
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Drodzy Sprzedający,
w dniu dzisiejszym otrzymujemy od Was zgłoszenia dotyczące problemów z działaniem integracji Allegro z Managerem Paczek. Zgłaszacie nam, że w Managerze Paczek w zakładce Allegro pojawia się komunikat:
"Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!".
Firma Inpost pracuje już nad rozwiązaniem poblemu, dlatego dziękujemy za wszystkie zgłoszenia w tej sprawie i przepraszamy za niedogodności.
Moderatorka
- Etykiety:
-
InPost
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Szanowni Państwo,
informujemy, że działanie wskazanych usług zostało przywrócone. Łączenie konta Allegro z Managerem Paczek, importowanie zamówień Allegro oraz tworzenie przesyłek Allegro powinno być dostępne.
W przypadku, gdyby pojawiły się trudności we wskazanym temacie zalecamy wykonanie następujących kroków:
1. Usunięcie powiązanego konta lub wybranie opcji "powiąż ponownie" w Managerze Paczek (zakładka Allegro, opcja "zarządzanie kontami").
2. Po ponownym powiązaniu powinni Państwo zostać przekierowani do strony allegro.pl gdzie konieczne będzie potwierdzenie wykonanej czynności.
Przed przystąpieniem do wskazanych działań prosimy o upewnienie się, że wyrażają Państwo zgodę na wyskakujące okienka w przeglądarce (pop-up).
W imieniu firmy przepraszamy za powstałe utrudnienia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie popadałbym w euforię , wskazując Sprzedającym trudności z ostatnich dni
i asekuracyjnie sugerowałbym jednak wydłużenie czasu wysyłki .

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@InPost Bicie piany, nadal to samo. Philkam__monety - Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!
a w imieniu firmy przeprosicie naszych klientów? Przecież skoro już wszystko działa macie nr telefonów oraz maile....

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
tak, to prawda Bicie piany. Nic nie działa....czyszczenie, sprawdzanie, ponowne wiązanie i.......nadal....uzyskiwanie dostępu...czyli na mój język dostęp niemożliwy

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Także uważam, że powinny być email od Allegro lub Inpost z informacją o opóźnieniach wynikających z awarii.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
No i niby działa, ale nie do końca.
Import Allegro Paczkomaty 24/7 InPost i Allegro miniKurier24 InPost - OK, ale już
Allegro Kurier24 InPost - nie działa. Przesyłki opłacone nie posiadają statusu płatności, brak jest numerów telefonów i adresów dostawy.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U mnie znowu od rana nie działa Inpost, jest komunikat: Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!
A wczoraj wszystko było już OK
A jak u Was dzisiaj, możecie nadawać Inpost ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@szydelkowakraina - miałem to samo wczoraj wieczorem. Spróbuj ponownie dodać konto Allegro do InPostu, powinno zadziałać

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@TomBanknoter dzięki pomogło , usunęłam konto, dodałam ponownie, odświeżyłam i działa 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U mnie działa

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzięki🤗zadziałało przynajmniej u mnie 😉

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzięki, działa wreszcie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A u mnie właśnie znowu się spitoliło. Czy ktoś tam panuje nad materią?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
potwierdzam - w chwili obecnej (godz. 22.03) twór zwany inpostem i integracją z allegro NIE DZIAŁA
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Pomogło ponowne dodanie konta. Tylko ile można się tak bawić?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U mnie również ponowne dodanie konta dało efekt. Teraz wszystko działa bez zarzutu (właściwie to od wczoraj wieczorem).
Myślę jednak, że nie ma reguły i trzeba uzbroić się w cierpliwość.
Po prostu coś rypło i jak widać nie da się tego w 5 minut naprawić.
Ważne aby Allegro informowało w jakiś sposób kupujących o możliwym opóźnieniu wysyłki, bo nie wyobrażam sobie tłumaczenia każdemu klientowi z osobna o zaistniałej sytuacji. A znając życie posypią się negatywy bo "co to kogo obchodzi".

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Pomogło. Szkoda, że allegro i inpost nie wysilą się z pomocą.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Październik 2022 - problem dalej na topie, dzięki za pomoc! 😄

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Od środy nie mogę wysłać ani jednej paczki przez allegro smart

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
u nas od rana inpost śmiga aż miło, Ciekawe czy jak napiszę do allegro oddadzą mi pieniądze za paczki, które nadałem w smarcie na własny koszt.