
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Mam problem z zamówieniem przesyłki Allegro Kurier DPD wybranej przez kupującego, przy zamówieniu pojawia się komunikat "Przewoźnik nie obsługuje podanego kodu pocztowego". Jak rozwiązać ten problem? Jakim cudem klientowi udało się wybrać opcję niedostępną w jego lokalizacji? Dodam, że adres dostawy dotyczy Wrocławia więc nie wierzę żeby kurier tam nie obsługiwał adresu.
Proszę o pomoc

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@niezla_ksiazka Podaj proszę numer zamówienia, o które chodzi.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Numer zamówienia : 15385433451

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@niezla_ksiazka To jest numer oferty, ale rozumiem, że chodzi o zamówienie z wczoraj - 9823e370-ff41-11ee-8682-99d27cf5af9b. Konsultuję to z odpowiednim zespołem. Zaznaczę jednak, że najpewniej otrzymam odpowiedź jutro w godzinach porannych.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Bardzo dziękuję za informację i czekam na odpowiedź. Pozdrawiam

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@niezla_ksiazka edytuj proszę dane odbiorcy i zmień kod pocztowy na 51-313. To powinno pomóc 🙂 Daj proszę znać, gdyby problem wciąż występował.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję za pomoc 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@niezla_ksiazka sprawdź na stronie Poczty Polskiej