Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Dzień dobry,
mam problem z kupującym który założył dyskusje.
Trwa ona już jakiś czas i nie widzę już zadnej opcji rozwiązania problemu.
Klient zgłosił "problem", żądał zwrotu pieniędzy za zamówienie blikiem bez odsyłania. Po zaproponowaniu dokonania zwrotu zamówienia, stwierdził że nie ma czasu na to i że nie będzie odsyłał, wrzuci rury do złomu i może kiedyś mu się przydadzą. Oznaczył dyskusję jako nierozwiązaną i za nic nie mogę z nim dojść do porozumienia. Po wypowiedzi Allegro stwierdził że materiał już wykorzystał. Czy mogę prosić o interwencję w tej sprawie, ponieważ z każdym dniem spada mój wskaznik sprzedaży a rozwiązania problemu nie widzę.
Numer zamówienia
Cześć, @KravietzCustoms. Sprawdzimy Dyskusję - niedługo wrócę do Ciebie z dalszymi informacjami.
@KravietzCustoms, Dyskusja została już zamknięta.
Bardzo dziękuje!
@KravietzCustoms Poczekaj co Ci napisze @MiMary > pieniądze w razie czego zwracaj przez AF > żadnego zwrotu blikiem (żądać to sobie może) > napisz mu, że warunkiem rozpatrzenia jego "problemu" jest odesłanie zakupu > powtarzaj to do znudzenia > niezależnie od tego co napisze
A on chce mieć zarzuty karne o szantaż? Zgłosił jakiś powód reklamacji? Czy ja mówię że ty masz i gęba w knebel?