
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Drodzy Sprzedający,
w dniu dzisiejszym otrzymujemy od Was zgłoszenia dotyczące problemów z działaniem integracji Allegro z Managerem Paczek. Zgłaszacie nam, że w Managerze Paczek w zakładce Allegro pojawia się komunikat:
"Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!".
Firma Inpost pracuje już nad rozwiązaniem poblemu, dlatego dziękujemy za wszystkie zgłoszenia w tej sprawie i przepraszamy za niedogodności.
Moderatorka
- Etykiety:
-
InPost

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@unik_sklep Tak jak wspominałam już wyżej, decyzje w sprawie konkretnych komentarzy będziemy podejmować indywidualnie, więc w przypadku negatywnej opinii, prosimy o zgłoszenie.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A co w przypadku zaniżania gwiazdek z tych dni? Bo na pewno takie będą. Klienci zadowoleni nie wystawiają komentarzy bo szkoda im czasu, ale ten co mu coś nie pasuje to od razu wystawia komentarz.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
No właśnie ja dzisiaj wróciłam z urlopu i mam paczki z całego tygodnia do wysłania. Obiecałam 16.09 wysłać wszystkie paczki Klientom. Czy wiadomo kiedy ten problem się rozwiąże? Czy w ogóle uda się jeszcze dzisiaj?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U nas to samo od 7:30 lepimy paczki i przyklejamy loginy, a klienci nam odpowiednio podziękują za zwłokę

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Do Pani Moderator
Czy w razie negatywów za zwłokę, usuniecie nam je?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@BizarBizar a jak stwierdzą że to za zwłokę? jak nie ma już czasu wysyłki w ocenach a kupujący zaniżają oceny bez słowa wyjaśnienia...

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@BizarBizar Decyzje w sprawie konkretnych komentarzy będziemy podejmować indywidualnie, więc w przypadku ewentualnej, negatywnej opinii, prosimy o bezpośredni kontakt.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wszystko ok, tylko klient nie mając możliwości wystawienia oceny za terminowość wysyłki, zaniży gwiazdki gdzieś indziej, w kontakcie, wzgodnosci przedmiotu czy cenie przesylki - nie musi wystawiać negatywnego komentarza, a wtedy jak wiadomo nie wiadomo czy nie byliśmy nie mili lub rzeczywiście nie wysłaliśmy czegoś innego co za tym idzie komentarz nie będzie usunięty...

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
a może by tak allegro wygenerowało systemową informację do kupującego że wysyłka może się opóźnić nie z winy sprzedawcy!

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Kiedy rozwiążecie ten problem? do 16:30 muszę mieć spakowane paczki.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@n-parts spakować możesz, ale czy wydrukujesz etykiety to już inna sprawa...

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
do 16:30? ja musiałem do 13 wrzucić do paczkomatu wszystkie przesyłki, teraz to już po ptakach...

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam
Czy trzeba ponownie próbować łączyć konta w przypadku awarii, czy to tylko wydłuża czy proces?
Czy czekać, aż się samo naprawi ?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
chyba wydłuża proces i nic nie pomaga... ale chętnie też się dowiem

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ja usunąłem, i powiazalem ponownie, logując się przez allegro. Pomogło. O 13:30 mogłem pobrać transakcje

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
a jak to zrobić krok po kroku?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Usunąć konto InPost w aplikacjach powiązanych allegro
Usunąć konto allegro w menagerze paczek inpost.
Wyloguj się z menagera InPost
Zaloguj się do menagera poprzez allegro, konto powiazesz automatycznie logując się przez allegro.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
ponad 10 razy dziś robione - NIC NIE DZIAŁA 😕

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
niestety w moim przypadku nie działa...

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@adamek1807 ja takie coś jak Ty, robiłem dzisiaj chyba z 5 razy i u mnie nie pomogło 😕
Problem nadal jest, a jest już po godz. 16. Ciekawe czy jutro uda się to wszystko wysłać.
Najzabawniejsze, że na Gadane jest już @InPost ale oczywiście jak są konkretne problemy to nawet nie zabiorą tu głosu.
Wykopać ich więc z tego forum skoro i tak niczego nie wnoszą.