anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problemy z integracją InPostu - ważne informacje

Idź do rozwiązania
_HolaOla_
Moderator
Moderator

Drodzy Sprzedający,

w dniu dzisiejszym otrzymujemy od Was zgłoszenia dotyczące problemów z działaniem integracji Allegro z Managerem PaczekZgłaszacie nam, że w Managerze Paczek w zakładce Allegro pojawia się komunikat:
"Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!".

Firma Inpost pracuje już nad rozwiązaniem poblemu, dlatego dziękujemy za wszystkie zgłoszenia w tej sprawie i przepraszamy za niedogodności. 

   Ola
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
778 ODPOWIEDZI 778
hydrogaz6
#7 Wielbiciel#

U mnie to samo

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@Philkam__monety 

Dziękujemy za zgłoszenie.

Informujemy, że w dniu dzisiejszym występowała chwilowa przerwa w dostępności naszych usług.
Aktualnie wszystkie usługi są już dostępne.
Prosimy o cierpliwość, wszystkie zamówienia pojawią się w systemie.

Przepraszamy za powstałe utrudnienia.

oznacz moderatorów
Postmannn
#7 Wielbiciel#

Jak są dostepne jak nie mo\zna sciagnac danych bo konto wisi na komunikacie nawiazywania polaczenia

oznacz moderatorów
dawidof26_2007
#7 Wielbiciel#

Nie działa od 40 minut mam problem z importem 

oznacz moderatorów
mac796
#7 Wielbiciel#

Jak jest usunięta. Jest po 17 z dwóch kont nadal nic nie moge zrobić. Sterta paczek czeka. Super sprzedawców na obu kontach mam z głowy

 

oznacz moderatorów
rafcikrh
#8 Zapaleniec#

U mnie to samo cały czas komunikat "Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!". Wykonałem ponownie powiązanie na stronie Allegro była informacja "Udało się!" ale wciąż nie mogę wykonać importu mimo, że loguję się poprawnie przez Allegro!!!

oznacz moderatorów
fotoprezent_com
#2 Obserwator#

W imieniu wszystkich użytkowników proszę o informację kiedy planowane jest naprawienie usterki integracji allegro z inpost, nie zdążymy nadać paczek do klientów, jest już godz. 8.50 ...

Nie pomagają ponowne powiązania kont, zmiany haseł. Problem występuje na kilku naszych kontach, na niektórych jest ok.

 

oznacz moderatorów
martunia2224
#2 Obserwator#

Mam to samo jakaś masakra

oznacz moderatorów
www_vidiline_pl
#8 Zapaleniec#

Czy allegro poinformuje naszych klientów, że wystąpią opóźnienia wysyłek z winy inpostu ?

oznacz moderatorów
VELADOroof
#9 Pomysłodawca#

Przedstawiciel inpost twierdzi że awaria została naprawiona ale z powodu dużej kolejki w integracjach trzeba zaczekać na odblokowanie tokenu klienta. 

oznacz moderatorów
FIAT-JEEP-ALFA
#7 Wielbiciel#

Witam, mam podobny problem w dniu dzisiejszym przy imporcie przesyłek pojawił się komunikat o konieczności ponownego powiązania kont. Wszystko przeszło pomyślnie czyli z inpost przekierowało mnie na allegro tam potwierdziłem kod, wyskoczył komunikat potwierdzający poprawność wróciłem na inpost i pojawił się komunikat Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro! dalej nic proszę o pomoc 

oznacz moderatorów
rafcikrh
#8 Zapaleniec#

Dokładnie tak jak u mnie!

oznacz moderatorów
TheChicPet
#1 Nowicjusz#

u mnie też. Musze wysłać paczke do godz 10.......................

oznacz moderatorów
switch-boards
#7 Wielbiciel#

Witam, Też mam dziś taki problem

oznacz moderatorów
TomBanknoter
#13 Ambasador#

Nadal kupa

oznacz moderatorów
TomBanknoter
#13 Ambasador#

PS. Komunikat jest o tyle idiotyczny, że można podejrzeć paczki nadane lub przygotowane - więc konto działa. Tyle że nie da się nadać nowych paczek

oznacz moderatorów
MARMEXsklep
#9 Pomysłodawca#

Jest awaria, inpost pracuje nad tą sprawą. Mam nadzieje że szybką się uporają, paczki gotowe i czekają a tu awaria.... Ciekawe kto się będzie tłumaczył klientom....

oznacz moderatorów
FutuStal-pl
#9 Pomysłodawca#

No jak to kto? Sprzedający będzie opowiadał o problemach z integracją, a klient nie zrozumie o co chodzi i wystawi negatywa, że "winę za opóźnienia przesyłek przerzucają na przewoźnika" 😄

oznacz moderatorów
AR_Auto_Czesci
#10 Popularyzator#

Widać że problem leży typowo między Allegro a inPost

 

Nadawanie paczek ręcznie przez inPost działa bezproblemowo 

oznacz moderatorów
mrapol
#8 Zapaleniec#

Właśnie miałem napisać że "Nadawanie paczek ręcznie przez InPost działa bezproblemowo" działa i nie ma co czekać 😉

Klient w 90% to tzw klient "roszczeniowiec", nikt już nie chce czekać czy wysłuchiwać że to nie nasza wina tylko awaria systemu.

oznacz moderatorów