Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Drodzy Sprzedający,
w dniu dzisiejszym otrzymujemy od Was zgłoszenia dotyczące problemów z działaniem integracji Allegro z Managerem Paczek. Zgłaszacie nam, że w Managerze Paczek w zakładce Allegro pojawia się komunikat:
"Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!".
Firma Inpost pracuje już nad rozwiązaniem poblemu, dlatego dziękujemy za wszystkie zgłoszenia w tej sprawie i przepraszamy za niedogodności.
Ja w dalszym ciągu nie mogę nadać przesyłek 😞
Od rana dzis to trwa, niby Inpost coś naprawia...
Czy ktoś to naprawia - nic sie nie dzieje, nadal od rana trwa awaria Inpost! Klienci będą mieli pretensje oczywiście do Sprzedających o nieterminowe nadanie paczek?!
To samo Allegro - jak Sprzedajacy ma się wywiązać z terminów nadań - odejmujecie za to punkty przecież??
Coś się dzieje, pojawia się inny błąd 😄
u mnie wróciło do pierwotnej wersji...
U mnie też
Dawać Macierewicza. !!!!!!!!!!! to nie są żarty .. Śmierdzi zamachem. Najlepsze jest to że Nie napiszą na stronie alle drogro.... sory daliśmy D>U>P>Y paczki nie pojechały. wiec trzeba będzie się uporać samemu z negatywami i fala wku**ionych kupujących.
Powinny być wyłączone oceny i negatywy transakcji w tym dniu
nie spodziewaj się .... prędzej kosmici na pałacu kultury wylądują .. 🙂
Dokładnie wszystkie oceny za zakupy z tego dnia powinny być wyłączone, bo będą pozaniżane gwiazdki i posypia się negatywy
Ja się zapytam inaczej...
Gdzie są przedstawiciele inPost i Allegro
Może jakieś informacje co się w ogóle dzieje... Może jakaś masowa informacja e-mail do wszystkich użytkowników Allegro co się odwala, w ten sposób wszyscy będą kryci. To że ja Kupujących poinformuję o awarii to tak jakbym im bajki przez telefon opowiadał, gdyż nie każdy to zrozumie tylko pomyśli że to moje widzi mi sie
Ja miałem takiego klienta i już negatyw tłumaczenia że awaria,i paczka leży spakowana nikogo nie interesuje(spakowana w 12h), zwróciliśmy pieniądze od razu ale to payu więc od ręki klientowi też nie oddadzą.
"Nie otrzymałem produktu.. po zwróceniu uwagi ze w ogłoszeniu jest 24h na wysyłkę, a po kupnie zmienia się to w 2 dni robocze, wymieniliśmy kilka nieprzyjemnych zdań.. po czym sprzedawca anulował transakcje.. nie napisałem mu ze chce anulować „chce otrzymać towar” a jeżeli już chce zwracać pieniądze to chce mieć tego samego dnia.. no i itak zrobił „anuluj” tak trochę po chamsku! No i teraz muszę czekać na moje pieniądze „Ciekawe ile ?” NIE POLECAM "
Allegro oczywiście że klient ma prawo do subiektywnej opinii
Jutro w radio usłyszymy co tam jeszcze mają na ALLEGRO ..
Wygląda na to, że mamy problemy.
Dzielnie walczymy, by poprawić tę sytuację.
(kod błędu: 504)
Awaria po stronie inPost ... jest g: 13:53 ... paczki wciąż czekają.
O dziwo integracja allegro > https://klient.baselinker.com > inPost działa, nadawane są nr paczek itd. ??
dalej nie dziala!
niedziala
U mnie na chwilę zaczęło działać - akurat zdążyłem wydrukować etykiety ale ledwo ledwo
u mnie nadal nic
Wypadało by żeby inpost, lub allegro opublikowali oficjalny komunikat w tej sprawie, który będzie mozna podpiąć klientom wysyłając wiadomość że niestety ich paczki nie zostaną dzisiaj wysłane z powodu awarii systemu.