Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Co zrobić w sytuacji jeżeli klient chwilę przed świętami zakupił produkt typowo świąteczny otrzymał go 23 grudnia i wczoraj to znaczy 6 grudnia otwiera dyskusję, że produkt jest nie kompletny, niestety nagranie z monitoringu gdzie można było zobaczyć zawartość zostało już usuniętę i nie jestem w stanie klientowi nic udowodnić, a on zamiast zgłosiić zwrot jeszcze wczoraj gdzie miał taką możliwość aktualnie się wykłóca dzień po terminie i twierdzi że specjalnie go oszukaliśmy. Co zrobić w takiej sytuacji jakie mam prawa jako ja sprzedający, bo tak naprawdę przez 14 dni , klient może zwrócić produkt, a potem z jakiej racji ja mam otrzymywać niekompletny produkt i ponosić stratę za to że ktoś nie dopilnował swoich 14 dni…
Wiem że jesteś mistrzem opisywania oczywistości. Nigdzie nie odnoszę się to terminu reklamacji bo po tylu bykach widzę że nawet Ty zapamiętałeś że jest 2 lata. Mowie o przypadku że po okresie kilkunastu dni od otrzymania produktu zgłaszanie braku elementu (tutaj nadal nie wiemy czy to coś co jest np w środku zabudowane, czy jest to osobny element w przesyłce) bez dokumentacji najlepiej Wideo z otwarcia to walka z wiatrakami w jakiejkolwiek instytucji.
A czy będzie to zgłoszone 14 dnia czy na reklamacje po kilkunastu tygodniach/miesiącach nie ma to znaczenia.
Więc co jeszcze raz pisałeś o czytaniu ze zrozumieniem?