.
Oczywiście od razu wydało mi się to podejrzane.
Login użytkownika: TopMarket102
😊
U mnie taka sama sytuacja.
Login użytkownika: Client:60028465
@Fiku88 to konto jest już zablokowane w naszym systemie.
@Mikolaj1_2009 czy możesz przesłać tutaj zdjęcie lub zrzut tej wiadomości?
Przesyłam zrzut ekranu:
@Mikolaj1_2009 Zabezpieczyliśmy konto, z którego do Ciebie pisano. Dziękujemy za zgłoszenie.
Miałem coś podobnego z prośbą o podanie e-mail
@01leon dziękuję, to konto jest już u nas zablokowane.
Witam. Jestem początkująca sprzedawczynią na allegro. Mógłby mi ktoś pomóc. Dostałam wczoraj wiadomość na allegro, że został opłacony produky i odesłany. Jedyne co się nie zgadza to czas o 16 byłam dostępna na telefonie, nie dostałam żadnej wiadomości od allego, nic nie klikałam na aplikacji. Nie ma oferty w zakupionych. Po zeskanowaniu kodu qr nie przeniosło mnie do apki. Wogóle nic się nie otworzyło.A i nie zgadza się kwota za przesyłkę choć mam włączony Smart. Proszę zweryfikować tego użytkownika i ofertę. Pozdrawiam Paulina:)
@sweettree nic nie klikaj , najpewniej to oszustwo , zaczekaj na moderatorów @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Dzięki. Też tak sądzę z uwagi jaka jest cena za przesyłkę. Jak próbowałam wejść to mnie wyrzucało. Poczekam na weryfikację.
Już naklikała, zeskanowała kod QR.
@sweettree jest to próba oszustwa i dobrze, że to do nas zgłosiłaś. Zabezpieczyliśmy to konto. 😊