Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Drodzy Sprzedający,
w dniu dzisiejszym otrzymujemy od Was zgłoszenia dotyczące problemów z działaniem integracji Allegro z Managerem Paczek. Zgłaszacie nam, że w Managerze Paczek w zakładce Allegro pojawia się komunikat:
"Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!".
Firma Inpost pracuje już nad rozwiązaniem poblemu, dlatego dziękujemy za wszystkie zgłoszenia w tej sprawie i przepraszamy za niedogodności.
Po całym dniu narzekania, kilkudziesięciu "wiązaniach i rozwiązywaniach" kont w końcu i u mnie zadziałało - po kilkutysięczynym odświeżeniu 😄
Chyba siedzenie na łączach i odświeżanie co 5 sekund nic nam nie da. Trzeba iść na kolejną kawę i poczekać trochę.
Mam nadzieję, że Allegro @_HolaOla_ wystosują komunikat do klientów - kupujących o napotkanych problemach...
Jeśli ktoś ma problem przez godzinę pomogę u mnie poszło.
Tel 502 431 698
A dlaczego nie napiszesz ? tylko trzeba dzwonić.
Pisałem u góry
U mnie poszło... Nic nie robiłem. Tylko strona odświeżona
Ufff....
bo gdyby usuwanie i dodawanie od nowa pomagało to inpost by chyba o tym napisał...
Usuwanie i na nowo dodawanie nic nie daje.
Dokładnie, próbowałem kilka razy, na równych kontach i dwóch różnych przeglądarkach. Kicha na całego, dobrze, że część wczoraj wieczorem wydrukowałem - ale i tak leża w paczkomacie od kilku godzin...
Mi pomogło, innym pomaga odświeżanie strony. Doceń to, że ktoś się z Wami tym dzieli, po to by pomóc.
pomaga tylko nie robicie tego tak jak piszę
Hehe, a ja nadałem ok. 12-tej (etykiety wygenerowane wczoraj wieczorem) - i do tej pory leżą w paczkomacie
Jest środa, 16 wrz. 16:47 - nadal nie działą. Czekam już cały dzień.
jak większość z nas 😞
Ciekawe czy do jutra naprawią
Wygląda na to, że fakt, czy komuś działa czy nie, jest kwestią przypadku. Żadne czary z dodawaniem, odejmowanie, logowaniem i wylogowywaniem nic nie pomagają. Tym bardziej, że wrócił ten kretyński komunikat "Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!" - który po jakichś robotach ok. 12-tej znikł
TomBanknoter u mnie ten komunikat jest cały dzień
ale racja że nie ma to nic wspólnego z logowaniem i wylogowywaniem, pozwiązywaniem kont itd
większości osób nie działa niestety
rozmawiałam z koleżanką z innej firmy i u nich działało cały dzień wszystko a nic nie robili i nawet nie wiedzieli że jest jakaś awaria
U mnie w końcu zaskoczyło, po tym jak **piiip**ziesiąt razy przycisnąłem F5
u mnie też działa, ale nie "gotowałem" F5 tylko spokojnie czekałem bo muru głową nie przebijesz.
pomaga tylko zrób dokładnie tak jak pisałem we wcześniejszych postach.
Równiez problem od rana