Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Drodzy Sprzedający,
w dniu dzisiejszym otrzymujemy od Was zgłoszenia dotyczące problemów z działaniem integracji Allegro z Managerem Paczek. Zgłaszacie nam, że w Managerze Paczek w zakładce Allegro pojawia się komunikat:
"Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!".
Firma Inpost pracuje już nad rozwiązaniem poblemu, dlatego dziękujemy za wszystkie zgłoszenia w tej sprawie i przepraszamy za niedogodności.
@TomBanknoter miałeś farta, że Ci ruszyło. U mnie nadal nic.
Natomiast z działu pomocy Inpost dostałem takie info:
"Informuję, że według otrzymanych informacji potwierdzono tendencję spadkową zaległych zgłoszeń i poprawę działania aplikacji. Jednak trwa dalsze monitorowanie i analiza pracy systemu. "
Więc biorąc pod uwagę też to co mi mówili na infolinii to wygląda jakby niektóre konta wprowadzali wręcz ręcznie.
Działa. Weźcie usuńcie powiązanie. Zróbcie na nowo powiązanie. Po ponownym powiązaniu trzeba odświeżyć integrację z allegro.
Kaz-Auto niestety kilkakrotnie robiłem te czary mary , trzeba czekać ,aż serwery przxłkną
@Kaz-Auto ten sposób to był tylko przypadek, że akurat Ci zadziałało. Ja w ciągu dnia robiłem tak wiele razy i nic to nie dawało.
U mnie ruszyło (ciekawe na jak długo) dosłownie z 30 sekund temu.
Byc może to fart. Walczyłem od rana nic nie zadziałało. Ufff teraz działa.
Jak pisałem, fakt, czy komuś już działa, czy nie, jest zapewne kwestią przypadku - albo obciążenia łącz prowadzących z danej okolicy w kierunku stacji kosmicznej InPost. Plamy na Słońcu tez mogą mogą mieć znaczenie 😎
Ja dostałam taką odpowiedź:
Uprzejmie informujemy o odnotowanych problemach z korzystaniem usług InPost przez użytkowników Allegro.
Problem jest analizowany oraz podjęto pilne działania naprawcze w celu przywrócenia pełnej funkcjonalności usług.
Uprzejmie proszę o ponowienie próby importu zamówień Allegro o późniejszym czasie.
Witam, w przypadku mojego menagera nadal nie działa? Nie wiem czy problem nadal leży po mojej stronie, czy dalej kwestia InPostu. Wykonałem wszystkie kroki z wcześniej uzyskanej instrukcji od konsultanta InPostu, ale menager nadal nie działa? Na stronie menagera loguje się przez Allegro, na stronie Allegro mam powiązane konto, ale nadal nie mogę generować etykiet (wyświetla się komunikat jak poniżej opisany w problemie). Może ja robię coś nie poprawnie. Proszę o pomoc.
u mnie również nie działa.... więc pewnie kwestia przypadku, że u niektórych działa a u innych nie
Spróbuj tak jak pisałem : usuń powiązanie. Zrób nowe powiązanie . Odśwież nowe powiązanie
Kaz-Auto robilem to dokładnie jak piszesz n-ty już raz i nie działa
BestHurtDrogeri
U mnie nie działało cały dzień, ruszyło o 16.50 i wszystko już działa.
@adamek1807 dzięki. Zrobiliśmy tak jak piszesz. Zadziałało natychmiast. Ps. Przed tym jeszcze wyczyściłem dane przeglądania i dopiero usunąłem i dodałem konto. Działa lux
A jak odświeżasz nowe powiązanie ?? : musi wyskoczyć ciąg znaków coś w stylu hasła i zatwierdzić.
według mnie wszystko gra
My mamy trzy konta na jednym managerze - pierwsze zaczęło działać kilka godzin temu, drugie ok. pół godziny, a na trzecim dalej wyskakuje błąd. Robiliśmy kilka razy nowe powiązania ale mam wrażenie, że to niewiele daje. Chyba trzeba po prostu poczekać na swoją kolej.
W piątek zapowiada się przeciążenie paczkomatów. Dzisiaj powinna wszystkim ruszyć integracja.
Po 120 próbach w końcu się udało
U mnie zadzialalo usuniecie powiazania i powiazanie jeszcze raz, ale dopiero teraz.