Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Codziennie dostaje minusowe punkty za brak wysyłki tego samego dnia... Jeżeli zamówienia wpadają w ciągu dnia (wiadomo są wyjątki ale to sporadyczne sytuacje), są realizowane tego samego dnia, ale nie mam wpływu na to jeśli klient złoży zamówienie ok 16/17 lub później. Po pierwsze wszyscy kurierzy już byli po odbiór paczek, tak! mogę pojechać i osobiście zawieść do paczkomatu ale to i tak się nie liczy bo kurier już nie odbierze tego dnia i nie "piknie" przesyłki, więc i tak leży w paczkomacie do następnego dnia. A po drugie sklep internetowy też ma określone godziny pracy, a nie jest prowadzony całodobowo. Czy ktoś mi wyjaśni tą punktację? Może ja czegoś nie rozumiem... @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Kingmed w mierze "szybka wysyłka" sprawdzamy procent zamówień z ostatnich 28 dni, które zostały przez Ciebie wysłane w dniu zakupu. Obliczamy:
- ile zamówień wysyłasz tego samego dnia
– dla ofert z deklaracją wysyłki natychmiast lub w ciągu jednego dnia
– w stosunku do wszystkich Twoich zamówień (bez względu na deklarowany czas wysyłki).
Otrzymujesz 3 punkty za każdy 1% zamówień z wysyłką tego samego dnia. Maksymalnie możesz dostać 160 punktów. Nie przyznajemy punktów ujemnych w tej mierze to, co widzisz tam jako "- x punktów" to porównanie z poprzednim miesiącem.
Hej la_nika
Czy przy ustawieniach wysyłki na 3 dni robocze, powinniśmy otrzymywać punkty w kategorii "Szybka wysyłka" jeśli część zamówień wysyłamy tego samego dnia?
Pytam ponieważ od niespełna dwóch tygodniu zwracamy na to uwagę i co możemy to wysyłamy tego samego dnia, jednak w zakładce "skuteczność wysyłki" żadna z tych wysyłek nie została odnotowana.
Wciąż mamy zero.
@Elo-Car Czy przy ustawieniach wysyłki na 3 dni robocze, (...) od niespełna dwóch tygodniu zwracamy na to uwagę i co możemy to wysyłamy tego samego dnia,
Wkrótce będziecie dostawać maile od kupujących z pretensjami, "dlaczego dostawa opóźniona" itp. oraz ujemne punkty za wysyłkę w terminie, bo przy ustawieniu wysyłki na 3 dni i rzeczywistej wysyłce wcześniej, system przeliczy i zacznie pokazywać w ofertach najpierw "dostawa pojutrze", a potem "dostawa jutro"
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Drogie serduszka.. uświadomcie mnie do końca abym zrozumiał:
Jeśli mam ustawione, że zakupy do godziny 12.00 wysyłam tego samego dnia to czy pozostałe przesyłki, które wpadają po godzinie 12.00 jeśli wyśle w tym samym dniu to zaliczą mi się dodatkowe punkty jako wysyłka tego samego dnia ?
Nigdy zakupów dokonanych po godzinie 12.00 nie wysyłałem, czy pozostawiając nadal godzinę 12 w ustawieniach mogę wysyłać przesyłki, które wpadną po tej godzinie ? i czy dzięki temu zyskam więcej punktów ?
@lottoys @Elo-Car W tej mierze dostajecie punkty za zamówienia wysłane w dniu zakupu. Tak jak napisała Monika, chodzi o oferty z deklaracją wysyłki natychmiast lub w ciągu jednego dnia w stosunku do wszystkich Waszych zamówień (bez względu na ich deklarowany czas wysyłki). Sprawdzamy jaki procent wszystkich Waszych zamówień stanowią te zrealizowane zgodnie z deklaracją natychmiast lub w ciągu jednego dnia.
A co z przesyłkami wysłanymi tego samego dnia a które mają czas deklarowany 2 dni.
@MULTI-FARM liczą się tylko te transakcje , dla których Masz ustawioną wysyłkę ,,natychmiast ,, lub ,, 1 dzień ,, i skutecznie nadasz w zadeklarowanym czasie , ze wskazaniem na słowo ,, skutecznie ,,
co to skutecznie?....czyli jak umieszczę w paczkomacie a kurier wybierze następnego dnia to jest bezskutecznie?
Dlaczego to jest tak głupio rozwiazane, mam ustawiony czas wysyłki 3 dni, moje aukcje to licytacje które kończą sie zazwyczaj w weekend, klient opłaca w poniedziałek jak tego samego dnia niekiedy po godzinę wysyłam taką paczkę to dlaczego nie jest ona liczona do szybkiej wysyłki?
@euphoria_art Masz tylko 1 wyjście , ustawiać tak licytacje , aby kończyły się w dni robocze rano i ustawić czas wysyłki 1 dzień ,ale stracisz przez to możliwość uzyskania lepszej ceny w licytacji .
Domyślam sie że mam jedno wyjście i domyślam się że Allegro zepsuło celowo ten punkt "szybka wysyłka" aby celowo zabrać punkty sprzedawcom co mają 10 km aby nadać paczkę.
@euphoria_art W tym artykule znajdziesz informację, którą pozwolę sobie zacytować "Obliczamy: ile zamówień wysyłasz tego samego dnia – dla ofert z deklaracją wysyłki natychmiast lub w ciągu jednego dnia – w stosunku do wszystkich Twoich zamówień (bez względu na ich deklarowany czas wysyłki)."
dlaczego dzisiaj straciłem 110 punktów , nic w panelu nie ma za co ten spadek, została usunieta jakaś miara? chore to jest dla mnie mam same pozytywy, odpisuje zawsze szybko, wysyłam w deklarowanym czasie, a mam tylko 200 punktów. Niech Allegro poprawi tę kulawą punktacje!
@euphoria_art Odpowiedziałam Ci w innym wątku. Dla jasności napiszę ponownie, abyś nie dublował swoich pytań.
Ja chcę wiedzieć czy jak mam ustawione 2 dni wysyłki a wyślę tego samego dnia to tez mam jakieś punkty czy nie. Proszę o odpowiedź tak lub nie. Mam ustawiony czas wysyłki 2 dni wysyłam na bieżąco. Dlaczego mam minusowe punkty za te zamówienia które są złożone przez klientów po odjeździe kuriera. Czemu oczekujecie od nas cudów?
@MULTI-FARM podaj proszę numery zamówień, do których otrzymałeś minusowe punkty - zweryfikuję tą sytuację.
Do miary "Szybka wysyłka" zaliczamy jedynie oferty, dla których deklarujesz wysyłkę natychmiast lub w ciągu jednego dnia (pozostałych ofert, nie zaliczamy w wyliczeniu tej miary). Więcej o tym jak przyznajemy punkty w każdej z miar, przeczytasz tutaj.
Jeśli deklarujesz w ofercie np. wysyłkę w ciągu 2 dni i wyślesz zamówienie szybciej - to zaliczymy takie zamówienie do miary "Wysyłka w terminie".
Dziękuję za odpowiedź. Czyli jak mam ustawiony 1 dzień i wyślę tego samego to jest szybka wysyłka ale jak mam ustawione 2 dni i wyślę tego samego to już szybka wysyłka nie jest. No ciekawe podejście. Ale... jak już się pani tutaj pojawiła to może mi pani podpowie jak skutecznie skontaktować się z waszym działem bezpieczeństwa. Niestety próbuję już od ponad tygodnia ale bezskutecznie. Kilkukrotnie osoby z czata informowały mnie że już wkrótce się ktoś do mnie odezwie , odpowie na moje wiadomości ,ale cisza... jak makiem zasiał.
@MULTI-FARM widzę, że wczoraj wieczorem do nas napisałeś i wiadomość trafiła do działu bezpieczeństwa. Niestety nie jestem w stanie określić kiedy dokładnie otrzymasz odpowiedź, dlatego muszę poprosić Cię o jeszcze trochę cierpliwości - na zgłoszenia odpowiadamy w kolejności ich zgłoszeń.
Skutecznie - oznacza, że paczka została zeskanowana przez kuriera tego samego dnia, ponieważ dopiero wtedy uznajemy przesyłkę za nadaną. W tym artykule znajdziesz informacje o godzinach granicznych dla przewoźników. 😊
Nie macie pojęcia o sprzedaży i odbiorach kurierskich. Kurier jednego dnia przyjeżdża o 14 a drugiego o 12. Paczka Orlen jest o 11. Szybka wysyłka to aż 160 punktów z 500 jakie można zdobyć. Czy wy to robicie specjalnie?