
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Drodzy Sprzedający,
w dniu dzisiejszym otrzymujemy od Was zgłoszenia dotyczące problemów z działaniem integracji Allegro z Managerem Paczek. Zgłaszacie nam, że w Managerze Paczek w zakładce Allegro pojawia się komunikat:
"Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!".
Firma Inpost pracuje już nad rozwiązaniem poblemu, dlatego dziękujemy za wszystkie zgłoszenia w tej sprawie i przepraszamy za niedogodności.
Moderatorka
- Etykiety:
-
InPost

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U mnie również nadal błąd

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
ZNOWU NIE Działa !!!

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wczoraj od 16 do 22 wszystko działało poprawnie. Dziś mamy powtórkę.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
działa

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie działa, "wystąpił nieoczekiwany błąd"
Ja tam go oczekiwałem....
Wczoraj od 14 do nocy mi działało dobrze a dziś znowu to samo

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Od 24 h nic nie działa. W dodatku jest czwartek. Czyżby przygotowanie do wycinki następnych firm?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Też o tym pomyślałam, że chcą nam zaszkodzić.... Ile może trwać awaria systemów?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry,
Zazdroszczę osobom które miały "okienko" sprawnego inpostu.
Wczoraj od 10 do 22 co pół godziny (a czasem i częściej) sprawdzałem i było niedostępne.
Dzisiaj rano też.
Co mam zrobić z np średnim czasem wysyłki który mi spadnie teraz na łeb na szyję? O negatywach już nic nie wspomne.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
obudziłem się rano. czwartek..
i dalej to NIE działa.. już 24h awaria !!!
znów chciał połączyć konto allegro z inpost ( jak wczoraj ).. i cały czas :
Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!
POMOCY !!!!

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
ooo.. zaczeło działać 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U mnie zaskoczyło wczoraj ok. 17-tej, i jak na razie działa. Zapewne powinienem być wdzięczny firmom Allegro i InPost, że pozwalają mi pracować

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wczoraj po 16 ożyło, 3 konta powiązane działały. Dzisiaj znowu powtórka z rozrywki, dwa konta już zdechły. "Wystąpił nieoczekiwany błąd"...

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U mnie także nadal nie działa

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Drugi dzień nie można wysłać przesyłek .. czy serwis Allegro wystosuje jakiś oficjalny komunikat o awarii ?? ---

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U mnie też nie działa od wczoraj ( już24h ), jeśli nie wiadomo o co chodzi to może chodzi o pieniądze, bo jeśli chcę wysłać paczkę poza Allegro to mogę bez problemu, tylko ze muszę za nią zapłacić. A jeśli klient ma Smarta to mi przecież na przesyłkę nie dołoży.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
u mnie w dalszym ciągu nic.... łącze konta, usuwam połączenia, znowu łącze....
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
a usunniete zostały poprzednie powiązanie konta z managerem paczkomaty, ja np. usunełam wszytkie powiązania przez allegro, nawet te stare, bo miałam wczoraj tez próbe powiązania, ale niedudaną, dopiero jak wszytkie usunełam i się zalogowała to zadziałało

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Robiłam to kilkakrotnie i nic 😞

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Robiłam od wczoraj już wszystko co opisywane w powyższych postach . Nic nie działa . Przesyłki nie nadane ,kupujący dzwonią . Nie ma żadnej informacji na stronie Allegro o problemach . To nie jest fair. Jak dostanę zaniżone oceny z powodu opóźnienia w wysyłce utracę SMARTA i wiarygodność. Czy w końcu ktoś to naprawi ???

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nic nie pomaga. Usunięcie konta, powiązanie od nowa - NIC. Czy wy w tym **piiip** zrobicie coś wreszcie dla NAS? Prowizja gigantyczna a z problemami zostaliśmy sami...
Zróbcie jeszcze więcej uwarunkowań typu 1% od 7% z 14% kodu Ean powiązanego z 6% kategori pozostałe w ukrytych i zobaczymy ile system Wam tego jeszcze wytrzyma.