anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z kupującym, nierozwiązana dyskusja

MAMY ROZWIĄZANIE!
KravietzCustoms
#7 Wielbiciel#

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

Dzień dobry,

mam problem z kupującym który założył dyskusje.
Trwa ona już jakiś czas i nie widzę już zadnej opcji rozwiązania problemu.
Klient zgłosił "problem", żądał zwrotu pieniędzy za zamówienie blikiem bez odsyłania. Po zaproponowaniu dokonania zwrotu zamówienia, stwierdził że nie ma czasu na to i że nie będzie odsyłał, wrzuci rury do złomu i może kiedyś mu się przydadzą. Oznaczył dyskusję jako nierozwiązaną i za nic nie mogę z nim dojść do porozumienia. Po wypowiedzi Allegro stwierdził że materiał już wykorzystał. Czy mogę prosić o interwencję w tej sprawie, ponieważ z każdym dniem spada mój wskaznik sprzedaży a rozwiązania problemu nie widzę.

Numer zamówienia 

14ea68d0-b891-11ef-92b0-bdabb6332d58

Pozdrawiam,
Piotr
oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @KravietzCustoms. Sprawdzimy Dyskusję - niedługo wrócę do Ciebie z dalszymi informacjami. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@KravietzCustoms, Dyskusja została już zamknięta.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
KravietzCustoms
#7 Wielbiciel#

Bardzo dziękuje!

oznacz moderatorów
Ziolko39
#21 Demiurg#

@KravietzCustoms Poczekaj co Ci napisze @MiMary  > pieniądze w razie czego zwracaj przez AF > żadnego zwrotu blikiem (żądać to sobie może) > napisz mu, że warunkiem rozpatrzenia jego "problemu" jest odesłanie zakupu > powtarzaj to do znudzenia > niezależnie od tego co napisze

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

A on chce mieć zarzuty karne o szantaż?  Zgłosił jakiś powód reklamacji? Czy ja mówię że ty masz i gęba w knebel?

oznacz moderatorów