anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Przyjęcie zwrotu po terminie

Client:87652394
#7 Wielbiciel#

  @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_

Co zrobić w sytuacji jeżeli klient chwilę przed świętami zakupił produkt typowo świąteczny otrzymał go 23 grudnia i wczoraj to znaczy 6 grudnia otwiera dyskusję, że produkt jest nie kompletny, niestety nagranie z monitoringu gdzie można było zobaczyć zawartość zostało już usuniętę i nie jestem w stanie klientowi nic udowodnić, a on zamiast zgłosiić zwrot jeszcze wczoraj gdzie miał taką możliwość aktualnie się wykłóca dzień po terminie i twierdzi że specjalnie go oszukaliśmy. Co zrobić w takiej sytuacji jakie mam prawa jako ja sprzedający, bo tak naprawdę przez 14 dni , klient może zwrócić produkt, a potem z jakiej racji ja mam otrzymywać niekompletny produkt i ponosić stratę za to że ktoś nie dopilnował swoich 14 dni…

oznacz moderatorów
20 ODPOWIEDZI 20

NipponShorty
#14 Krzewiciel#

Wiem że jesteś mistrzem opisywania oczywistości. Nigdzie nie odnoszę się to terminu reklamacji bo po tylu bykach widzę że nawet Ty zapamiętałeś że jest 2 lata. Mowie  o przypadku że po okresie kilkunastu dni od otrzymania produktu zgłaszanie braku elementu (tutaj nadal nie wiemy czy to coś co jest np w środku zabudowane, czy jest to osobny element w przesyłce) bez dokumentacji najlepiej Wideo z otwarcia to walka z wiatrakami w jakiejkolwiek instytucji.
A czy będzie to zgłoszone 14 dnia czy na reklamacje po kilkunastu tygodniach/miesiącach nie ma to znaczenia.


Więc co jeszcze raz pisałeś o czytaniu ze zrozumieniem? 

oznacz moderatorów