anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Punkty za szybką wysyłkę

Kingmed
#8 Zapaleniec#

Codziennie dostaje minusowe punkty za brak wysyłki tego samego dnia... Jeżeli zamówienia wpadają w ciągu dnia (wiadomo są wyjątki ale to sporadyczne sytuacje), są realizowane tego samego dnia, ale nie mam wpływu na to jeśli klient złoży zamówienie ok 16/17 lub później. Po pierwsze wszyscy kurierzy już byli po odbiór paczek, tak! mogę pojechać i osobiście zawieść do paczkomatu ale to i tak się nie liczy bo kurier już nie odbierze tego dnia i nie "piknie" przesyłki, więc i tak leży w paczkomacie do następnego dnia. A po drugie sklep internetowy też ma określone godziny pracy, a nie jest prowadzony całodobowo. Czy ktoś mi wyjaśni tą punktację? Może ja czegoś nie rozumiem... @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Kingmed w mierze "szybka wysyłka" sprawdzamy procent zamówień z ostatnich 28 dni, które zostały przez Ciebie wysłane w dniu zakupu. Obliczamy:
- ile zamówień wysyłasz tego samego dnia
– dla ofert z deklaracją wysyłki natychmiast lub w ciągu jednego dnia
– w stosunku do wszystkich Twoich zamówień (bez względu na deklarowany czas wysyłki).

Otrzymujesz 3 punkty za każdy 1% zamówień z wysyłką tego samego dnia. Maksymalnie możesz dostać 160 punktów. Nie przyznajemy punktów ujemnych w tej mierze to, co widzisz tam jako "- x punktów" to porównanie z poprzednim miesiącem.

 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Elo-Car
#8 Zapaleniec#

Hej la_nika
Czy przy ustawieniach wysyłki na 3 dni robocze, powinniśmy otrzymywać punkty w kategorii "Szybka wysyłka" jeśli część zamówień wysyłamy tego samego dnia?
Pytam ponieważ od niespełna dwóch tygodniu zwracamy na to uwagę i co możemy to wysyłamy tego samego dnia, jednak w zakładce "skuteczność wysyłki" żadna z tych wysyłek nie została odnotowana.

Wciąż mamy zero.

oznacz moderatorów

lottoys
#11 Animator#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Drogie serduszka.. uświadomcie mnie do końca abym zrozumiał:

Jeśli mam ustawione, że zakupy do godziny 12.00 wysyłam tego samego dnia to czy pozostałe przesyłki, które wpadają po godzinie 12.00 jeśli wyśle w tym samym dniu to zaliczą mi się dodatkowe punkty jako wysyłka tego samego dnia ?

Nigdy zakupów dokonanych po godzinie 12.00 nie wysyłałem,  czy pozostawiając nadal godzinę 12 w ustawieniach mogę wysyłać przesyłki, które wpadną po tej godzinie ? i czy dzięki temu zyskam więcej punktów ?

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@lottoys @Elo-Car W tej mierze dostajecie punkty za zamówienia wysłane w dniu zakupu. Tak jak napisała Monika, chodzi o oferty z deklaracją wysyłki natychmiast lub w ciągu jednego dnia w stosunku do wszystkich Waszych zamówień (bez względu na ich deklarowany czas wysyłki). Sprawdzamy jaki procent wszystkich Waszych zamówień stanowią te zrealizowane zgodnie z deklaracją natychmiast lub w ciągu jednego dnia.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Kingmed wszyscy tak mamy , bez wyjątków , no .... może OSA nie ma tak pod górkę , ale wyżej d.... nie podskoczysz .

oznacz moderatorów