anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problemy z integracją InPostu - ważne informacje

MAMY ROZWIĄZANIE!
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

Drodzy Sprzedający,

w dniu dzisiejszym otrzymujemy od Was zgłoszenia dotyczące problemów z działaniem integracji Allegro z Managerem PaczekZgłaszacie nam, że w Managerze Paczek w zakładce Allegro pojawia się komunikat:
"Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!".

Firma Inpost pracuje już nad rozwiązaniem poblemu, dlatego dziękujemy za wszystkie zgłoszenia w tej sprawie i przepraszamy za niedogodności. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
785 ODPOWIEDZI 785
kostas11
#21 Demiurg#

u mnie to samo zmienił się komunikat to znaczy że coś działają 😄 ciekawe kto dostanie po d...e za nie wysłane na czas paczki 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów
unik_sklep
#11 Animator#

Oczywiście, że my , bo statystki w dół polecą.... no i jutro zacznie się tysiąc telefonów dlaczego paczka nie wysłana...

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

@_HolaOla_  firma @InPost  nadal nie naprawiła problemu (a mamy już 12:21). Jedynie ściemniają na infolinii i podają kolejne terminy. Jednocześnie każą pisać na maila na dział pomocy i wysyłać screeny. Moje zgłoszenie odebrali, dostałem potwierdzenie i....cisza. Menadżer nadal nie działa. Jest tylko taka różnica, że zamiast błędu o uzyskiwaniu danych, jest teraz komunikat "wystąpił nieoczekiwany błąd, proszę spróbować później" Tylko, że to później, trwa już od rana i szlag mnie trafia!!!!

oznacz moderatorów
karmaipasza_pl
#11 Animator#

to będzie prawie 6h awarii ...

oznacz moderatorów
damianos99
#11 Animator#

działa

oznacz moderatorów
m-studiopro
#8 Zapaleniec#

no nie działa

 

oznacz moderatorów
damianos99
#11 Animator#

u mnie działa 🙂

oznacz moderatorów
karmaipasza_pl
#11 Animator#

g.: 12:27 przy imporcie z allegro komunikat:

 

Wystąpił nieoczekiwany błąd. Proszę spróbować później.

oznacz moderatorów
karmaipasza_pl
#11 Animator#

Cała strona https://manager.paczkomaty.pl/ - Brak dostępności!

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

@damianos99  może masz farta i Twoje konto zaimportowali. Mi na infolinii powiedziano, że nie każdego może być jeszcze zaimportowane.

oznacz moderatorów
Blue-Petite
#9 Pomysłodawca#

można zalogować się, ale jeszcze nie importuje

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

Update: InPost cały czas pracuje nad rozwiązaniem problemu.

Dziejsze utrudnienia nie wpłyną na Wasze wyniki w panelu Jakość Sprzedaży. Zamówień, które nie zostaną zrealizowane w czasie tej awarii, nie uwzględnimy w obliczeniach.

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

@_HolaOla_  przydałoby się w takiej sytuacji żeby Allegro automatycznie wysyłało wiadomości do klientów, którzy wczoraj i dzisiaj dokonali zakupów z informacją o ogólnopolskim problemie. Tylko żeby to było robione przez Allegro, nie przez sprzedawców, bo pewnie nie jeden klient i tak sprzedawcy nie uwierzy 😕

oznacz moderatorów
PawHaft
#12 Orędownik#

@konto zamknięte ja już takie maile wysłałem informujące

oznacz moderatorów
www_Drako3D_pl
#8 Zapaleniec#

Oni Maja to głęboko w poważaniu. Ważne by się prowizja zgadzała.:D i W ogóle co to jest za komunikat ze nie wpłynie na ocenę to że paczki nie pojechały. Dziki Ci Królu złoty za łaskawość. Dno jak cały inpost. 

oznacz moderatorów
Tuszunimo
#8 Zapaleniec#

A negatyw, który wpadnie kilka dni później już będzie się liczył 😄

oznacz moderatorów
CERAMTRANS2
#10 Popularyzator#

@_HolaOla_czy negatywy też się nie będą zaliczać ? 🙂 ogarnijcie wysyłkę maili do kupujących bo większość u mnie kupuje na ostatni moment

oznacz moderatorów
TradeMotionPL
#8 Zapaleniec#

Co racja to racja. Jest to już 95319325864288463 problem w inposcie w ostatnim czasie i pewnie z milionowa przerwa techniczna. Co oni mają z tymi systemami.

oznacz moderatorów
annas14-firma
#16 Inspirator#

Rany Julek!

oznacz moderatorów
karmaipasza_pl
#11 Animator#

To proszę podać dokładny moment zakończenia awarii, Jak widać większość sprzedawców wciąż ma problem. Oficjalnie awaria nie została zamknięta i problem nadal jest.

Tak opisana sytuacja z Państwa strony nie wskazuje do którego momentu, które paczki będą zaliczone do awarii a które już nie.

oznacz moderatorów