
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Drodzy Sprzedający,
w dniu dzisiejszym otrzymujemy od Was zgłoszenia dotyczące problemów z działaniem integracji Allegro z Managerem Paczek. Zgłaszacie nam, że w Managerze Paczek w zakładce Allegro pojawia się komunikat:
"Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!".
Firma Inpost pracuje już nad rozwiązaniem poblemu, dlatego dziękujemy za wszystkie zgłoszenia w tej sprawie i przepraszamy za niedogodności.
Moderatorka
- Etykiety:
-
InPost

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@TomBanknoter miałeś farta, że Ci ruszyło. U mnie nadal nic.
Natomiast z działu pomocy Inpost dostałem takie info:
"Informuję, że według otrzymanych informacji potwierdzono tendencję spadkową zaległych zgłoszeń i poprawę działania aplikacji. Jednak trwa dalsze monitorowanie i analiza pracy systemu. "
Więc biorąc pod uwagę też to co mi mówili na infolinii to wygląda jakby niektóre konta wprowadzali wręcz ręcznie.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Działa. Weźcie usuńcie powiązanie. Zróbcie na nowo powiązanie. Po ponownym powiązaniu trzeba odświeżyć integrację z allegro.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Kaz-Auto niestety kilkakrotnie robiłem te czary mary , trzeba czekać ,aż serwery przxłkną

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Kaz-Auto ten sposób to był tylko przypadek, że akurat Ci zadziałało. Ja w ciągu dnia robiłem tak wiele razy i nic to nie dawało.
U mnie ruszyło (ciekawe na jak długo) dosłownie z 30 sekund temu.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Byc może to fart. Walczyłem od rana nic nie zadziałało. Ufff teraz działa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jak pisałem, fakt, czy komuś już działa, czy nie, jest zapewne kwestią przypadku - albo obciążenia łącz prowadzących z danej okolicy w kierunku stacji kosmicznej InPost. Plamy na Słońcu tez mogą mogą mieć znaczenie 😎

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ja dostałam taką odpowiedź:
Uprzejmie informujemy o odnotowanych problemach z korzystaniem usług InPost przez użytkowników Allegro.
Problem jest analizowany oraz podjęto pilne działania naprawcze w celu przywrócenia pełnej funkcjonalności usług.
Uprzejmie proszę o ponowienie próby importu zamówień Allegro o późniejszym czasie.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, w przypadku mojego menagera nadal nie działa? Nie wiem czy problem nadal leży po mojej stronie, czy dalej kwestia InPostu. Wykonałem wszystkie kroki z wcześniej uzyskanej instrukcji od konsultanta InPostu, ale menager nadal nie działa? Na stronie menagera loguje się przez Allegro, na stronie Allegro mam powiązane konto, ale nadal nie mogę generować etykiet (wyświetla się komunikat jak poniżej opisany w problemie). Może ja robię coś nie poprawnie. Proszę o pomoc.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
u mnie również nie działa.... więc pewnie kwestia przypadku, że u niektórych działa a u innych nie

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Spróbuj tak jak pisałem : usuń powiązanie. Zrób nowe powiązanie . Odśwież nowe powiązanie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Kaz-Auto robilem to dokładnie jak piszesz n-ty już raz i nie działa
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
BestHurtDrogeri

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U mnie nie działało cały dzień, ruszyło o 16.50 i wszystko już działa.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@adamek1807 dzięki. Zrobiliśmy tak jak piszesz. Zadziałało natychmiast. Ps. Przed tym jeszcze wyczyściłem dane przeglądania i dopiero usunąłem i dodałem konto. Działa lux

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A jak odświeżasz nowe powiązanie ?? : musi wyskoczyć ciąg znaków coś w stylu hasła i zatwierdzić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
według mnie wszystko gra
Data powiązania

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
My mamy trzy konta na jednym managerze - pierwsze zaczęło działać kilka godzin temu, drugie ok. pół godziny, a na trzecim dalej wyskakuje błąd. Robiliśmy kilka razy nowe powiązania ale mam wrażenie, że to niewiele daje. Chyba trzeba po prostu poczekać na swoją kolej.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W piątek zapowiada się przeciążenie paczkomatów. Dzisiaj powinna wszystkim ruszyć integracja.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Po 120 próbach w końcu się udało
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U mnie zadzialalo usuniecie powiazania i powiazanie jeszcze raz, ale dopiero teraz.