anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z Allegro w aspekcie opłacalności i prowadzenia sprzedaży

HURT_KP
#9 Pomysłodawca#

DZIEŃ DOBRY.

JESTEM POCZATKUJĄCYM SPRZEDAWCĄ I ZAUAŻYŁAM ŻE PEWNE KWESTIE NA PLATFORMIE SĄ NIEUCZCIWE.

MOPŻE SIĘ MYLĘ DLATEGO PROSZĘ O PODPOWIEDŹ JUŻ ZAWANSOWANYCH UŻYTKOWNIKÓW I MODERATORÓW.

1.POBIERANIE PROWIZJI ZA PRZESYŁKĘ- BRAK MOŻLIWOŚCI USTAWIENIA CENNIKA TAK ABY POSIADAĆ SMARTA I NIE DOPŁACAĆ DO WYSYŁEK BEZ SMARTA. POSTARAM SIĘ OPISAĆ TO NA PRZYKŁADZIE:

SPRZEDAJE PRODUKT ZA 2ZŁ KLIENT KTÓRY ZAMÓWI TYLKO JEDEN PRZEDMIOT I NIE KORZYSTA Z PROMOCJI SMART - WPŁACA MI KWOTĘ ZA PRODUKT 2ZŁ PLUS 12,99ZŁ ZA WYSYŁKE KURIEREM.

ALLEGRO POBIERA PROWIZJĘ OD PRODUKTU I OD PRZESYŁKI, W TEN SPSÓB  PONOSZE STRATĘ, CZY JEST JAKIEŚ ROZWIĄZANIE TEJ SYTUACJI?- DODAM TYLKO ŻE TWORZENIE ZESTAWÓW NIE WCHODZI W GRE PONIEWAŻ HANDLUJE TOWAREM DROBNICOWYM KIEROWANYM DO DETALISTY I NIE JESTEM W STANIE STWORZYĆ ZESTAWÓW NA WSZYSTKIE PRODUKTY BO BYŁO BY TO NIEATRAKCYJMNE DLA KLIENTA.

MOJIM ZDANIEM POWINNA BYĆ MOŻLIWOŚĆ URUCHOMIENIA OPCJI DLA SPRZEDAJĄCYHC REALIZACJA ZAMÓWIEŃ TYLKO POWYŻEJ JAKIEJŚ KWOTY.

2.ZWROTY W ALLEGRO SMART- MNÓSTWO KUPUJĄCYCH WYKORZYSTUJE TO DLA DARMOWYCH WYSYŁEK.

WYTŁUMACZE NA PRZYKŁADZIE:

KLIENT ZAMÓWIŁ 5 PRODUKTÓW W CENIE 10ZŁ KAŻDY, W TEN SPOSÓB KWOTA ZAMÓWIENIA ŁAPIE SIĘ NA SMARTA BO OSIĄGNEŁA 50ZŁ. NASTEPNIE KUPUJĄCY ZWRACA 4 PRZEDMIOTY I W TEN SPSÓB OTRZYMUJE DARMOWĄ WYSYŁKE PRZEDMIOTU ZA 10ZŁ.

MOGŁO BY BYĆ JAKIEŚ OGRANICZENIE W ZWROTACH NP. 5 DARMOWYCH ZWROTÓW NA 12MISIĘCY- W ZNACZNYM STOPNIU OGRANICZYŁO BY TO MOZLIWOŚĆ WYŁUDZEŃ DARMOWYCH WYSYŁEK.

3.ZAKŁADKA FINANSE, SKONSTRUOWANA JEST W TEN SPOSÓB ŻE W OBROCIE WIDNIEJĄ WPŁATY OD KLIENTÓW ZA WYSYŁKI BEZ SMARTA,  W KOSZTACH JUŻ TEGO NIE WIDAĆ.

I KOLEJNY PRZYKŁAD:KLIENT ZAMÓWIŁ PRODUKT ZA 5ZŁ I WYBRAŁ WYSYŁKĘ KURIEREM ZA 12,99ZŁ. ŁĄCZNIE OTRZYMAŁAM ZA ZAMÓWIENIE 17,99ZŁ -CAŁOŚĆ WIDAĆ W OBROCIE, ZA TO KWOTA ZA PRZESYŁKĘ KTÓRĄ PONIOSŁAM, W KOSZTACH WOGÓLE NIE WIDNIEJE. JEST TO BARDZO NIEUCZIWE, PONIEWAŻ WOGÓLE NIE OBRAZUJE PONIESIONYCH KOSZTÓW I POKAZYJE ZAWYŻONY BILANS.

ALLEGRO PRZECIEŻ MOGŁO BY TO ROZWIĄZAĆ W BARDZO PROSTY SPOSÓB, NIE UMIESZCZAĆ W OBROCIE KWOT ZA WYSYŁKĘ LUB UMIESZCZAĆ JE W KOSZTACH.

4. ODPOWIEDZI NA ZGŁOSZENIA, ALLEGRO WYZNACZA NAM(SPRZEDAJĄCYM) 24H NA DOPOWIEDŹ- SAMI NATOMIAST ODPOWIADAJĄ W ZNACZNIE DŁUŻSZYM CZASIE. DO TEGO ZDARZA SIĘ ŻE NIE ODPOWIADA NA KONKRETNE PYTANIA.

NA SWOIM PRZYKŁADZIE WIEM ŻE NIEOTRZYMAŁAM ODPOWIEDZI NA MOJĄ ODPOWIEDŹ NA ZGŁOSZNEIE MIMO DWUKROTNEGO PRZYPOMINANIA PRZEZ PONAD 20DNI.

5.ROSTRZYGNIĘCIA ALLEGRO ODNOŚNIE REKLAMACJI SKŁADANYCH PRZEZ SPRZEDAJĄCYCH NA SERWIS ALLEGRO.TAUTAJ JESTEM STRASZNIE ZDZIWIONA, PONIEWAZ MIMO PRZYZNANIA SIĘ DO BŁĘDU PRZEZ  ALLEGRO. JAKO FORMĘ ZDOUŚĆUCZYNIENIA ZAPROPONOWANO MI JEDYNIE DARMOWE WYRÓZNIENIA KTÓRE W ŻADEN SPOSÓB NIE ZWRÓCIŁO MI PONIESIONYCH KOSZTÓW. TWIERDZĄĆ ŻE JEST TO JEDYMNA MOZLIOWŚĆ Z ICH STRONY. JESTEM TYM BARDZIEJ ZDZIWONA BO JEST POPTROSTU NIEZGODNE Z OBOWIĄZUJĄCYM PRAWEM.

PONIEWAŻ BRAK MI DOŚWIADCZENIA W DZIAŁANIACH Z ALLEGRO I SPOTYKANYCH PROBLEMACH.MOŻE W PEWNYCH KWESTIACH SIĘ MYLĘ I NIE ZNAM ROZWIĄZAŃ PROBLEMÓW POMIMO PRZESTUDIOWANIA DOTĘPNYCH MATERIAŁÓW I ROZMÓW Z KONSUKLTATAMI ALLEGRO.

BARDZO PROSZĘ O POMOC DOŚWIADCZONYCH UŻYTKOWNIKÓW ORAZ MODERATORÓW ALLEGRO W POWYŻSZYCH TEMATACH. BĘDĘ OGROMNIE WDZIĘCZNA, PONIEWAŻ DO TEJ PORY PRZEZ CAŁY CZAS WSPÓŁPRACY Z ALLEGRO PONOSZE STRATY. 

 

 

 

oznacz moderatorów
38 ODPOWIEDZI 38

LEW433
#21 Demiurg#

1) nie da się inaczej jak łączenie w zestawy, wile razy tu poruszany temat.

2)Tak korzystają z tej możliwości, nie jesteś pierwszy który o tym pisze.    

3)Także już wiele razy poruszany temat, napisz tu" Zgłoś swój pomysł! ".

4) Odpowiedź 24 to odpowiedź na zapytanie albo w dyskusji, kupujący miałby ile czekać na twoją odpowiedź- jak uważasz?              

oznacz moderatorów

HURT_KP
#9 Pomysłodawca#

DZIĘKUJKĘ LEW433 ZA CENNE UWAGI, NIESTETY NADAL NIE WIDZĘ ROZWIĄZANIA PROBLEMU.

CO DO ODPOWIEDZI 24H W DYSKUSJI- UWAŻAM ŻE JEST TO WŁAŚCIWY CZAS. MOŻE NIE WŁAŚCIWIE OPISAŁAM MOJE ZASTRZEŻENIE, MIAŁAM NA MYŚLI ŻE ALLEGRO POWINNO ODPOWIADAĆ ZNACZNIE SZYBCIEJ.

 

oznacz moderatorów

pecela
#17 Koryfeusz#

Po pierwsze, nie piszemy z włączonym Caps Lockiem, bo to oznaka braku kultury i szacunku dla osób, które to czytają. 

Po drugie jak sprzedaż przynosi stratę, to po prostu masz za małą marżę.

oznacz moderatorów

HURT_KP
#9 Pomysłodawca#

DZIEKUJE ZA ODPOWIEDŹ 14 KRZEWICIEL, NIESTEY NIC NIE WNOSI.

POZDRAWIAM

oznacz moderatorów

pecela
#17 Koryfeusz#

Kiedyś nie było prowizji od kosztów przesyłki i sprzedawcy wystawiali towar za 1 zł, a resztę ceny wliczali w koszty przesyłki (aby zapłacić mniejszą prowizję). Dlatego m.in. została wprowadzona prowizja także od kosztów przesyłki. Nie ma szans, na rezygnację z tego.

Co do strat na drobnicy, to tu niestety albo zestaw, albo zwiększenie cen, albo pogodzenie się ze stratą i odrobienie jej na innych produktach. Ważne, aby w skali całości wyjść na plus. Czasem, aby być konkurencyjnym, celowo sprzedaje się niektóre produkty poniżej kosztów. Jednakże taka sprzedaż, może być uznana za czyn nieuczciwej konkurencji (w razie czego, musisz umieć uzasadnić, dlaczego sprzedajesz dany towar poniżej kosztów).

ps.
Wyłącz tego Caps Locka, nie piszemy wszystkiego dużymi literami. Netykieta się kłania.
To jest po prostu chamskie w stosunku do drugiej osoby (duże litery oznaczają krzyk, wyzwiska itp.). Mam nadzieję, że do swoich klientów tak nie piszesz.

oznacz moderatorów

HURT_KP
#9 Pomysłodawca#

DZIEKUJĘ ZA ODPOWIEDŹ. MAM JEDNAK UWAGI DO PONIŻSZYCH KWETJI.

"a resztę ceny wliczali w koszty przesyłki (aby zapłacić mniejszą prowizję"- NIE MA MOŻLIWOŚCI USTAWIENIA WYŻSZYCH CEN ZA DOSTWAY W CENNIKACH JAK RZECZYWIŚCIE PONOSZONE, INACZEJ NIE BĘDZIEMY MOGLI SPRZEDAWAĆ  W SMAR-CIE. TEN ARGUMENT JEST NIEPRAWDZIWY. SAM FAKT POBIERANIE PROWIZJI OD DOSTAW NA KTÓRYCH NIE ZARABIAMY JEST NIEUCZCIWY. 

"Co do strat na drobnicy, to tu niestety albo zestaw, albo zwiększenie cen, albo pogodzenie się ze stratą i odrobienie jej na innych produktach".-NIE MÓWIE TU O WYSTAWIANIU PRZEDMIOTÓW O WYSOKIEJ WARTOŚCI NP. TELEWIZRTOA ZA 1ZŁ, WYSTAWIAM PRZEDMIOTY ZGODNIE Z ICH WARTOŚCIĄ DLA PRZYKŁADU: OŁÓWEK ZA 1,99ZŁ, KTREDA DO TABLICY ZA 1,49ZŁ - JEŻELI MIAŁA BYM IŚĆ ZA ZWIĘKSZENIEM MARŻY ŻEBY TO BYŁO OPŁACALNE MUSIAŁA BYM TAKIE PRZEDMIOTY WYTAWIAĆ NA PRZYKŁAD ZA 8ZŁ. A TO JEST NIEREALNE W SPRZEDAZY.  POGODZENIE SIĘ ZE STRATĄ?- WEDŁUG MNIE ALLEGRO BĘDĄC JEDNYM Z MONOPOLIST NADUŻYWA SWOJICH MOŻLIWOŚCI PRZEŻUCAJĄC STRATY KTÓRE GENERUJĄ TEGO TYPU ZAMÓWIEŃ, NA SPRZEDAJĄCYCH. JEST TO NIEUCZCIWE I PRAWDOPODOBNIE TEŻ NIE ZGODNE Z PRAWEM- W MOJEJ OCENIE.

oznacz moderatorów

pecela
#17 Koryfeusz#

Nie znam autora podlinkowanego posta, ale kojarzę jego posty (często się z nimi nie zgadzam).

A odnoście posta, który wskazujesz, to autor ma rację. Termin odstąpienia od umowy liczy się od dnia następnego od odebrania przesyłki (art. 28 ustawy o prawach konsumenckich).

A poza tym to offtop i nie dotyczy tematu poruszonego przez twojego kumpla.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

Dzień dobry @HURT_KP
1. Jeśli kupujący płaci za dostawę, to wówczas jej koszt jest doliczany do kwoty od której pobierana jest prowizja. Rozumiem, że w przypadku małej kwoty zakupu nie jest to opłacalne, natomiast nie mogę zaproponować innego rozwiązania, niż utworzenie zestawu. 
Myślę, że Twoja sugestia nie zostanie zrealizowana, ponieważ nie chcemy ograniczać możliwości zakupu kupującym. 
2. Nie zamierzamy zmieniać warunków Smart! odnośnie do zwrotów. W jego ramach kupujący mają możliwość darmowego zwrotu i nie weryfikujemy jego powodu.
3. W zakładce środki i historia operacji widoczne są wpłaty od kupujących, natomiast w zakładce Rozliczenia z Allegro opłaty poniesione przez Ciebie. 
Możesz pobrać zestawienie sprzedaży (tutaj artykuł na ten temat), na którym widoczne będą m.in. koszty dostawy oraz kwota wpłaty od kupującego. W przypadku przesyłek Smart! kwota wpłaty od kupującego nie jest równa kwocie jaką Ty ponosisz za przesyłkę, więc nie może to być połączone w jednej opłacie, przesyłki poza Smart! są pokazywane sprzedającym w taki sam spójny sposób.    
4. Poprosiłam o  odpowiedź e-mailową dla Ciebie w sprawie nr 34597098, przepraszam, że czekasz tak długo.
5. Nie wiem do jakiej sprawy się odnosisz, jednak jeśli Ekspert reklamacyjny poinformował Cię, że przyznanie darmowych wyróżnień jest jedyną możliwą rekompensatą, to z pewnością działał zgodnie z procedurą. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

HURT_KP
#9 Pomysłodawca#

PANI MONIKO BARDZO DZIEKUJĘ ZA DOPOWIEDŹ.

BARDZO PROSZE O DOPRECYZOWANIE:

1."Jeśli kupujący płaci za dostawę, to wówczas jej koszt jest doliczany do kwoty od której pobierana jest prowizja. Rozumiem, że w przypadku małej kwoty zakupu nie jest to opłacalne"- CZY ŻE POTWIERDZA PANI ŻE PAŃSTWA FIRMA JEST ŚWIADOMA ŻE TAKIE DZIAŁANIA PRZYNOSZĄ STRATY PAŃSTWA KLIENTĄ?

2. Nie zamierzamy zmieniać warunków Smart! odnośnie do zwrotów. W jego ramach kupujący mają możliwość darmowego zwrotu i nie weryfikujemy jego powodu. -CZY POTWIERDZA PANI RÓWNIEŻ ŻE PAŃSTWA FIRMA JEST ŚWIADOMA ŻE PAŃSTWA KLIENCI(SPRZEDAJĄCY) MOGĄ PRZEZ TO PONOSIĆ STRATY?

3. W zakładce środki i historia operacji widoczne są wpłaty od kupujących, natomiast w zakładce Rozliczenia z Allegro opłaty poniesione przez Ciebie. - W JAKIM CELU JEST WYSTAWIANA ZAKŁADKA FINANSE SKORO NIE ODZWIERCIEDLA ONA FAKTYCZNIE POPNOSZONYCH KOSZTÓW? DLACZEGO NIE POPRAWIĄ PAŃSTWO TEJ ZAKŁADKI ABY SPRZEDAJĄCY MIAŁ PROSTY WGLĄD W RZECZYWISTY BILANS SPRZEDAŻY? WYGLĄDA TO TAK JAKBY CHCIELI PAŃSTWO CELOWO WPROWADZAĆ W BŁĄD SOWICH KLIENTÓW.

4. Poprosiłam o  odpowiedź e-mailową dla Ciebie w sprawie nr 34597098, przepraszam, że czekasz tak długo.- DLACZEGO DOPIERO NA FORUM OTRZYMUJE ODPOWIEDŹ , JAK WCZEŚNIEJ PISAŁAM DO PAŃSTWA DWUKROTNIE?

5. Nie wiem do jakiej sprawy się odnosisz, jednak jeśli Ekspert reklamacyjny poinformował Cię, że przyznanie darmowych wyróżnień jest jedyną możliwą rekompensatą, to z pewnością działał zgodnie z procedurą.- INFORMUJĘ ŻE PAŃSTWA PROCEDURA JEST NIEZGODNA Z OBOWIĄZUJĄCYM PRAWEM. ORAZ PROSZĘ O SPRAWDZENIE TEGO PRZEZ UPOWAŻNIONE OSOBY.

BĘDĘ BARDZO WDZIĘCZNA ZA ODPOWIEDŹ.

 

 

 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@HURT_KP nie, nie potwierdzam. W prowadzonej korespondencji e-mail to wyjaśniliśmy i zaproponowaliśmy rozwiązanie. 
Jaką zakładkę określasz jako "Finanse"? W mojej poprzedniej wiadomości napisałam, dlaczego nie może to być połączone i zaproponowałam pobranie raportu sprzedaży.
Czy możesz podać numer sprawy, do której się odnosisz w sprawie reklamacji? 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

HURT_KP
#9 Pomysłodawca#

Żadnego rozwiązania problemu nie otrzymałam tylko wymijające tłumaczenia, nie odpowiedzieli Państwo na ani jedne moje Pytanie.

Sam fakt że na forum nie potwierdza Pani że są Państwo świadomi problemu - pokazuje że wiedza Państwo o tym doskonale i boją się do tego przyznać bo jest to nie zgodne z prawem i mogą Państwo za to ponieść wysokie konsekwencje.

Oficjalnie informuję Panią że w powyższych kwestiach działają Państwo poza obowiązującym prawem i proszę o odpowiedź, czy przeanalizowali Państwo powyższe kwestie w kontekście prawnym.

Nie otrzymałam także informacji czy sprawdzili Państwo legalność odpowiedzi w mojej reklamacji.

Pozdrawiam

 

oznacz moderatorów

HURT_KP
#9 Pomysłodawca#

Co do zakładki moje Finanse, pisze o pierwszej od prawej zakładce która wyskakuje jak wejdziemy  w moją sprzedaż. 

 

HURT_KP_1-1692204260233.png

 

oznacz moderatorów

HURT_KP
#9 Pomysłodawca#

Pani Moniko nadal czekam na odpowiedzi...

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@HURT_KP przepraszam, że czekałaś na odpowiedź!
Zapewniam, że działamy zgodnie z prawem, a procedury są zawsze konsultowane z Działem prawnym. 
Sekcja Finanse w zakładce Moja sprzedaż pokazuje: 

  • informacje o twoich dostępnych środkach na koncie Allegro,
  • podsumowanie rozliczeń z naszym serwisem,
  • twój obrót generowany w ramach sprzedaży na Allegro (dla bieżącego okresu rozliczeniowego),
  • koszty sprzedaży na Allegro (dla bieżącego okresu rozliczeniowego),
  • bilans.

Więc w części "Bilans" znajdziesz rzeczywistą kwotę (od obrotu na Allegro odejmowany jest koszt sprzedaży). Koszt sprzedaży oraz obrót w tej zakładce podajemy dla bieżącego okresu rozliczeniowego. Jeśli za przesyłki rozliczasz się z nami, to aktualne saldo Rozliczeń z Allegro możesz zawsze sprawdzić w tej zakładce.   
Tak jak pisałam wcześniej, nie mogę sprawdzić Twojej reklamacji, jeśli nie podasz numeru sprawy, w której została zgłoszona. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

HURT_KP
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry.

Pani Monio dziękuję za odpowiedź.

Po kolei:

1."zapewniam, że działamy zgodnie z prawem, a procedury są zawsze konsultowane z Działem prawnym."- Wykorzystują Państwo pozycje monopolisty i przerzucają ponoszone koszty na sprzedających- poprzez, między innymi prowizję od dostawy. W ten sposób sprzedawcy obsługujący małe zamówienia ponoszą straty. Jest to całkowicie niezgodne z prawem:

USTAWA

z dnia 24 lutego 1990 r.

o przeciwdziałaniu praktykom monopolistycznym i ochronie interesów konsumentów.

Rozdział  2

Praktyki monopolistyczne

Art.  5.

1. Za praktyki monopolistyczne uznaje się także nadużywanie pozycji dominującej na rynku, a w szczególności:

6) narzucanie uciążliwych warunków umów, przynoszących przedsiębiorcy narzucającemu te warunki nieuzasadnione korzyści...

2."Sekcja Finanse w zakładce Moja sprzedaż pokazuje"- doskonale wiem co pokazuje- jest to według mnie ewidentne wskazywanie błędnej wartości bilansu finansów. Mogli by Państwo to naprawić w bardzo prosty sposób, np. wliczając do kosztów kwoty za dostawy które opłacili klienci. Problem w tym, że nie chcą Państwo tego zrobić, ponieważ od razu klient widział by rzeczywisty bilans sprzedaży.

3."Tak jak pisałam wcześniej, nie mogę sprawdzić Twojej reklamacji, jeśli nie podasz numeru sprawy, w której została zgłoszona."- nr zgłoszenia reklamacji 34177398- tutaj Państwa odpowiedź była  również poza prawem.

Panie Moniko podsumowując, jestem świadoma  że nie jest  Pani odpowiedzialna za całą sytuację oraz nie ma Pani wpływu na procedury firmy, dlatego proszę tego nie brać do Siebie.

Niemniej jednak ewidentnie widzę że cała rozmowa idzie w złym kierunku ponieważ ze zgłoszonych problemów żaden nie została rozwiązany.

Jako Państwa klient chciałabym żeby Państwa platforma zmieniła się na lepsze i żebyśmy mogli kontynuować dalszą współpracę.

Dlatego bardzo proszę aby przekazała Pani moje prośby i całą powyższą konwersację do osób zarządzających i decydujących- mam namyśli główne osoby które posiadają decyzyjność w kwestiach procedur i zarządzania.

Zdaje sobie sprawę że jestem dla Państwa bardzo niewielką firmą i nie mam dla Państwa żadnego znaczenia jako small biznes. Niemniej jednak mam nadzieję że razem uda nam się wypracować rozwiązania pozytywne dla wielu Państwa klientów.

Życie i biznes  nauczyło mnie że w każdym temacie trzeba walczyć do końca- dlatego też chciałabym żeby byli Państwo świadomi że się nie poddam. W przypadku braku rozwiązania problemu z Państwa strony spawa zostanie przyziemnie rozwiązywana przez drogę sądową.

Oraz będę zmuszona aby udać się o pomoc do UOKIK.

Wierze jednak że wspólnymi siłami rozwiążemy ten problem, bez ingerencji instytucji rządowych.

Pozdrawiam serdecznie

Żaneta [edycja]

 

oznacz moderatorów

Halfrunt
#20 Guru#

aż jestem ciekaw jak to się skończy. 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@HURT_KP dziękuję za wiadomość! Skonsultuję tę sprawę dodatkowo z Działem prawnym i wrócę z odpowiedzią, gdy tylko ją otrzymam. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@HURT_KP skonsultowałam sprawę z działem prawnym. 
Kolejny raz zapewniam, że serwis Allegro działa zgodnie z obowiązującym prawem. Nie stosujemy zakazanych praktyk. Nie istnieje żaden prawny zakaz konstruowania prowizji w taki sposób jaki istnieje w Allegro.
Sprawdziłam sprawę reklamacji i skonsultowałam ją z działem prawnym i tutaj również działania Doradcy oraz Eksperta ds. reklamacji były prawidłowe. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów