anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problemy z integracją InPostu - ważne informacje

MAMY ROZWIĄZANIE!
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

Drodzy Sprzedający,

w dniu dzisiejszym otrzymujemy od Was zgłoszenia dotyczące problemów z działaniem integracji Allegro z Managerem PaczekZgłaszacie nam, że w Managerze Paczek w zakładce Allegro pojawia się komunikat:
"Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!".

Firma Inpost pracuje już nad rozwiązaniem poblemu, dlatego dziękujemy za wszystkie zgłoszenia w tej sprawie i przepraszamy za niedogodności. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
785 ODPOWIEDZI 785
Blue-Petite
#9 Pomysłodawca#

Chyba siedzenie na łączach i odświeżanie co 5 sekund nic nam nie da. Trzeba iść na kolejną kawę i poczekać trochę. 

Mam nadzieję, że Allegro @_HolaOla_ wystosują komunikat do klientów - kupujących o napotkanych problemach...

oznacz moderatorów
adamek1807
#9 Pomysłodawca#

Jeśli ktoś ma problem przez godzinę pomogę u mnie poszło.

Tel 502 431 698

oznacz moderatorów
n-parts
#9 Pomysłodawca#

A dlaczego nie napiszesz ? tylko trzeba dzwonić.

oznacz moderatorów
adamek1807
#9 Pomysłodawca#

Pisałem u góry

oznacz moderatorów
GregooZakupy
#7 Wielbiciel#

U mnie poszło...  Nic nie robiłem. Tylko strona odświeżona

 

Ufff....

oznacz moderatorów
PawHaft
#12 Orędownik#

bo gdyby usuwanie i dodawanie od nowa pomagało to inpost by chyba o tym napisał...

 

oznacz moderatorów
n-parts
#9 Pomysłodawca#

Usuwanie i na nowo dodawanie nic nie daje.

 

 

oznacz moderatorów
TomBanknoter
#14 Krzewiciel#

Dokładnie, próbowałem kilka razy, na równych kontach i dwóch różnych przeglądarkach. Kicha na całego, dobrze, że część wczoraj wieczorem wydrukowałem - ale i tak leża w paczkomacie od kilku godzin...

oznacz moderatorów
adamek1807
#9 Pomysłodawca#

Mi pomogło, innym pomaga odświeżanie strony. Doceń to, że ktoś się z Wami tym dzieli, po to by pomóc.

oznacz moderatorów
adamek1807
#9 Pomysłodawca#

pomaga tylko nie robicie tego tak jak piszę

oznacz moderatorów
TomBanknoter
#14 Krzewiciel#

Hehe, a ja nadałem ok. 12-tej (etykiety wygenerowane wczoraj wieczorem) - i do tej pory leżą w paczkomacie

oznacz moderatorów
bethke
#9 Pomysłodawca#

Jest środa, 16 wrz. 16:47 - nadal nie działą. Czekam już cały dzień.

oznacz moderatorów
green_boutique
#9 Pomysłodawca#

jak większość z nas 😞 

Ciekawe czy do jutra naprawią 

oznacz moderatorów
TomBanknoter
#14 Krzewiciel#

Wygląda na to, że fakt, czy komuś działa czy nie, jest kwestią przypadku. Żadne czary z dodawaniem, odejmowanie, logowaniem i wylogowywaniem nic nie pomagają. Tym bardziej, że wrócił ten kretyński komunikat "Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!" - który po jakichś robotach ok. 12-tej znikł

oznacz moderatorów
green_boutique
#9 Pomysłodawca#

TomBanknoter  u mnie ten komunikat jest cały dzień

ale racja że nie ma to nic wspólnego z logowaniem i wylogowywaniem, pozwiązywaniem kont itd

większości osób nie działa niestety

rozmawiałam z koleżanką z innej firmy i u nich działało cały dzień wszystko a nic nie robili i nawet nie wiedzieli że jest jakaś awaria

oznacz moderatorów
TomBanknoter
#14 Krzewiciel#

U mnie w końcu zaskoczyło, po tym jak **piiip**ziesiąt razy przycisnąłem F5

oznacz moderatorów
PawHaft
#12 Orędownik#

u mnie też działa, ale nie "gotowałem" F5 tylko spokojnie czekałem bo muru głową nie przebijesz.

oznacz moderatorów
adamek1807
#9 Pomysłodawca#

pomaga tylko zrób dokładnie tak jak pisałem we wcześniejszych postach.

oznacz moderatorów
-J-A-K-A-R-
#8 Zapaleniec#

Równiez problem od rana

oznacz moderatorów
adamek1807
#9 Pomysłodawca#

Usunąć konto InPost w aplikacjach powiązanych allegro

Usunąć konto allegro w menagerze paczek inpost.

Wyloguj się z menagera InPost

Zaloguj się do menagera poprzez allegro, konto powiążesz automatycznie logując się przez allegro.

oznacz moderatorów