
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Drodzy Sprzedający,
w dniu dzisiejszym otrzymujemy od Was zgłoszenia dotyczące problemów z działaniem integracji Allegro z Managerem Paczek. Zgłaszacie nam, że w Managerze Paczek w zakładce Allegro pojawia się komunikat:
"Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!".
Firma Inpost pracuje już nad rozwiązaniem poblemu, dlatego dziękujemy za wszystkie zgłoszenia w tej sprawie i przepraszamy za niedogodności.
Moderatorka
- Etykiety:
-
InPost

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Allegro kaze czekac
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Fajnie jakby poinformowali że można już łączyć, bo teraz każdy robi integrację co chwile żeby sprawdzić czy działa i podejrzewam że to też utrudnia rozwiązanie problemu. Dajcie znać jak już zacznie działać, ja już przestaje sprawdzać co parę minut.
A ALLEGRO PROSILIBYŚMY O WYŚWIETLENIE INFORMACJI UŻYTKOWNIKOM WYBIERAJĄCYM DOSTAWĘ INPOST O MOŻLIWYM OPÓŹNIENIU BO ZAMÓWIENIA NADAL SPŁYWAJĄ (do 12 wysyłamy tego samego dni taaaa....)

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
MAM PROBLEM Z POWIĄZANIEM KONTA ALLEGRO Z IN POST
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@fiolecik_rock NIE, masz problem z czytaniem. Hint : zobacz wątki pod spodem.
BRÓSLI

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
jakie opoznienia ? nic nie działa... to moze w zwiazku z tym pojawia sie opoznienia w zapłacie za faktury ktore do nas przysyłacie ???

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam
czy też macie problem z nadawaniem inpostów smart z allegro, u mnie nie idzie ich zaimportować do generowania listu.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mozna poczekac owszem ale nie mamy zadnej gwarancji ze problem zostanie naprawiony. A pozniej i tak sie nam oberwie ze nie nadalismy paczek w terminie .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jest 10:39 i nadal nie działa. Statystyki polecą na łeb. Może allegro wypowie się w temacie jak zrekompensuje utratę jakości sprzedaży @_HolaOla_

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Szanowne Allegro, może jakiś update? Co się dzieje z naprawą? Integracja nadal nie działa a czas płynie...

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jest 10:30 i dalej nie działa niestety ...

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U mnie pojawiło się dzisiaj:
Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!
Usunąłem powiązania InPostu z Allegro, powiązałem ponownie i nadal nie działa.
A paczki czekają na wysłanie....

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Allegro a może jakiś oficjalny komunikat dla klientów ??? Jak tak dalej pójdzie nie zdążymy dzisiaj wysłać ...

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Drodzy Sprzedający,
w dniu dzisiejszym otrzymujemy od Was zgłoszenia dotyczące problemów z działaniem integracji Allegro z Managerem Paczek. Zgłaszacie nam, że w Managerze Paczek w zakładce Allegro pojawia się komunikat:
"Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!".
Firma Inpost naprawiła już ten problem, ale wciąż mogą pojawiać sie opóźnienia, dlatego dziękujemy za wszystkie zgłoszenia w tej sprawie i przepraszamy za niedogodności.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
masakra, u mnie to samo, brak integracji, w efekcie trzeba będzie generować przesyłki ręcznie i za własny $$$

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mamy ten sam problem, od rana, wciąż nierozwiązany. Co kilkanaście minut próbujemy powiązać konto ponownie, w różnych przeglądarkach - bez efektów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Szkoda czasu, żadne czary nic nie pomogą. Samo się zepsuło, musi się samo naprawić.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jak znam życie, jeśli wkońcuuuuuu naprawią awarię, już to widzę jak wszyscy sprzedający obciążą serwery, będzie kolejny cyrk
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak, właśnie miałam pisać. Ale jak naprawiają to ok.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
10:35 i niestety nie działa.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
u mnie też nadal nie działa 😕