anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problemy z integracją InPostu - ważne informacje

MAMY ROZWIĄZANIE!
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

Drodzy Sprzedający,

w dniu dzisiejszym otrzymujemy od Was zgłoszenia dotyczące problemów z działaniem integracji Allegro z Managerem PaczekZgłaszacie nam, że w Managerze Paczek w zakładce Allegro pojawia się komunikat:
"Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!".

Firma Inpost pracuje już nad rozwiązaniem poblemu, dlatego dziękujemy za wszystkie zgłoszenia w tej sprawie i przepraszamy za niedogodności. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
786 ODPOWIEDZI 786
Pantagruel
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry ,

ja mam taki problem od paru dni. Nie mogę zaimportować przesyłek z Allegro.

Pojawia się właśnie taki komunikat.

Kupujący nie może doczekać się przesyłki ode mnie 😞 Ratunku. Do Inpost'a też już napisałem

oznacz moderatorów
101store
#8 Zapaleniec#

Mam dokładnie ten sam problem

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

101store Pantagruel powiążcie ponownie konto i zaczekajcie do kilkunastu minut , system przełknie i zaskoczy . Wiązanie kont co chwila wydłuża czas na reakcję systemu .

oznacz moderatorów
101store
#8 Zapaleniec#

Próbowałem jakieś 30min. temu, dalej to samo, czyli:
"101store - Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!'

Mimo wszystko dzięki za chęć pomocy.

oznacz moderatorów
Pantagruel
#7 Wielbiciel#

nie działa!

Robię to co jakieś 2 godziny i efekt taki sam!

Poza tym nie było oficjalnej informacji ani od Allegro ani od Inpost 😞

Klient się denerwuje a odpowiedzialność za brak wysyłki pewnie spadnie na mnie 😞

oznacz moderatorów
101store
#8 Zapaleniec#

Zawsze spada na nas, ale razem przynajmniej raźniej 😅 (u mnie już leci 3dzień opóźnienia 😂)

oznacz moderatorów
Pantagruel
#7 Wielbiciel#

marne to pocieszenie 😞 

jest już po 15:00 i dalej nic się nie dzieje. Teraz to nawet żadnego komunikatu nie widzę 😞

 

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Pantagruel @101store Usuńcie powiązanie z InPost i powiążcie konta ponownie. Sprawdźcie też czy problemy występują, kiedy korzystacie z innych przeglądarek. Jeśli to nie pomoże, prześlijcie zrzuty ekranu z widokiem opisanych problemów.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
101store
#8 Zapaleniec#

Nie działa pod żadną przeglądarka nawet w trybie incognito.

Usunięte i powiązane już kilka razy - bez efektu, dodatkowo wyskakuje tylko tak jakby klucz składający się z liter zamiast informacji jak w przypadku np. Allegro Gadane, więc zapewne jakiś problem z integracją.

 

Prosiłbym o szybkie rozwiązanie, albo info ile to potrwa.

Screenshot 2021-05-05 at 15.49.17.png

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@101store @Pantagruel 

W celu weryfikacji opisanej sytuacji prosimy o bezpośredni kontakt pod adresem email: pomoc@inpost.pl
Prosimy wówczas o podanie adresu email przypisanego do konta w Managerze Paczek, loginu Allegro oraz przesłanie zrzutu ekranu z widocznym komunikatem błędu. 

oznacz moderatorów
101store
#8 Zapaleniec#

Od 3dni jestem z Wami w mailowym kontakcie. Jedyna odpowiedź jaką regularnie dostaje to:

"Uprzejmie informuję, że w dalszym ciągu czekamy na odpowiedź z działu IT. "

Dane o których Pan/Pani wspomina wysłałem mailowo wczoraj rano, zrzuty również w tych kilkunastu mailach załączałem.

oznacz moderatorów
101store
#8 Zapaleniec#

Właśnie dostałem odp. która naprawiła problem - trzeba było usunąć profil po stronie Managera Paczek (na stronie inpostu, a nie allegro tak jak to wcześniej robiłem cały czas), a następnie dodać ponownie - myślę, że i u Ciebie @Pantagruel to może pomóc. 🙂

 

Dzięki wszystkim którzy pomagali! Pozdrawiam!

oznacz moderatorów
Pantagruel
#7 Wielbiciel#

mam usunąć swój profil w Inpost?

Co z moimi przedpłaconymi pieniędzmi się stanie po usunięciu konta?

 

oznacz moderatorów
Pantagruel
#7 Wielbiciel#

macie moje maile. Pisałem na pomoc@inpost.pl

Załączone też są zrzuty ekranu

oznacz moderatorów
101store
#8 Zapaleniec#

Nie, nie konto na inpost tylko połączenie konta z kontem Allegro.

Zrobisz to wchodząc w zakładkę Allegro -> Import Allegro Inpost -> Zarządzanie kontami. Po usunięciu i dodaniu u mnie wszystko zaczęło śmigać.

solution.JPG

 

oznacz moderatorów
Pantagruel
#7 Wielbiciel#

Mam to samo i proszę o to samo

oznacz moderatorów
kolurw
#8 Zapaleniec#

Nie działa

oznacz moderatorów
mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@kolurw, trwa przerwa w funkcjonowaniu części usług InPost - jest to spowodowane awarią w usługach T-mobile. Przepraszamy za niedogodności.

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów
kolurw
#8 Zapaleniec#

Import allegro z inpostu nie działa

Powiąż ponownie nie działa

Usuwanie w inpost i w allegro i łączenie od nowa nie działa

Kiedyś działało założenie nowego konta na inpost na nowego maila i powiązanie ale też już nie działa.

Próbowałem wszystkie wasze metody nic nie działa

Słabo...

oznacz moderatorów
pinsplash
#21 Demiurg#

@mr_oma Musi być komunikat dla Kupujących i ewentualna "tarcza" dla sprzedających bo będą "dymy" 😞

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów