Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Drodzy Sprzedający,
w dniu dzisiejszym otrzymujemy od Was zgłoszenia dotyczące problemów z działaniem integracji Allegro z Managerem Paczek. Zgłaszacie nam, że w Managerze Paczek w zakładce Allegro pojawia się komunikat:
"Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!".
Firma Inpost pracuje już nad rozwiązaniem poblemu, dlatego dziękujemy za wszystkie zgłoszenia w tej sprawie i przepraszamy za niedogodności.
@unik_sklep Tak jak wspominałam już wyżej, decyzje w sprawie konkretnych komentarzy będziemy podejmować indywidualnie, więc w przypadku negatywnej opinii, prosimy o zgłoszenie.
A co w przypadku zaniżania gwiazdek z tych dni? Bo na pewno takie będą. Klienci zadowoleni nie wystawiają komentarzy bo szkoda im czasu, ale ten co mu coś nie pasuje to od razu wystawia komentarz.
No właśnie ja dzisiaj wróciłam z urlopu i mam paczki z całego tygodnia do wysłania. Obiecałam 16.09 wysłać wszystkie paczki Klientom. Czy wiadomo kiedy ten problem się rozwiąże? Czy w ogóle uda się jeszcze dzisiaj?
U nas to samo od 7:30 lepimy paczki i przyklejamy loginy, a klienci nam odpowiednio podziękują za zwłokę
Do Pani Moderator
Czy w razie negatywów za zwłokę, usuniecie nam je?
@BizarBizar a jak stwierdzą że to za zwłokę? jak nie ma już czasu wysyłki w ocenach a kupujący zaniżają oceny bez słowa wyjaśnienia...
@BizarBizar Decyzje w sprawie konkretnych komentarzy będziemy podejmować indywidualnie, więc w przypadku ewentualnej, negatywnej opinii, prosimy o bezpośredni kontakt.
Wszystko ok, tylko klient nie mając możliwości wystawienia oceny za terminowość wysyłki, zaniży gwiazdki gdzieś indziej, w kontakcie, wzgodnosci przedmiotu czy cenie przesylki - nie musi wystawiać negatywnego komentarza, a wtedy jak wiadomo nie wiadomo czy nie byliśmy nie mili lub rzeczywiście nie wysłaliśmy czegoś innego co za tym idzie komentarz nie będzie usunięty...
a może by tak allegro wygenerowało systemową informację do kupującego że wysyłka może się opóźnić nie z winy sprzedawcy!
Kiedy rozwiążecie ten problem? do 16:30 muszę mieć spakowane paczki.
@n-parts spakować możesz, ale czy wydrukujesz etykiety to już inna sprawa...
do 16:30? ja musiałem do 13 wrzucić do paczkomatu wszystkie przesyłki, teraz to już po ptakach...
Witam
Czy trzeba ponownie próbować łączyć konta w przypadku awarii, czy to tylko wydłuża czy proces?
Czy czekać, aż się samo naprawi ?
chyba wydłuża proces i nic nie pomaga... ale chętnie też się dowiem
Ja usunąłem, i powiazalem ponownie, logując się przez allegro. Pomogło. O 13:30 mogłem pobrać transakcje
a jak to zrobić krok po kroku?
Usunąć konto InPost w aplikacjach powiązanych allegro
Usunąć konto allegro w menagerze paczek inpost.
Wyloguj się z menagera InPost
Zaloguj się do menagera poprzez allegro, konto powiazesz automatycznie logując się przez allegro.
ponad 10 razy dziś robione - NIC NIE DZIAŁA 😕
niestety w moim przypadku nie działa...
@adamek1807 ja takie coś jak Ty, robiłem dzisiaj chyba z 5 razy i u mnie nie pomogło 😕
Problem nadal jest, a jest już po godz. 16. Ciekawe czy jutro uda się to wszystko wysłać.
Najzabawniejsze, że na Gadane jest już @InPost ale oczywiście jak są konkretne problemy to nawet nie zabiorą tu głosu.
Wykopać ich więc z tego forum skoro i tak niczego nie wnoszą.