Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Drodzy Sprzedający,
w dniu dzisiejszym otrzymujemy od Was zgłoszenia dotyczące problemów z działaniem integracji Allegro z Managerem Paczek. Zgłaszacie nam, że w Managerze Paczek w zakładce Allegro pojawia się komunikat:
"Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!".
Firma Inpost pracuje już nad rozwiązaniem poblemu, dlatego dziękujemy za wszystkie zgłoszenia w tej sprawie i przepraszamy za niedogodności.
@InPost @Allegro Czekamy na informację z Waszej strony... Przesyłki czekają, klienci też...
Potwierdzamy problem Firma stoi
U mnie to samo ,niech szybko coś z tym zrobią bo firma stoi 🙂
U mnie to samo
Dziękujemy za zgłoszenie.
Informujemy, że w dniu dzisiejszym występowała chwilowa przerwa w dostępności naszych usług.
Aktualnie wszystkie usługi są już dostępne.
Prosimy o cierpliwość, wszystkie zamówienia pojawią się w systemie.
Przepraszamy za powstałe utrudnienia.
Jak są dostepne jak nie mo\zna sciagnac danych bo konto wisi na komunikacie nawiazywania polaczenia
Nie działa od 40 minut mam problem z importem
Jak jest usunięta. Jest po 17 z dwóch kont nadal nic nie moge zrobić. Sterta paczek czeka. Super sprzedawców na obu kontach mam z głowy
U mnie to samo cały czas komunikat "Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!". Wykonałem ponownie powiązanie na stronie Allegro była informacja "Udało się!" ale wciąż nie mogę wykonać importu mimo, że loguję się poprawnie przez Allegro!!!
W imieniu wszystkich użytkowników proszę o informację kiedy planowane jest naprawienie usterki integracji allegro z inpost, nie zdążymy nadać paczek do klientów, jest już godz. 8.50 ...
Nie pomagają ponowne powiązania kont, zmiany haseł. Problem występuje na kilku naszych kontach, na niektórych jest ok.
Mam to samo jakaś masakra
Czy allegro poinformuje naszych klientów, że wystąpią opóźnienia wysyłek z winy inpostu ?
Przedstawiciel inpost twierdzi że awaria została naprawiona ale z powodu dużej kolejki w integracjach trzeba zaczekać na odblokowanie tokenu klienta.
Witam, mam podobny problem w dniu dzisiejszym przy imporcie przesyłek pojawił się komunikat o konieczności ponownego powiązania kont. Wszystko przeszło pomyślnie czyli z inpost przekierowało mnie na allegro tam potwierdziłem kod, wyskoczył komunikat potwierdzający poprawność wróciłem na inpost i pojawił się komunikat Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro! dalej nic proszę o pomoc
Dokładnie tak jak u mnie!
u mnie też. Musze wysłać paczke do godz 10.......................
Witam, Też mam dziś taki problem
Nadal kupa
PS. Komunikat jest o tyle idiotyczny, że można podejrzeć paczki nadane lub przygotowane - więc konto działa. Tyle że nie da się nadać nowych paczek
Jest awaria, inpost pracuje nad tą sprawą. Mam nadzieje że szybką się uporają, paczki gotowe i czekają a tu awaria.... Ciekawe kto się będzie tłumaczył klientom....