Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Drodzy Sprzedający,
w dniu dzisiejszym otrzymujemy od Was zgłoszenia dotyczące problemów z działaniem integracji Allegro z Managerem Paczek. Zgłaszacie nam, że w Managerze Paczek w zakładce Allegro pojawia się komunikat:
"Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!".
Firma Inpost pracuje już nad rozwiązaniem poblemu, dlatego dziękujemy za wszystkie zgłoszenia w tej sprawie i przepraszamy za niedogodności.
urzad antymonopolowy juz ich bada za te prowizje od wysyłek
prawidłowo, sprzedawcy nie mają możliwości doliczenia do kosztów tych przesyłek.
Sprzedałem ostatnio książeczkę za 3zł zapłaciłem prowizję od 3zł i paczkomat 8,99zł wysłałem paczkę na stracie.
tak to już przegięcie... Prowizja od kosztów przesyłki - masakra, ciekawe jakie ruchy będą dalej
Allegro mi odpisało że problemy wystapily ze strony inpostu i trwają prace aby jak najszybciej rozwiazac ten problem. Nie zdaja sobie sprawy jak zaburzyli dzien przedsiebiorcy.
jest to możliwe, bo poczta działa i pośrednik do nadawania paczek też
Tyle naszego, się wyżaliliśmy, a wina leży po stronie INPOST
Prowizja od Prowizji:)
Niestety nie działa...
Dokładnie, taka sama kicha jak przed dwiema godzinami. Konto de facto działa, ale nie da się zaimportować nowych przesyłek
Spróbowałem wszystkich możliwości i u mnie dalej nie można zaimportować allegro do Inpostu. Pamiętam, że kiedyś juz ten problem mialem, ale dało się to rozwiązać. Niestety dzisiaj to nie działa.
na chwilę obecną (10:05) dalej to samo na 3 kontach, próby odinstalowania aplikacji, zmiany przegladarek itd nic nie dały.
10:09 ------------ nadal awaria nic nie działa !!!!!!!!!!!!!!!
Witam,
Nie moge połączyc konta inpost z allegro. Cały czas widze komunikat :
milion1993 - Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!
mimo tego ze wszystko zostało poprawnie wykonane.
Nadal nic nie działa 10:17 :((((((((((((( ----------------------- koszmar
i ręcznie też nie można wystawić listu, bo pisze że to jest przesyłka allegro i trzeba przez import. dzwoniłem teraz do Inpost i cały czas mówią że problem zgłoszony do działu technicznego i pracują nad tym
Nadal to samo
Witam,
Co mam zrobić z telefonami i mailami od Klientów, którzy chcą wystawić nam negatywny komentarz ponieważ nie działa aplikacja paczkomaty prawidłowo? Co ze statusem super sprzedawcy?
Zapytaj tu moderatorów, niektórzy zajmują się "duperelami' a nie tym co ważne. Mogę ci napisać gdzie maja sprzedawców ale doskonale sam wiesz.
też mam ten kłopot na dwóch kontach, usuwań powiązanie, dodaje nowe konto i dalej ten komunikat,
U mnie też to samo, co na to ALLEGRO?