anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z impost naliczyli mi paczkomaty standart choc wszystko wysylam paczkomaty allegro

MAMY ROZWIĄZANIE!
martagolibroda
#8 Zapaleniec#

Witam, mam problem z Inpost na fakturze zamiast allegro paczkomaty czy kurier allegro impost zaliczył mi za przesyłki paczkomaty standard i kurier standard gdzie nawet nie mam tego włączonego w żadnej aukcji, kontaktowałem się z impostem powiedzieli ze u nich tak jest w systemie i mam spadać, nie wiem co robić faktura zawyzona jest o jakieś 3500 zł 

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10
MikroLITY
#13 Ambasador#

W jaki sposób nadawałaś przesyłki? Czy masz wprowadzoną umowę z Inpost w Allegro?

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

@martagolibroda a jak nadajesz ?

oznacz moderatorów
martagolibroda
#8 Zapaleniec#

Mam umowę z inpost dodana do allegro i generuje etykiety bezpośrednio z allegro 

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów
mirex2005
#13 Ambasador#

@martagolibroda a przy dodawaniu umowy zaznaczyłeś Używaj oferty dla sprzedawców Allegro bo bez tego będą naliczać normalnie jak przez inpost

oznacz moderatorów
martagolibroda
#8 Zapaleniec#

Myślę że tak a da się to jakoś zweryfikować??

oznacz moderatorów
mirex2005
#13 Ambasador#

@martagolibroda wejdź w ustawienia i dodaną umowę inpost

A nie dostaliście emaila tytułem Upewnij się, że poprawnie rozliczasz przesyłki Allegro Paczkomaty InPost w ramach Smart!

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@martagolibroda tak, sprawdź to proszę w ustawieniach w zakładce Zamówienia
Kliknij "edytuj" przy umowie z InPost i zobacz proszę czy masz zaznaczony checkbox "używaj oferty dla sprzedawców Allegro". 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
martagolibroda
#8 Zapaleniec#

Nie miałem tego zaznaczonego, czy jest szansa alby gdzieś się odwołać od tego aby się uchronić od tak horrendalnej dopłaty do faktury ? 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@martagolibroda przykro mi, ale nie. Nie będzie to działało wstecz, a przesyłki zostały rozliczone przez przewoźnika. W takiej sytuacji zmień proszę ten sposób rozliczenia, żeby w przyszłości rozliczać się z nami. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów