Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam się ,
Proszę moderatorów o pomoc . Wydaje mi się ,że tu coś nie gra .
Oferta nr: 16823465171 Klient zakupił u nas towar 16 lis 2024, 10:29; rynek: allegro.pl
a 16 lis 2024 o godzinie 10.37 (wg informacji na mailu) wystawił mi niepochlebną opinię . Analizowałem zamówienia i jest to moim zdaniem pierwsze zamówienie do tego klienta , które właśnie mam na stole do wysłania.
Jak to jest możliwe? Czy jest to weryfikowane? Proszę o wycofanie tego błędu z mojego konta. Czy ten klient poniesie karę za składanie fałszywych opinii??
Opinie o tobie czy produkcie?
O produkcie ale jak może się się wypowiadać na temat produktu którego jeszcze nie otrzymał. Po za tym to widnieje na moim koncie z hasłem NIE POLECAM
@Casemi1 o produkcie, to niech sobie pisze😁, bo mógł kupić to samo w innym sklepie, a ta opinia i tak nie będzie przypięta do Ciebie, tylko do wszystkich produktów na Allegro
jak można pisać o czymś jeśli nie ma się tego w ręku ty też Tak robisz?
Ta sprawa widnieje na moim koncie i widnieje niesłusznie. Zgodziłbyś się na taki układ? dostajesz 5 gwiazdek I czerwony kciuk w dół No prezentuje się wybornie
Kupujący mogą tutaj wystawiać dowolną ilość ohydnych negatywów i Allegro nic c tym nie robi, bo ich manual mówi tylko "pod żadnym pozorem nie usuwaj komentarza kupującego". Konsultanci czytają to zawsze z kartki. Mimo wszystko radzę do nich zadzwonić, może któryś podniesie wzrok znad komórki i sprawdzi, że negatyw poleciał parę minut po zakupie i usuną.
@Casemi1 Może. Według Allegro kupujący może nawet ocenić zgodność z opisem przedmiotu, którego nie otrzymał, bo nie podał danych adresowych do wysyłki. Według konsultantów może to ocenić na podstawie zdjęć umieszczonych w ofercie.
kurcze to jakiś cud na podstawie stwierdził że mu puka
@Casemi1 Pewnie mu wajcha opadła i się wnerwił😂
czym niby
@Casemi1 Opadającą samowolnie wajchą🤣
@Casemi1 w pierwszej kolejności zachęcam do kontaktu z klientem, by wyjaśnić sprawę - być może pomylił się podczas wystawiania opinii.
a czyli pomyłki klientów też sprzedający ma brać sobie na głowę?
@Monika__L pierwsza zasada: "kupujący ma zawsze rację", jeśli kupujący nie ma racji, patrz punkt pierwszy, i PAMIĘTAJ, jeśli kupujący źle odczytał informacje które były zawarte w aukcji, to oznacza, że zrobiłaś zły opis😉
Owszem
jest nawet lepiej
kupujący nie musi czytać opisow
z klientem nie ma kontaktu. Napisałem prośbę o zmianę opinii. Podlizywałem się jak nasz nauczyliście jeszcze nie wiedząc że klient nie otrzymał wiadomości. Klient nie odpisał , klient nie zareagował .
Mówicie do nas że nam pomożecie i to jest pomoc? Zrób se sam? Przecież to widać, że jest jakiś przekręt no allegro bądźcie trochę ludzcy. Nie patrzcie tylko na klienta bo my też tyramy . Ile zwykły Kowalski może kupić wkrętarek ? Proszę przeanalizować jeszcze raz tą sprawę i stanąć po właściwej stronie a nie po stronie . Sprzedawcę byście już zablokowali .
Miałem dzwonić ale przy poprzednim kłopocie padło stwierdzenie że Nie mam korzystać z tej formy. Więc liczę na rzeczywistą pomoc ALLEGRO
Właśnie telefon jest lepszy
Czemu miałeś nie dzwonić?
no właśnie nie wiem . Wyjaśniono mi że "kontakt telefoniczny jest nie wskazany ponieważ jest to dyskomfort dla klienta. Jak jest na prawdę któż to wie
bardzo dziękuję MODERATORZE RaBarbar_ka , że muszę sobie sam pomóc i pozostawiłeś sprzedawcę samemu sobie. bomba To jest ta wszem i wobec głoszona pomoc