Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Witam ,dzisiaj spotkała mnie bardzo nie miła sytuacja , klient zamawiając towar wybrał formę dostawy mini przesyłka za 3,99 zł ,zakupu dokonał 28.10 ,zamówienie nadane zgodnie z deklaracja 29.10 ,oczywiście przesyła do klienta jeszcze nie dotarła bo mini przesyłka idzie bardzo długo ( zwykle dłużej niż deklaruje to allegro ) ale nie w tym rzecz .Klient oskarżył mnie że robię sobie jaja ,że deklaruje dostawę na drugi dzień a towaru nadal nie ma ,próbuje my wytłumaczyć że przy wyborze dostawy była informacja o przewidywanej dostawie ,i gdyby wybrał InPost ,kuriera itd to przesyłka zapewne była by u niego na drugi dzień ,nie dociera do niego żaden argument . A na koniec naszej korespondencji poinformował mnie że towar zwróci "tak dla zasady" i wystawi odpowiedni komentarz .Teraz moje pytanie czy ze strony allegro mogę liczyć na jakieś wsparcie ,usunięcie komentarza ,które będzie niezgodne z prawdą i czy w takiej sytuacji można coś zrobić ?
Allegro niczego ci nie usunie.
Będzie im przykro z zaistniałej sytuacji, ale kupujący ma prawo do subiektywnej oceny.
Chyba, ze polecą inwektywy, wtedy regulaminowo usuną. Najlpeiej byłoby gościa do takich słów sprowokować. W przeciwnym razie nic nie zrobisz
Kupujący nie czytają ofert, Allegro stworzyło bałagan w tym wszystkim, czas dostawy, katalog itd. a teraz brną dalej, Nie usuną.
Też myślę że nie usuną ,ale do czego to prowadzi ,allegro tak naprawdę wprowadza w błąd ,kupujący czyta dostawa jutro a po wybraniu poczta polska czas dostawy zmienia się na kilka dni roboczych- klient tego nie czyta i domaga się towaru za 3,99 na drugi dzień .Zdaje sobie sprawę że wystarczająco mu wyjaśniłam na czym to polega ,że nie doczytał ,że przesyłka na drugi dzień dotyczy kuriera czy inpostu a nie poczty polskiej - on to powinien pojął ale nie da za wygraną .
kupujący widzi najszybszą formę dostawy w ofercie
dopiero po rozwinięciu form dostawy widać w jakim czasie wg allegro mają być dostarczane inne
brak umiejętności czytania lub używanie do tego smartfona i masz co masz
awanturę o deklaracje allegro i głąba, który nie rozumie, że każdy przewoźnik ma swój regulamin dostawy, a allegro ukrywa informacje i wprowadza go w błąd.
@JuandBo my też mieliśmy podobny przypadek - kupujący wybrał najgorszą formę dostawy - gdzie nawet napisaliśmy by jej nie wybierać - żadne argumenty do niego nie trafiały,
oczywiście allegro w dyskusji milczało na ten temat, mimo, że to serwis wywołał ten problem
cytowanie przepisów, regulaminów czy też informacji jakie zamieszczało allegro nic daje w takim przypadku, bo konsument analfabeta czuje się niekomfortowo
Umiejętności to nam polakom nie brakuje tylko jesteśmy tacy że wszystko wiemy i instrukcji nam nie trzeba, pouczeń, rad, itd, a dopiero po fakcie mamy pretensje do wszystkich tylko nie do siebie. Tu Allegro jest winne bo czas dostawy ważniejszy jest ten co udostępnia sprzedający a nie obchodzi kupujących jakiś ich średni z wyliczeń, powinna być osobna zakładka na takie rzeczy, jak kupujący chce wiedzieć powinien sobie ją otworzyć i sprawdzić wszystko o sprzedającym.
@LEW433 stare przysłowie pszczół mówi:
mądry instrukcji nie czyta, głupi jej nie zrozumie
jeżeli masz kupującego na takim poziome - to teraz szczyt niemożliwości - proszę mu wytłumaczyć, że na allegro zgodnie z regulaminem w komentarzu nie ocenia się transportu
Jak masz to co ci zakomunikował na pismie to powinni usunąć a sam możesz tez takiego delikwenta ścignąć za brak umiejętności czytania ze zrozumieniem w sądzie i wygrać przy okazji nauczysz środek kapuchy czytać @JuandBo
Czytanie ze zrozumieniem to rzecz trudna . Mam to co mi napisał w wiadomościach na allegro "
To to pewnie jest nieważne pewnie to allegro zadeklarowało nie wy wy macie swoje inne zdanie wszyscy na około są winni ale nie wasza firma ok wy macie wywalone w klienta tak więc paczka wróci z powrotem tak dla zasady" "Tak to wszystko moja wina i allegro bardzo pozdrawiam i nie zapomnę wystawić odpowiedniego komentarza"
Jak napisze cokolwiek o czasie dostawy to allegro musi usunac bo tego oceniać nie można. Ty sobie screenshooty zrób bo oczywiście jak mu allegro wywali komenta to wstawi drugi możliwe ze pusty wtedy pismo przedsądowe za upublicznianie nieprawdy i pomawianie firmy jeśli zarzuci ci że to twpja wina o czas wysyłki i napiszesz mu że w sadzie udowodnisz ze napisał wcześniej nieprawdę i upublicznił.
@JuandBo my rozwiązaliśmy problem w najprotszy z możliwych sposobów.
Usunęliśmy wszystkie tanie przesyłki typu : miniprzesyłka czy allegro polecony
Pozostawiliśmy tylko opcje wymagane dla smarta czyli ONEy , dpd, pocztex i inpost.
Póki co nie mamy takich sytuacji. Z reguły najtansza opcja dostawy to one dpd lub one ups ( one kurier u nas nie jeżdzi) . A z DPD i UPSem póki co nie mamy problemów.
Teraz rozważamy opcje wycofania sie z pobraniówek . Tak naprawde decyzje jest zależna od jednego klienta który zrobił zakup wielopoakiem pobraniówek pocztex. Jełsi nie będą odebrane i zapłacimy za zwrot tych paczek - następnego dnia wyłączamy przesyłki pobraniowe.
@_Likos_ My od samego początku nie mamy opcji wysyłki za pobraniem. Bo na szczęście nie wymagają tego aby mieć "Smarta".
Teraz już wiecie dlaczego Allegro robi te "najniższe" ceny na wierzchu i dlaczego samo wybiera spedytora, bo dla nich targetem jest właśnie taki kupujący który nic nie czyta, tylko kliknie "kup teraz" i czeka na wysyłkę