Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Codziennie dostaje minusowe punkty za brak wysyłki tego samego dnia... Jeżeli zamówienia wpadają w ciągu dnia (wiadomo są wyjątki ale to sporadyczne sytuacje), są realizowane tego samego dnia, ale nie mam wpływu na to jeśli klient złoży zamówienie ok 16/17 lub później. Po pierwsze wszyscy kurierzy już byli po odbiór paczek, tak! mogę pojechać i osobiście zawieść do paczkomatu ale to i tak się nie liczy bo kurier już nie odbierze tego dnia i nie "piknie" przesyłki, więc i tak leży w paczkomacie do następnego dnia. A po drugie sklep internetowy też ma określone godziny pracy, a nie jest prowadzony całodobowo. Czy ktoś mi wyjaśni tą punktację? Może ja czegoś nie rozumiem... @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Kingmed w mierze "szybka wysyłka" sprawdzamy procent zamówień z ostatnich 28 dni, które zostały przez Ciebie wysłane w dniu zakupu. Obliczamy:
- ile zamówień wysyłasz tego samego dnia
– dla ofert z deklaracją wysyłki natychmiast lub w ciągu jednego dnia
– w stosunku do wszystkich Twoich zamówień (bez względu na deklarowany czas wysyłki).
Otrzymujesz 3 punkty za każdy 1% zamówień z wysyłką tego samego dnia. Maksymalnie możesz dostać 160 punktów. Nie przyznajemy punktów ujemnych w tej mierze to, co widzisz tam jako "- x punktów" to porównanie z poprzednim miesiącem.
Hej la_nika
Czy przy ustawieniach wysyłki na 3 dni robocze, powinniśmy otrzymywać punkty w kategorii "Szybka wysyłka" jeśli część zamówień wysyłamy tego samego dnia?
Pytam ponieważ od niespełna dwóch tygodniu zwracamy na to uwagę i co możemy to wysyłamy tego samego dnia, jednak w zakładce "skuteczność wysyłki" żadna z tych wysyłek nie została odnotowana.
Wciąż mamy zero.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Drogie serduszka.. uświadomcie mnie do końca abym zrozumiał:
Jeśli mam ustawione, że zakupy do godziny 12.00 wysyłam tego samego dnia to czy pozostałe przesyłki, które wpadają po godzinie 12.00 jeśli wyśle w tym samym dniu to zaliczą mi się dodatkowe punkty jako wysyłka tego samego dnia ?
Nigdy zakupów dokonanych po godzinie 12.00 nie wysyłałem, czy pozostawiając nadal godzinę 12 w ustawieniach mogę wysyłać przesyłki, które wpadną po tej godzinie ? i czy dzięki temu zyskam więcej punktów ?
@lottoys @Elo-Car W tej mierze dostajecie punkty za zamówienia wysłane w dniu zakupu. Tak jak napisała Monika, chodzi o oferty z deklaracją wysyłki natychmiast lub w ciągu jednego dnia w stosunku do wszystkich Waszych zamówień (bez względu na ich deklarowany czas wysyłki). Sprawdzamy jaki procent wszystkich Waszych zamówień stanowią te zrealizowane zgodnie z deklaracją natychmiast lub w ciągu jednego dnia.
@Kingmed wszyscy tak mamy , bez wyjątków , no .... może OSA nie ma tak pod górkę , ale wyżej d.... nie podskoczysz .