- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Drodzy Sprzedający,
w dniu dzisiejszym otrzymujemy od Was zgłoszenia dotyczące problemów z działaniem integracji Allegro z Managerem Paczek. Zgłaszacie nam, że w Managerze Paczek w zakładce Allegro pojawia się komunikat:
"Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!".
Firma Inpost pracuje już nad rozwiązaniem poblemu, dlatego dziękujemy za wszystkie zgłoszenia w tej sprawie i przepraszamy za niedogodności.
Moderatorka
- Etykiety:
-
InPost
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@InPost @Allegro Czekamy na informację z Waszej strony... Przesyłki czekają, klienci też...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Potwierdzamy problem Firma stoi
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U mnie to samo ,niech szybko coś z tym zrobią bo firma stoi 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U mnie to samo
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękujemy za zgłoszenie.
Informujemy, że w dniu dzisiejszym występowała chwilowa przerwa w dostępności naszych usług.
Aktualnie wszystkie usługi są już dostępne.
Prosimy o cierpliwość, wszystkie zamówienia pojawią się w systemie.
Przepraszamy za powstałe utrudnienia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jak są dostepne jak nie mo\zna sciagnac danych bo konto wisi na komunikacie nawiazywania polaczenia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie działa od 40 minut mam problem z importem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jak jest usunięta. Jest po 17 z dwóch kont nadal nic nie moge zrobić. Sterta paczek czeka. Super sprzedawców na obu kontach mam z głowy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U mnie to samo cały czas komunikat "Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!". Wykonałem ponownie powiązanie na stronie Allegro była informacja "Udało się!" ale wciąż nie mogę wykonać importu mimo, że loguję się poprawnie przez Allegro!!!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W imieniu wszystkich użytkowników proszę o informację kiedy planowane jest naprawienie usterki integracji allegro z inpost, nie zdążymy nadać paczek do klientów, jest już godz. 8.50 ...
Nie pomagają ponowne powiązania kont, zmiany haseł. Problem występuje na kilku naszych kontach, na niektórych jest ok.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam to samo jakaś masakra
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czy allegro poinformuje naszych klientów, że wystąpią opóźnienia wysyłek z winy inpostu ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przedstawiciel inpost twierdzi że awaria została naprawiona ale z powodu dużej kolejki w integracjach trzeba zaczekać na odblokowanie tokenu klienta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, mam podobny problem w dniu dzisiejszym przy imporcie przesyłek pojawił się komunikat o konieczności ponownego powiązania kont. Wszystko przeszło pomyślnie czyli z inpost przekierowało mnie na allegro tam potwierdziłem kod, wyskoczył komunikat potwierdzający poprawność wróciłem na inpost i pojawił się komunikat Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro! dalej nic proszę o pomoc
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dokładnie tak jak u mnie!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
u mnie też. Musze wysłać paczke do godz 10.......................
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, Też mam dziś taki problem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nadal kupa
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
PS. Komunikat jest o tyle idiotyczny, że można podejrzeć paczki nadane lub przygotowane - więc konto działa. Tyle że nie da się nadać nowych paczek
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jest awaria, inpost pracuje nad tą sprawą. Mam nadzieje że szybką się uporają, paczki gotowe i czekają a tu awaria.... Ciekawe kto się będzie tłumaczył klientom....