anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja a brak odesłąnia towaru

planeta_kabli
#11 Animator#

Klient zgłosił problem z towarem w formularzu dyskusji. 

Poprosiłem go o odesłanie przedmiotu, czego nie zrobił. 

Odznaczył dyskusję jako nierozwiązaną, a allegro przyznaje rację, że nie odniosłem się do reklamacji. 

czy macie podobne sytuacje ? 

Czy takie działania nie przekracza uprawnień ??

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14

MikroLITY
#13 Ambasador#

Odesłał czy nie odesłał - musisz udzielić odpowiedzi w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@planeta_kabli Dziękuję za zgłoszenie, zamknęliśmy tę dyskusję. 

oznacz moderatorów

planeta_kabli
#11 Animator#

Tak... po tym jak uznałem klientowi reklamację, pomimo tego że nie odesłał do mnie towaru. 
Sugerując, że klient ma rację.....


oznacz moderatorów

planeta_kabli
#11 Animator#

Zapoznaj się proszę z korespondencją na czacie, zrozumiesz co się wydażyło.

oznacz moderatorów

planeta_kabli
#11 Animator#

wydarzyło - jak się denerwuję to nie kontroluję swojej dysleksji

oznacz moderatorów

Health___Beauty
#14 Krzewiciel#

U mnie jest to samo. Kupujący zgłasza reklamację, zostaje poproszony o odesłanie przedmiotu i w 90% przypadków tego nie robi. Trzeba pilnować, żeby po 14 dniach odrzucić reklamację z powodu nieodesłania przedmiotu, w przeciwnym razie zgodnie z prawem po 14 dniach jest ona uznana i musisz spełnić żądanie kupującego. 

oznacz moderatorów

planeta_kabli
#11 Animator#

i właśnie dlatego jakaś dyskucja nie powinna być uznana za "zgłoszenie" reklamacji. 
"druk reklamacyjny musi uwzględniać miejsce na dane, zarówno klienta, jak i dotyczące reklamowanego produktu"
gdzie formularz dyskusji przewiduje takie pole ??? @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@planeta_kabli Klient ma prawo złożyć reklamację w dowolną drogą (nie musi być to dyskusja na Allegro, zgłoszenie reklamacji może przesłać Ci nawet listem). 

oznacz moderatorów

planeta_kabli
#11 Animator#

Tak jasne, jednak dyskusja w mojej ocenie nie spełnia wytycznych reklamcji. A Allegro uzanało, że Klient zgłosił rekalamcję. 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@planeta_kabli Kupujący zgłosił, że kabel nie działa (nie ładuje telefonu) i oczekuje wymiany towaru. Chciałabym lepiej Cię zrozumieć, dlatego napisz proszę, w jakim innym celu klient pisałby to zgłoszenie, jeśli nie w celu reklamacji? W jaki sposób odebrałeś tę wiadomość? 

oznacz moderatorów

planeta_kabli
#11 Animator#

W celu poznania procesu reklamacjynego. Podałem, że przewód powinien wysłać, na co nie było już odzewu. 
Klient składa piszę że mu nie działa kabel nie odsyła towaru, i 14 dni później ma reklamację zasadną. 
Naprawdę uważasz że tak powinno to wyglądać ?

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Nie podpieraj się logiką tylko regułami czy przepisami ,niestety inaczej trudno coś ugrać.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@ko_alka chodzi o to że kupującu musi określić jeszcze z jakiej formy reklamacji chce skorzystać czy z gwarancji czy reklamuje z nkezgodności z umową bo swiadczeniodawca będzie inny np w sklepach agd kupujacy zglasza usterkę a sklep pośredniczy w przekazaniu sprzętu na lini kupujący gwarant samo napisanie nie działa chce nowy to nie reklamacja bo nie określono kto jest adresatem reklamacji 

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

napisz proszę, w jakim innym celu klient pisałby to zgłoszenie, jeśli nie w celu reklamacji? W jaki sposób odebrałeś tę wiadomość?

@ko_alka prosta odpowiedź - chce mieć towar i środki z allegro protect

@az1rael nie znamy w takim przypadku adresata reklamacji jak i nadawcy

właścicielem konta jest damian. kupuje jurek, a odbiorcą jest spółka z o.o.

@planeta_kabli i 14 dni później ma reklamację zasadną. - nie dotyczy to allegro - oni nawet nie nie odpowiadają na takie roszczenia

 

oznacz moderatorów