Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zgłosił problem z towarem w formularzu dyskusji.
Poprosiłem go o odesłanie przedmiotu, czego nie zrobił.
Odznaczył dyskusję jako nierozwiązaną, a allegro przyznaje rację, że nie odniosłem się do reklamacji.
czy macie podobne sytuacje ?
Czy takie działania nie przekracza uprawnień ??
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Odesłał czy nie odesłał - musisz udzielić odpowiedzi w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji.
@planeta_kabli Dziękuję za zgłoszenie, zamknęliśmy tę dyskusję.
Tak... po tym jak uznałem klientowi reklamację, pomimo tego że nie odesłał do mnie towaru.
Sugerując, że klient ma rację.....
Zapoznaj się proszę z korespondencją na czacie, zrozumiesz co się wydażyło.
wydarzyło - jak się denerwuję to nie kontroluję swojej dysleksji
U mnie jest to samo. Kupujący zgłasza reklamację, zostaje poproszony o odesłanie przedmiotu i w 90% przypadków tego nie robi. Trzeba pilnować, żeby po 14 dniach odrzucić reklamację z powodu nieodesłania przedmiotu, w przeciwnym razie zgodnie z prawem po 14 dniach jest ona uznana i musisz spełnić żądanie kupującego.
i właśnie dlatego jakaś dyskucja nie powinna być uznana za "zgłoszenie" reklamacji.
"druk reklamacyjny musi uwzględniać miejsce na dane, zarówno klienta, jak i dotyczące reklamowanego produktu"
gdzie formularz dyskusji przewiduje takie pole ??? @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@planeta_kabli Klient ma prawo złożyć reklamację w dowolną drogą (nie musi być to dyskusja na Allegro, zgłoszenie reklamacji może przesłać Ci nawet listem).
Tak jasne, jednak dyskusja w mojej ocenie nie spełnia wytycznych reklamcji. A Allegro uzanało, że Klient zgłosił rekalamcję.
@planeta_kabli Kupujący zgłosił, że kabel nie działa (nie ładuje telefonu) i oczekuje wymiany towaru. Chciałabym lepiej Cię zrozumieć, dlatego napisz proszę, w jakim innym celu klient pisałby to zgłoszenie, jeśli nie w celu reklamacji? W jaki sposób odebrałeś tę wiadomość?
W celu poznania procesu reklamacjynego. Podałem, że przewód powinien wysłać, na co nie było już odzewu.
Klient składa piszę że mu nie działa kabel nie odsyła towaru, i 14 dni później ma reklamację zasadną.
Naprawdę uważasz że tak powinno to wyglądać ?
Nie podpieraj się logiką tylko regułami czy przepisami ,niestety inaczej trudno coś ugrać.
@ko_alka chodzi o to że kupującu musi określić jeszcze z jakiej formy reklamacji chce skorzystać czy z gwarancji czy reklamuje z nkezgodności z umową bo swiadczeniodawca będzie inny np w sklepach agd kupujacy zglasza usterkę a sklep pośredniczy w przekazaniu sprzętu na lini kupujący gwarant samo napisanie nie działa chce nowy to nie reklamacja bo nie określono kto jest adresatem reklamacji
napisz proszę, w jakim innym celu klient pisałby to zgłoszenie, jeśli nie w celu reklamacji? W jaki sposób odebrałeś tę wiadomość?
@ko_alka prosta odpowiedź - chce mieć towar i środki z allegro protect
@az1rael nie znamy w takim przypadku adresata reklamacji jak i nadawcy
właścicielem konta jest damian. kupuje jurek, a odbiorcą jest spółka z o.o.
@planeta_kabli i 14 dni później ma reklamację zasadną. - nie dotyczy to allegro - oni nawet nie nie odpowiadają na takie roszczenia